Hotel Sol Sharm ****

Sol Sharm

39 reviews over Hotel Sol Sharm in het Nederlands

Prima resort

Gaston1987, 9-7-2013

Dit is een prima resort. Zwembad is mooi, kamers zijn in orde, enigszins gedateerd. Eten was voor Egyptische buffet begrippen goed! Strand is inderdaad op enige afstand (300 meter vanaf het zwembad). Er rijdt wel een busje heen en weer. Ligging vanaf vliegveld is wel gunstig. Natuurlijk veel Russen. In principe heb ik daar geen moeite mee, want iedereen weet dat dat nou eenmaal zo is. Maar het personeel spreekt je automatisch aan in het Russisch, dat is wel vervelend. Na enige tijd herkennen ze je en spreken ze je aan in het Engels. 90% Rus, 2% Engels, 2% Italiaans, 1% Nederlands. Animatieteam doet zeker hun best. Elke avond een show in het amfitheater en 's morgens (water)aerobic (wel anderhalf uur harde muziek aan het zwembad). Eén week in dit resort is prima. Tweede week zou ik me gaan vervelen. Personeel spreekt trouwens redelijk goed Engels.
Gereisd met partner in juni 2013

helder en schoon en vriendelijk personeel

Bennie Brockotter, 22-10-2010

geweldig en schoon park ,duik en snorkel paradijs, en een geweldig animatieteam
Gereisd met vrienden in februari 2010

super hotel en mooi land

B. van Schijndel, 28-5-2010

het hotel was super en zeer gast vrij

om tien uur 's avonds al was het buffet gesloten konden we na aankomt in het hotel toch nog aanschuiven en eten wat we wilden

alleen het centrum was niet echt bij de deur en er werd dus regelmatig met een taxi gegaan dat was jammer

excusies waren ontzettend indrukwekkend alleen jammer dat je lang in de jeep of bus zat maar het was de moeite waard

de mensen in dit land vooral op toeristen plaatsen waren ontzettend opdringerig en dat was super irritant.

maar al met al een goede vakantie gehad

door het karakter van het volk zouden we niet zo snel daar teruggaan voor het hotel of resort wel

Gereisd met partner in juli 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Sharm bij:

Geweldig hotel en goede service!

M & D, 30-6-2009

We zijn nu ongeveer 2 weken terug uit Egypte, en we hebben echt heel erg genoten van deze vakantie! Pluspunten zijn zeker weten het personeel, want ze staan echt altijd voor je klaar, en de kamers en het zwembad zijn echt heel erg schoon. Het animatie team was ook echt geweldig, en heel gevarieerd! Het eten was ook lekker en heel gevarieerd. Minpunten vind ik dat het koraal dicht bij het strand er niet echt mooi meer uitziet, daarvoor moet je echt verder zwemmen. En bij Naama bay waren de mensen daar echt vreselijk opdringerig en irritant!

Maar voor de rest was dit een geweldig hotel, perfect voor een rustige (relax)vakantie!

Gereisd met partner in juni 2009

aardig maar nooit meer

Annemarie, 9-6-2009

Niet voor het hotel dat is best goed (behalve het saaie eten) maar Sharm el Sheik is gewoon vreselijk!

Wat een nep alleen maar hotels vol met Russen. Geen cultuur, vreselijke opdringerige verkopers, oplichters!

Het rif? Platgewalst door de Russen.

Wat een vreselijk oord, nooit meer!

4 x Egypte maar nooit meer naar Sol Sharm

Adrie, 24-5-2009

In mei 2009 geweest. Hoezo "Het eigen privé-strand is gelegen op 190 meter vanaf de kamers". Prive is het zeker niet en tel er bij de 190 meter nog maar eens 300 op. Uitzicht zee wordt "verpest" door een grote bouwput waar ze een nieuw hotel aan het bouwen zijn. Eten is bijna iedere dag hetzelfde. Pasta 's middags en 's avonds weer. Hou je niet van uien dan zit je hier niet goed. Koraalriffen en mooie vissen voor de kust, Jazeker, maar niet bij Sol Sharm. Dranken gratis tot 24.00 uur. NOT. Na 23.00 uur kan je vorstelijk betalen. 22 euro voor 2 rum cola + 2 bier. Personeel loopt er niet al te gemotiveerd rond. Ligt helemaal afgelegen. Zeezicht = bouwputzicht met in de verte de zee. Geen mall in de omgeving. Lekker daar na toe wandelen 's avonds is er niet bij. Kamers waren wel netjes. Conclusie: boek een 5* ipv minder sterren. Kost iets meer maar je krijgt dan echt waar voor je geld.
Gereisd met vrienden in mei 2009

Heerlijk hotel

Miep, 9-4-2009

Net terug uit Sol Sharm. Heerlijk was het! Geen enkele opmerking te verzinnen. Eten is heel goed en gevarieerd, personeel super vriendelijk. Gewoon helemaal geweldig dit hotel. Inderdaad het ligt afgelegen, maar dat weet je in Egypte. Buiten het resort vind je niks. Zou er ook niet aan moeten denken om midden in het centrum te zitten! En alles wat je wenst ligt binnen bereik. Strand, zee, zwembad. Wat wil je nog meer?
Gereisd met partner in april 2009

helemaal geweldig

lianne, 2-1-2009

wij zijn net terug van 15 dagen sol sharm. echt een dikke vette aanrader. het personeel is erg vriendelijk en staat altijd voor je klaar. het animatie team is echt supergoed. lekker eten en je kunt hier perfect snorkelen. wij zijn via touroperator geweest en ook dat is ons erg goed bevallen. wij gaan zeker terug naar dit hotel
Gereisd met partner in januari 2009

HELEMAAL GEWELDIG

lianne, 2-1-2009

we zijn net terug van 2 weken sol sharm. het was echt helemaal geweldig. je kunt er goed eten elke dag weer anders. het personeel is super en het animatieteam was fantastisch. ik heb nog nooit zo'n veelzijdig animatieteam gezien. super!!!. het strand is op loopafstand maar er rijd de hele dag een shuttlebus op en neer. als je 10 minuten loopt heb je een aantal winkeltjes en als je echt wil winkelen kan je naar old sharm of naama bay. is ook leuk om een keer mee te maken. je kunt er ontzettend mooi snorkelen en we zijn ook met een boottocht mee geweest naar tiran en dat was ook super. wij gaan zeker terug naardit hotel. we hebben echt een geweldige vakantie gehad.

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Annemarie, 28-12-2008

Prima hotel, rustig gelegen. (toen wij er waren was het bouwvak geloof ik want er is niet gewerkt op de bouwplaats) Drukte kan je desgewenst opzoeken in Na'ama bay of Old Sharm.

Wij vonden gewoon Sharm el Sheik niks, alleen toerisme en geen historie. Snorkelen wel mooi! Eten niet bijzonder, animatie prima. Maar die vreselijke Russen!

Wij gaan volgende keer ergens anders heen in Egypte.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Sharm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Sharm in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Sharm scoort een 7.95 uit 10 op basis van 39 reviews.