Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag26°19°
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Royal Albatros Moderna voor je op een rij gezet:

280 reviews over Hotel Royal Albatros Moderna in het Nederlands

Tophotel

Souchkin,
10-2-2019

Vriendelijk lekker eten en goede pintjes

Gereisd met partner in februari 2019

Kan iets beter

Henkje,
11-9-2018

Vandaag teruggekomen van 1 week Albatros Moderna.

Goede punten zijn. Resort dichtbij vliegveld, voldoende zwemfaciliteiten op het resort zelf, vriendelijk personeel restaurants en schoonmakers. Bijna de hele dag door eten en drinken te verkrijgen, Goede kwaliteit koffiebar (Columbus). Leuke trips (via divingcenter) quadtocht was super!!

MIndere punten;

Veel gasten uit Balkan en Midden-Oosten die zichzelf minder elegant gedragen. Je moet hier wel tegen kunnen. Maaltijden zijn goed van kwaliteit maar de variatie is naar een paar dagen beperkt. Geen diep strand om in de zwemmen dichtbij.

Ga hierheen als je niet mega veeleisend bent, dit is geen 5 sterren eerder 4. Als je een vakantie zoekt waar je niet de hoofdprijs wilt betalen maar toch redelijk tot goed wilt eten en drinken.

Gereisd met partner in Sat Sep 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Nooit meer! Verschrikkelijk!

Lidy Torfs,
11-9-2018

De regels aan de zwembaden zijn absurd, zeker voor kinderen die goed kunnen zwemmen. Zij mogen absoluut niet in het diepe bad, ook al kunnen zij super zwemmen en duiken; zoals ons meisje van 7j. De volwassenen mogen ook niet springen of duiken. Er is ook geen strand alleen een lange modderpoel. Het eten was zéér slecht. De meeste gasten waren Arabieren en die waren onbeschoft en brutaal en maakten enorm veel kabaal en lawaai. Het personeel was heel vriendelijk maar incompetent. Het is zeker geen 5 en zelfs geen 4. Er werd ook duidelijk voorrang gegeven aan Arabische gasten.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Melissa,
10-5-2018

Heel mooi resort, en er is genoeg te doen voor iedereen. Ook het personeel is zeer vriendelijk

Gereisd met vrienden in april 2018

Geweldig hotel

Gerard.,
30-4-2018

In maart 2 weken op dit resort verbleven,we waren hier voor de 12 maal in dit resort en het wordt alleen maar beter. Sinds ons laatste bezoek 5 jaar geleden is dit resort compleet gerenoveerd,nieuwe zwembaden gerenoveerde restaurants lobby en bars. Personeel is super vriendelijk en er is altijd wat te eten voor ieders smaak in 1 van de 6 restaurants. Voor ons was het na 5 jaar afwezigheid weer als thuiskomen. Dus op naar onze volgende vakantie in dit hotel,we kunnen niet wachten !!!

Gereisd met partner in maart 2018

Top hotel

Andrea van berk,
6-3-2018

Echt een aanrader Eten is goed Kamers zijn goed Genoeg zwembaden voor jong en oud. Na deel verkopers zijn wat opdringerig ook op 't hotel zelf. Mensen van 't hotel zijn ook super en alles word netjes geregeld. Zou ik hier nog een X willen verblijven? Echt wel ;)

Gereisd met jonge kinderen in maart 2018

Prijs-kwaliteitverhouding goed

Pascale Teresa
11-1-2017

Mooi hotel kamers zijn wel aan vernieuwing toe . Het eten was oké keuze genoeg , mooi zwembad veel ligstoelen ook aan het strand . Vriendelijk personeel , jammer dat er bij onze vrienden geld gestolen is geweest uit de kluis ! Dus aan te raden geen geld te laten ,want blijkt dat in dit hotel meerdere keren is gebeurd , en het hotel neemt spijtig genoeg niet zijn verantwoordelijkheid ! Dus voor ons een minpunt !

Gereisd met partner in januari 2017

Fantastisch hotel!

bianca
4-1-2017

Aanrader!!! Heerlijk hotel, fijn personeel. Eten kan beter, maar prima! Wat een feest dat er altijd voldoende ligbedjes zijn, ook als je uitslaapt!!!

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

Top hotel!!

Martine Cats
9-7-2015

Super hotel ieder jaar is er wel weer iets nieuws!! Personeel altijd vriendelijk zelfs tijdens de Ramadan wat volgens mij heel zwaar is als je zo hard moet werken!!! Goed bezig met renoveren van hotel kamers!! We gaan zeker weer terug nu al 8x geweest!!!

Gereisd met partner in juni 2015

Een super goed hotel.

Els
16-2-2015

Hotel Royal Albatros Moderna doet zijn naam eer aan. We hebben er genoten van vriendelijke koks en obers. Ze onthouden als je de ene dag een voorkeur opgeeft, waarna ze je de hele vakantie weten wat je het liefste eet en drinkt. Mooie kamers, goede bedden en alles super schoon. Het eten in de diverse restaurants zijn van grote diversiteit en klasse. Ook hebben we ons heerlijke laten verwennen in de Spa. Als enige willen we opmerken dat het voor gasten die slecht ter been zijn lastig is dat er overal trappen (groot of klein) zijn. Gelukkig is er één lift in het hoofdgebouw van de begane grond naar de 1e verdieping. In de appartementen is geen lift. Ook een nadeel als je slecht ter been bent en wil snorkelen, is de pier naar het rif. Met een rolstoel is dat niet te doen.

Gereisd met partner in Tue Jan 27 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan
  • VerzorgingAll inclusive

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad
  • WaterparkAanwezig

• Privé strandAanwezig
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenAziatisch, Fast food, Engels, Arabisch, Duits, Indiaas, Italiaans, Lunchpakketten, Oosters, Thais, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Bar / kantine> 10

• WinkelsApotheek, Cadeauwinkel, Juwelier, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Karaoke
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Geldautomaat, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Portier, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages, Samen met partner, Schoonheidsbehandelingen

• Reservering voor parkerenNiet verplicht

• FitnessAerobics, Fitness
  • Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Materiaalverhuur, Zand
  • Sport & SpelBiljart, Darts, Minigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Albatros Moderna in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Albatros Moderna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.