Hotel Royal Rojana Resort *****

7,7

48 reviews over Hotel Royal Rojana Resort in het Nederlands

een topper een aanrader

Marian van de water, 18-10-2008

EEn prachtig hotel, mooi rif, mooie zwembaden,geweldige service kortom een vakantie om nooit te vergeten, ik kom hier zeker een keertje terug
Gereisd met partner in oktober 2008

jeroen

thijs, 19-8-2008

Fantastisch hotel, sinds kort zit er een frietzaak op het resort! deze heet DSG, voortreffelijk personeel in deze cafetaria, leon en mark zijn echte maten geworden op de vakantie.

Het italiaanse restaurant is grandioos lekker kip. bij het grillrestaurant kun je pizza eten. misschien ishet een idee op de menukaarten om te draaien!

van russen heb je totaal geen last, zijn niet brutaal en eten alles op wat ze op hun bord gooien.

Verder zijn er ook een aantal oekrainers, deze spreken grandioos engels en zijn als een vriend voor nederlanders die in februari zijn gegaan.

Als je sieraden wil komen kun je terecht in het hotel. er zit een luxe juwelier hossam stockx is daar de eigenaar! zelf heb ik er een armani horloge gekocht. het bandje wat kapot was gegaan werd zonder kosten gemaakt

Gereisd met vrienden in augustus 2008

Superburger goed!!!

Thijs van Pareren, 19-8-2008

Dit hotel is echt geweldig super goed eten net een DSG Filliaal de ligging is goed alleen wel wat ver van de zee. Het zwembad lijkt wel een beetje op Berkendonk in Helmond al heeft het ook wel iets weg van de Warande. De omgeving lijkt nogal op de Ardennen aangezien er veel groen in de omgeving is. Hossam paparrazzi zorgt iedere avond voor vermaakt hij is de Hans Teeuwen van Egypte. In het Hotel zitten echter wel echt veel mensen uit Burgemiesterland en Crushland dat is echt relax die mensen zijn zo aardig. Ze eten alleen wel alle spekken op in het hotel dus je moet snel zijn.!!! Jammer dat er geen Flub is maar de disco is ook wel goeie
Gereisd met vrienden in augustus 2008

Geweldig

Emiel en Wil, 10-8-2008

We zijn eind mei, begin juni daar geweest.

Er zijn veel Russen in het hotel, we waren de enigste Nederlanders.

We zijn behandeld als vorsten,al vele malen in Sharm el sheikh geweest, zo goed als we door het personeel behandeld en bediend zijn hebben wij nog nergens ervaren.

Hotel is op 10 min van het vliegveld gelegen, maar hebben geen last gehad van de vliegtuigen.

Eten is zeer goed, en als de koks weten dat je een Nederlander bent dan maken ze soms iets speciaals voor je klaar.

Pachtig rif aan het strand, wat wil je nog meer.

Perfecte animatie team die zowel de kinderen als de volwassen bezig hielden.

We hadden een vaste plaats op het strand,als we op het strand kwamen stond de koffie al klaar.

Met andere woorden het was geweldig, ga zeker nog een keer terug.

Gereisd met partner in augustus 2008

dit nooit meer

pierre.vd.broek, 3-8-2008

Dit omdat er alleen maar russen waren, en daardoor was de annimatie ook alleen maar op de russen gericht. Hierdoor was het voor de kinderen een groot probleem om omgang te kunnen krijgen met andere kinderen. Zeer irritant volk met over het algemeen geen manieren.
Gereisd familie in juli 2008

Als nederlander ben op een zeer goede plek

P. Wielenga, 15-7-2008

Nederlanders worden gewaardeerd in dit hotel.

De russen die aanwezig zijn ( op een uitzondering na, maar die vind je overal) hebben zich keurig gedragen. Het hotel management houd de zaken goed in gaten voor zijn gasten.

Enigste commentaar is dat de faciliteit in het hoofd restaurant op een bepaald tijdstip te klein is als iedereen wil eten. Als je er geen bezwaar tegen heb om iets later te eten wordt je goed bediend en is er voldoende lekker eten. Prima personeel wat heel hard werkt om het je naar de zin te maken. De ligging van het hotel aan de baai bied de mooiste snorkelplaats die wij ooit hebben gezien.

Er werd heel hard gewerkt om de tuinen van het hotel te verfraaien dmv het plaatsen van mooie palmbomen en kleine planten. Kortom prima vakantieplek.

Gereisd familie in juli 2007

thea van der aa, 5-5-2008

met de familie met carnaval geweest heerlijk weer en mooie accomodatie bediening goed echt een aanrader
Gereisd met vrienden in mei 2008

A. van der Have, 1-5-2008

Wij zijn net terug, prima hotel schoon,

goed eten, geweldige bediening,prachtig rif en geen slechte ervaringen met russen.

Mijn man is daar goed ziek geweest, en de nazorg van het personeel was top. De manager (Waleed) en de hoteldokter namen echt notie van ons.

Gereisd met partner in mei 2008

Wouter, Jellie, Jan en Corrie, 28-4-2008

Als Nederlander krijg je hier een VIP behandeling. Eten was goed, we zijn geen van vieren ziek geweest! Kamers werden keurig bijgehouden en de bedden lagen goed. Jammer dat op het balkon niet een lekkere stoel stond. Het visrestaurant viel ons tegen. Dit moest je betalen. Er wordt gezegd: 9 euro, maar dat is misleidend, want je moet de drankjes wel betalen 4 euro per wijntje! Het eten bij het visrestaurant was koud, maar het waaide hard en aangezien het buiten is, koelt e.e.a. snel af. De barman zorgde ervoor dat 5 minuten voor 11 onze drankvoorraad werd aangevuld! Dit zonder te vragen, maar ik denk dat wij onze nationaliteit meehadden. Er waren veel Russen en maar weinig Nederlanders. En Nederlanders zijn, volgens het personeel "best people". Overal is wel eens wat, maar mensen die dit hotel afkraken begrijp ik werkelijk niet. Voordeel is ook dat het dicht bij het vliegveld ligt. Geen hinder ondervonden van geluiden.
Gereisd familie in april 2008

Allard, 13-4-2008

Ik begrijp niet dat mensen over dit hotel een positieve beoordeling kunnen geven.

Wij zijn net terug! Na twee dagen heen en weer gebel met de touroperator (en bijbetaling) weg konden uit het Rojana. Er komen veel klachten binnen over dit hotel. (volgens reisagent op locatie) Absoluut geen 5* kwaliteit. Oké je moet relativeren want het is Egypte. De sterren worden toegekend via een ander systeem. Maar zelfs dan is het nog onder de maat; 2.5* maximaal en dan alleen voor het strand en het zwembad. Alles is oud en wordt niet bijgehouden. De lobby is naargeestig donker, eetzaal s'avonds in de rij aansluiten, koffiepot is zwart van de viezigheid, borden en bestek zijn plakkerig en smerig. Het eten wordt bereid met kraanwater dus echt gevaarlijk! (en dat is bevestigd door het receptie personeel), bedden keihard! Na 23.00 voor alles betalen; 3 euro voor een cola (postmix).

Alles riep nee! eet hier niet! Toch gedaan en de rest van de week doodziek 5xpd op het toilet.

Niet gaan!

Gereisd met partner in april 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Rojana Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Rojana Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Rojana Resort scoort een 7.69 uit 10 op basis van 51 reviews.