7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Shores Otium Amphoras voor je op een rij gezet:

52 reviews over Hotel Shores Otium Amphoras in het Nederlands

Nooit en nooit meer.

M.Drenth
12-1-2013

Wij zijn hier begin januari geweest. Zelden zo`n slecht hotel meegemaakt. Al het eten was koud, waar je ook ging eten. Onbeschoft en vooral brutaal personeel en absoluut niet klantvriendelijk. Gastvrijheid is ver te zoeken. 10 minuten voor het sluiten van het restaurant word je er echt uitgekeken en uiteindelijk brutaal uitgezet. Echt belachelijk slecht personeel. Ligging van het strand is echt top, alleen spreekt de animatie alleen maar Italiaans? Echt geen enkel woord Engels, Patat op het strand is koud en niet te eten. De lunch in het restaurant is de beste maaltijd, alleen jammer dat ie er sàvonds nog ligt maar dan koud. De kamers worden elke dag schoongemaakt, maar dan wel elke dag een klein beetje. Mensen kies echt een ander hotel want dit hotel is zijn geld echt niet waard.

Gereisd met vrienden in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Jolanda
13-8-2012

Dit hotel heeft mooie zwembaden, mooie kamers, uitstekende bedden en een prachtig huisrif... De gasten zijn 80% italiaans,10% Rus en 10% nederlanders en scandinaviërs. Het ligt op 25 min. van het vliegveld in een rustige buurt. Het eten is zeer goe, alleen over het drinken valt te klagen. De postmixdispencers werken half of niet en het drinken dat dan wordt aangeboden in petflessen en kleine plastic bekertjes is lauw. Je mag je flesje niet vullen met water omdat de tank dan te snel leeg is. De all inclusive formule is alleen voor de eenvoudige restaurants en bars maar daar hadden wij genoeg aan. Al met al een goed 4 sterren hotel

Gereisd met partner in juli 2012

goedeprijs/kwaliteitverhouding

Frank
27-10-2010

Mooi resort, wij zijn net een week terug. Eten was goed maar niet echt mijn smaak. Prachtig om te snorkelen, echt fantastisch. Wel was het erg verwarrend: de enen bar tot x uur All inn en de andere weer andere tijden. In de omgeveing weinig te doen alleen met de taxi (vaak zonder licht!!) naar centrum

Gereisd met partner in oktober 2010

Nooit meer

A.G.M. Kamper
23-10-2010

Nooit meer. Je krijgt alleen waarvoor je betaald zo zegt men, all inclusive, niet bij elke bar en tot verschillende tijden waarna er betaald moet worden, bij navraag aan de receptie reageert deze geërgerd, zo van als je het niet leuk vind, jammer dan. oplossen van een kapotte schuifdeur, wordt tijdelijk dicht gespijkerd, morgen wordt het afgemaakt, niet dus. Men verkoopt All inclusief, maar door beperkte openingstijden van de bars tot 18:00 uur op een na weke 22 zitplaatsen heeft en alle drank in papieren bekertjes maakt her er niet gezelliger op. Jammer, maar het weer was goed en Naama bay was leuk.

Gereisd met vrienden in oktober 2010

Grandioos hotel

Deborah Boer
20-10-2010

Mooi hotel. Goede service. Ook aan receptie staan ze je goed te woord. Niets is teveel. Eten is zeer gevarieerd. Iedere avond bbq buiten. Animatie team ook op niet Italianen gericht, ondanks dat zij allen uit Italie komen. Jammer dat niet alles all incl. is maar op een info kaart staat wat wel en wat niet all incl. is. Daardoor hoef je niet te zoeken. Nog een mooi huisrif. Schildpad gezien en verschillende malen grote murenen. Wij waren met een koppel van 9pers. Iedere dag hielp jongen van strand om lege strandbedjes naast elkaar te zetten. Fooi wilde hij niet aanpakken. Spreek de taxi aan die buiten de poort staat. Hij staat daar iedere dag en brengt je voor weinig naar waar je wilt. Dit hotel vinden wij een aanrader.

Gereisd met vrienden in Fri Oct 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Goed voor 1 keer ! maar niet weer

R.Rijsdijk - Barendrecht
23-9-2010

Complex ligt goed zeker als je voor het snorkelen gaat.Kamer/Strand/Bar en Restaurant personeel zijn ons,ondanks de matige engelse taal,goed bevallen.Het eten was redelijk.Wat voor ons de grootste tegenvaller was, betrof de animatie van circa 8 personen.In onze ogen ronduit "Slecht"!.Ze zijn compleet op de Italianen gefocused en na een paar dagen wordt je dat wel zat.Voorop gesteld wij zijn geen allesdoeners,maar we spreken nu eenmaal geen Italiaans, en dat is hun voertaal.Wij zaten met onze kamer vlak bij het theater en elke avond was er wel een show , maar in het Italiaans dus zinloos om naar toe te gaan.Dient gezegd er liep ook een man of 4 Engels sprekende animatie en die deden wel hun best.Maar zij waren 's avonds veroordeeld in het hoofdgebouw een show op te voeren voor een handjevol mensen.Advies: heb je kleine kinderen en spreek je geen Italiaans, dan zeker niet hierheen gaan!

Gereisd met partner in september 2010

perfect gelegen aan rif

Ernst
26-2-2010

Super hotel, prima eten, beetje vreemd met all inclusive formule, niet alles is overal gratis. van de gasten; 90% italianen 5% rus en voor de rest overige nationaliteiten. supermooi snorkelen voor de deur. Heel ruim opgezet, goede strandbedjes en schone kamer met lekker bed en goede douche. Echt de moeite waard.

Gereisd met partner in Fri Feb 26 2010 10:33:56 GMT+0000 (UTC)

Lekker relaxen in de zon

Rene
19-11-2009

Lekkere vakantie gehad in dit hotel. Als je kijkt naar de prijs/kwaliteit verhouding is het een goed en schoon resort. De eerste nacht was de kamer minder, we hadden bezoek van mieren en andere insecten. De volgende dag naar de receptie, zonder problemen een andere kamer die wel goed was. Personeel is er erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten was voor Egyptische begrippen goed, vooral de barbeque(iedere avond) was goed. Er zijn zwembaden in overvloed en ze zijn allemaal netjes onderhouden. All inclusieve is overdag prima, s ávonds na 19.00 uur is er maar 1 bar open en daar is niet zoveel te doen. Zoekt en gij zult vinden. Wij hebben er een goede vakantie gehad.

Gereisd met partner in Sun Nov 08 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer

J&J
19-11-2009

Wij zijn een weekje in dit hotel geweest, op het eerste gezicht een prima hotel. De kamers zijn heel erg goed en netjes. Alleen naar de eerste dag was mijn vriend al ziek en een dag later ik ook, we zijn beide een hele week ziek geweest, mijn vriend moest zelfs aan het infuus was uitgedroogd. Je kunt er wel mooi snorkelen, maar ja wij hebben weinig kunnen doen. Het is alleen erg jammer dat er staat van all in maar dat het dat niet is, je kunt niet overal zomaar wat te drinken halen, bij sommige bars moet je voor fris drinken gewoon betalen, das niet echt all in. Onze ervaring is niet zo fijn, dus wij komen hier niet weer.

Gereisd met partner in september 2009

prima keuze

ton warmerdam
1-11-2009

Wij zijn in 2009 twee keer in Amphoras met onze kleinkinderen geweest. In februari en oktober 2009. Beide keren prima keuze voor de betaalde prijs. In oktober wel erg druk maar gezien de faciliteiten geen probleem. Prachtige snorkelmogelijkheden

Gereisd met jonge kinderen in november 2009

• Animatie programmaAanwezig

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesHanddoeken(service), Wasserette

• TennisbaanAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Shores Otium Amphoras in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Shores Otium Amphoras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.