Hotel SUNRISE Grand Select Arabian Beach *****

Hotel SUNRISE Grand Select Arabian Beach
SUNRISE Grand Select Arabian Beach
9,8

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor SUNRISE Grand Select Arabian Beach bij:

70 reviews over Hotel SUNRISE Grand Select Arabian Beach in het Nederlands

Very nice

HANA, 13-7-2017

Were in this hotel. I liked everything very much. Big and very beautiful territory. The room is comfortable and clean. Very friendly staff and fun animation
Gereisd met vrienden in juli 2017
SUNRISE Grand Select Arabian Beach, Resident Manager, 15-7-2017

Dear Hana,

It has been a pleasure to host you and we love to hear that you had a good vacation with us.

The staff is there to make you feel comfortable and ‘at home’ and we are so pleased to note that you appreciated their efforts.

Warm regards,

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort Team.

Prima vermaakt

Anne-Marie, 28-6-2017

Net terug van twee heerlijke weken Sunrise. Wij waren net voor de drukte, waardoor het hotel maar voor 30% bezet was. Dit vonden wij wel jammer want hierdoor werd er minder georganiseerd dan in de drukkere periodes. Ondanks dat was de service top en hebben wij onze super vermaakt.

Voor iedereen is er wat: je hebt rustige zwembaden, zwembaden waar er muziek en waterpolo is, 5 restaurants waar je zonder extra kosten kan eten (naast het hoofd restaurant buffet heb je frans, mongools, indisch, italiaans en eentje bij een gemaakte waterval). De kamers zijn groot en schoon. Iedere dag wordt je kamer schoongemaakt en krijg je schone lakens en handdoeken. Overdag kan je pizza, hamburgers en alle fastfood eten maar ook gewoon brood of andere buffetstyle. Het ontbijt is briljant met waffels, croissantjes, donuts, omelet, you name it, they got it.

De mensen van de animatie doen het ontzettend leuk (thank you Kimo & Bisso). En de obers (vooral Sayed & Osama zijn fantastisch) doen enorm hun best en zijn niet vervelend. Ook zonder fooi rennen de obers nog net niet voor je en werken ze keihard.

Bij de zee is een diving center aanwezig. Wij hebben gekozen voor een speedboattrip. Echt een aanrader! Je gaat snorkelen op de meest mooie plekken waar weinig mensen komen en daarnaast hebben wij tijdens deze trip dolfijnen gezien!

Minpuntje: er werd helaas wel vaak gevraagd wat je van de service vond door mensen die het hotel rond gingen. Sommige mensen vinden dit fijn want als er iets is, kan je het gelijk melden. Wij hadden niks te melden en vonden het een beetje too much! Daarnaast zijn er in dit hotel ook veel Egyptenaren. Gewoon moderne mensen zonder burka's of hoofddoeken, alleen deze mensen kregen bij bepaalde obers of koks altijd voorrang. Sta je netjes al een tijdje te wachten op je gebakken eitje, komt er een Egyptenaar aan wandelen en gaat er met jouw eitje vandoor... Beetje jammer.

Wij vonden Sunrise niet het beste hotel waar we tot nu toe zijn geweest, maar het is een prima hotel, met ligging niet te ver van het vliegveld, met veel zwembaden, grote schone kamers, prima eten, animatie voor wie wil, geen stalkerige obers en huisrif voor de deur.

Gereisd met partner in juni 2017
SUNRISE Grand Select Arabian Beach, Resident Manager, 30-6-2017

Dear Annemarie93,

as for the customer service we are so sorry for bothering you with our questions , but as we are 5 stars hotel with grand select concept , we offer for our guest this service to avoid any single negative comment from our lovely guests , and to make our guest feel at home , that we serve them on the spot

Again Thank you for taking the time to write this review and we look forward to welcoming you back again in the near future.

Warm regards,

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort Team.

Fantastisch vertoefen

claudine.piasecki@outlook.com, 16-1-2017

Zeer aangenaam top hotel.zeer goede service.netjes er wordt constant schoon gemaakt.eten zeer lekker en goede.variatie met enorm veel keuze.het management alsook het personeel doet er alles aan om het je naar je zin te geven.zopas ontving het hotel een award 2017 als best verkozen hotel in sharm el scheich. Zeker een bezoek waard voor een relaxed vakantie.
Gereisd alleenreizend in november 2016
SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 17-1-2017

Sehr geehrte Frau Claudine,

im Namen von dem ganzen Team SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort moechten wir uns ganz herzlich fuer Ihre gute Bewertung bedanken, welche sehr hilfreich fuer unsere zukuenftigen Gaeste sein wird.

Fuer uns ist die Meinung unserer Gaeste sehr wichtig, da wir jeder einzelnen Bemerkung nachgehen und uns verbessern moechten.

Das Management wird ueber die von Ihnen aufgefuehrten Mitarbeiter informiert und fuer deren persoenliches Jahres Ziel gewehrtet.

Wir hoffen die Zeit geht schnell vorbei, bis wir Sie wieder in Ihrem zweiten Zuhause in Aegypten herzlich willkommen heissen,

Sonnige Grusse

Ihr

Fantastisch 5 sterren hotel

Piasecki Claudine, 13-9-2016

Is er aangenaam vertoefen, zeker een topper in sharm,personeel is er vriendelijk en gedienstig,zeer netjes word alle dagen gekuist.heeft een internationaal publiek, alleen spijtig dat er momenteel zo weinig europeanen aanwezig zijn.Het is er op en top veilig ook buiten het hotel zijn er om de vijf kilometer sheckpoints en worden er regelmatig controles uitgevoerd.U voelt zich daar echt veilig en het is er zeer rustig.Echt een aanrader voor de strandliefhebbers,je kan er na een verkwikkende dag savonds lekker op uit op een terrasje te doen een restaurantje te bezoeken of eventueel een boottrip edg.;; mee te doen, niets is hun teveel gevraagd, De klant staat daar hoogwaardig aan geschreven en met respect behandeld; zeker een aanrader en ik zou dan alle europeanen aanraden naar deze plek te reizen en de egyptenaren te steunen in deze moeilijke tyden en periodes die ze tot nu toe mee maken
Gereisd alleenreizend in augustus 2016
SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 15-9-2016

Dear Ms. Claudine,

Thank you for your valuable time sharing your experience Such reviews are reward to the team for all the effort done to make your stay with us delightful.

On behalf of SUNRISE Team I'm looking forward to " welcoming you again " in our Sunny Resort

Warm regards, SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort Team

Top hotel aan het strand gelegen Welkom home

Piasecki Claudine, 2-5-2016

Zeer goed hotel momenteel het meest bezochte in sharm,goede service, lekker eten,zeer netjes, de manager doet er alles aan om zijn hotel hoogwaardig te behouden.Zeer veel variatie in het eten door verscheidene restaurants die er aan wezig zijn.Een echte topper zeker zijn 5 sterren waard.Er zijn ook conferencies in het hotel jolie ville nabij gelegen.er komen dan ook veel hooggeplaatste personen in dit hotel logeren,zo was er ook de arabische liga van de vrouwen te gast in arabien beach en was er ook aan het strand een tentoonstelling van verscheidene andere landen,een gemengd toerisme van verscheidene landen, argentijnen,costa rica,chinezen,amerikanen,zwitsers, oekraieners,saoudis,koeweitis,belgen,nederlanders,engelsen EZV;;;;Het is een prachtig paradijsje in sharm waar nu de mensen te lijden hebben om dat er weinig toerisme is.Personeel zeker vriendelijk en gedienstig niets is hun teveel gevraagd u word er steeds op uw wenken gediend.zeker een bezoek waard.Hopelijk komt het snel in orde voor de egyptenaren en kan het hotel terug aan de top draaien gelijk voorheen.Alles is aanwezig voor groot en klein.kamers top, zwembaden top.Er word enorm veel gekuist en zeer mooie bloementuinen zeker een topper.
Gereisd alleenreizend in april 2016
SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 3-5-2016

Geachte Mevrouw Piasecki,

We zijn zo blij dat u een geweldige vakantie bij ons hebt doorgebracht en dat u heeft genoten van alle aspecten van uw verblijf met inbegrip van de Animatie, het eten, de kamers en vooral de service van ons grote team van professionals dat we hier hebben .

We zouden u graag snel weerzien voor een andere geweldige vakantie.

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Team

Geweldig hotel!

Fam. van de Ven, 8-2-2016

Enorm fijne week gehad in dit grote vijf sterren resort. Goeie service, schone kamer en omgeving, mooi groen verzorgd aangelegd, vriendelijk personeel, en ruime keuze uit uitstekende restaurants. Boulevard met winkeltjes aan de overkant van het hotel. We gaan zeker nog eens terug!
Gereisd met partner in januari 2016
SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort, Resident Manager, 10-2-2016

Geachte Waardevolle Gast,

We zijn zo blij om te lezen dat u een geweldige vakantie bij ons hebt doorgebracht en dat u heeft genoten van alle aspecten van uw verblijf met inbegrip van de Animatie, het eten, de kamers en vooral de service van ons grote team van professionals dat we hier hebben .

We zouden u graag weerzien voor een andere geweldige vakantie en dus horen we graag van u terug.

Amazing hotel

Claudine piasecki, 11-9-2015

echt een top hotel,management is top,zeker vijf sterren waard
Gereisd met partner in september 2015

Geachte Mevrouw Piasecki,

Hartelijk dank voor deze geweldige recensie. Uw mening is voor ons zeer belangrijk en we hopen dan ook u weer snel terug te mogen verwelkomen in ons hotel in een niet zo verre toekomst.

Warme groeten

Buffetrestaurants zeer slecht een 5* hotel.

Peter, 17-8-2015

Mooi hotelcomplex met een prachtig strand en huisrif, prima -schone- kamers en het meeste personeel doet zijn uiterste best om het naar je zin te maken. Het ontbreekt echter aan expertise en leiding. Ik heb eerdere beoordelingen gelezen en op basis daarvan dit hotel geboekt, maar de beoordelingen kloppen niet met onze ervaring. Het was enorm druk en deze drukte kon het personeel absoluut niet verwerken. Prima gegeten aan het strand en in de a la carte restaurants, echter in de buffetrestaurants die open waren voor ontbijt en diner was het een grote puinhoop. Vieze tafels, stoelen en altijd tekort aan glazen, kopjes, koffie etc. en geen internationale standaard qua eten. Er waren voornamelijk Arabieren als gast, en verder Britten en een enkele Nederlander. Het slot van onze hotelkamer en het kluisje was defect bij aankomst. Herstel duurde 2 dagen, dus veel heen en weer geloop met kostbare spullen en op zoek naar iemand die de deur kon openen.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Geachte Waardevolle Gast,

Uw aanbeveling is van harte welkom en hartelijk dank voor uw zeer ondersteunende beoordeling. We werken hard om ervoor te zorgen dat onze gewaardeerde gasten de vakantie van hun leven hebben in ons Resort en we zijn verheugd om te zien dat we in staat waren om dit voor u mogelijk te maken.

We verontschuldigen ons echter voor het niet voldoen aan al uw verwachtingen en we zijn ook een intensieve opleiding van het personeel opleiding begonnen in alle afdelingen van het hotel.

We hopen u snel terug te zien zodat we u onze verbeteringen kunnen tonen.

Warme Groeten,

Geweldig resort

Wendy, 6-8-2015

Geweldig mooi resort. alles tip top in orde. Zeer vriendelijk personeel.Mooie kamers.Het animatie team is zeer actief,vriendelijk en grappig.Zowel in de ochtend als in de avond hoef je je niet te vervelen.Iedere avond is er een lopend buffet, maar je kunt ook kiezen voor 1 van de 6 a la cart restaurants. Ben je minder goed te been?Geen probleem, er rijden golfkarretjes tussen het hoofdgebouw en het strand. Het resort heeft een eigen rif waar je de meest prachtige vissen kunt zien.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Beste Wendy,

Hartelijk dank om de tijd te nemen om deze beoordeling te schrijven.

We zijn erg blij om te lezen dat u een geweldige vakantie bij ons heeft gehad en dat u genoten heeft van alle aspecten met inbegrip van de Animatie, het eten, de kamers en vooral de service van ons grote team van professionals dat we hier hebben .

We zouden u graag weerzien voor een andere super vakantie in de nabije toekomst.

SUNRISE Grand Select Arabian Beach resort

fantastisch hotel

verona, 24-7-2015

de kwaliteit prijs verhouding is super, de kamers zijn heel groot badkamer is super,

Het restaurant is gevarieerd en super lekker iedereen is er heel vriendelijk en we werden er op onze wenken bediend. Met Sarah, Memo, Zee en Vito van het animatieteam hebben we een geweldige tijd beleefd ze nemen je mee naar de speciaalste plaatsen en hebt er de tijd van je leven je verveelt je er nooit

Gereisd met partner in juli 2015

SUNRISE Grand Select Arabian Beach Resort

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SUNRISE Grand Select Arabian Beach in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SUNRISE Grand Select Arabian Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SUNRISE Grand Select Arabian Beach scoort een 9.8 uit 10 op basis van 504 reviews.