Appartement Rosetta Residence ****

Appartement Rosetta Residence
Rosetta Residence

4 reviews over Appartement Rosetta Residence in het Nederlands

loon, 22-11-2004

Niet veel keuze aan appartementen in Sharm maar deze is erg aan te raden! Zaten in een 4 ka app, eenvoudig maar schoon. Elke dag schoongemaakt, schone handdoeken.Op basis van halfpension, leek ons handig vanwege onze 3 jarige dochter, eten was erg goed, volop keuze, buffet wordt ook constant aangevuld en elke dag anders. Personeel erg vriendelijk. Ligging complex ideaal, op loopafstand van het centrum van Na'ama Bay, waar het s'avonds erg gezellig is. Kortom 2 geweldige weken achter de rug. O ja, 1 klein min puntje, ons app was op de begane grond, 1 verdieping hoger had leuker geweest, maar dat mocht de pret niet drukken.
    Gereisd anders in november 2004

Marise, 30-9-2004

Supergoed appartement. zeer vriendelijk personeel. op alle kamers airco, erg handig. leuk dat er in de zwembaden barretjes zitten. een aanrader!
      Gereisd anders in september 2004

claudia, 13-8-2004

Dit hotel/appartementen complex is echt ontzettend luxe. Er zijn meerdere zwembaden, allemaal met een bar in het water. Tevens zijn de kamers erg ruim en mooi en netjes ingericht. Elke morgen/middag wordt de kamer erg goed schoongemaakt. Restaurant erg goed verzorgt en veel keuze. Dit complex heeft ons zeer goed bevallen en al helemaal in tegenstelling tot de prijs. Ik denk over 5 jaar als sharm el sheick nog toeristischer is dat ze voor dit hotel zeker het dubbele vragen!
        Gereisd anders in augustus 2004

Maureen, 6-1-2004

Echt een heel mooi en verzorgde appartementen. Op de bovenste etage is er een bar in het zwembad. we zijn 2 jaar geleden geweest en gaan deze zomer weer terug.
          Gereisd anders in januari 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Rosetta Residence in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Rosetta Residence zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Rosetta Residence scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.