Hotel Rixos Sharm El Sheikh *****

Hotel Rixos Sharm El Sheikh
Rixos Sharm El Sheikh
9,1

38 reviews over Hotel Rixos Sharm El Sheikh in het Nederlands

Geen 5 sterren waard. Nooit meer.

VERONIQUE, 27-9-2017

Lagoon Pool zeer vuil. Ze zijn er al lang op de hoogte van maar doen niks eraan. Vuile bekers aan de pool bar van de Lagoon pool. Overal lauwe dranken. Vuile stoelen en doorgezakte banken in het hooddrestaurant. Daar lauwe yoghurt, lauwe fruitsappen en slecht gekoelde charcuterie. Personeel wel zeer vriendelijk.

Badkamer ok, maar als je wil douchen moet je neerzitten in het bad want anders is de vlloer kletsnat. Tuinen en omgeving waren wel zeer goed onderhouden.

Doodse sfeer door zeer lage bezetting. Na 5 dagen verhuisd naar een ander hotel.

Voor ons een teleurstellende vakantie.

Gereisd met partner in september 2017

Zoals voor de 5de keer : geweldig.

Gunther Claes, 29-7-2017

Super hotel, super bedienning, super vriendelijk. Alles in orde tot de kleinste details. Iedereen vriendelijk , kortom : een geweldige vakantie :-)
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Zeer goedz

Erimar, 5-4-2017

Zeer goed, verzorgd hotel met fantastische service. Het eten was uitstekend, vooral specialiteitenrestaurants zijn fantastisch. De zwembaden vonden wij iets minder, buiten het verwarmd bad kon je bijna niet in de zwembaden gaan.

Ook de veelvuldig rijdende busjes vondt ik vervelend. Maar laat u niet afschrikken. Het is een fantastisch goed hotel.

Verder heb ik mij geen ogenblik onveilig gevoeld. Toen wij er geweest zijn waren er bijna uitsluitend Oekraïeners met veel kinderen (vakantie?) maar behalve de boerse manieren, hebben wij er geen last van gehad.

Ik zou zeggen: laat Sharm El Sheikh niet links liggen en zeker het Rixos hotel niet.

Gereisd met partner in maart 2017

Fantastisch hotel

Bart, 9-2-2017

We zijn van 31 januari tot 7 januari in Rixos geweest ,gewoon fantastisch

Heel goede bediening,lekker eten en goede coktails

De kamers waren heel proper elke dag werd de frigo bijgevuld

Gereisd met partner in januari 2017

Uitstekend!

Fam Baelen, 9-11-2016

Het hotel Rixos oversteeg alle verwachtingen.

Dankzij de mooie accomodaties, de prachtige kamer, het superlekker eten en vooral de voortreffelijke service en de vriendelijkheid van het personeel hebben we een onvergetelijke reis gehad.

Hier gaan we zeker terug naar toe.

Als je een weekje wenst te onthaasten, is dit de ideale plek.

Gereisd met oudere kinderen in november 2016

Erg mooi en luxe hotel

Napo, 2-11-2015

Voor Egypte begrippen is dit echt een topper. Vriendelijk personeel, prima eten (zowel buffet als a la carte).

Apart buffetrestaurant voor alleen volwassenen. De te reserveren a la carte restaurants zijn erg goed en bij de prijs inbegrepen.

Een groot en mooi resort. Redelijk rustig, en alles erg goed verzorgd. Redelijk veel Russen, maar deze zijn niet op een negatieve manier aanwezig oid.

Soms wordt je wat moe van alle `verkopers` van spa, duikschool e.d. die veel langs het zwembad rondlopen. Hier kun je een soort vlaggetje aan de parasol hangen zodat ze je met rust laten.

Duikschool heeft goede service, maar is niet goedkoop.

Een aanrader om een weekje tot rust te komen.

Gereisd met partner in oktober 2015

Een heerlijk resort met een uitstekende service

Diana, 12-10-2015

Oktober 2015

We zijn net terug van 11 dagen vakantie in Rixos. Prachtig resort, het eten is fantastisch ( de A la carte restaurant zijn echt top), personeel is zeer klantvriendelijk. Wij hadden een de luxe kamer

geboekt, prachtige grote kamer.

Kortom hebben niets kunnen vinden wat we anders hadden gewild.

Fantastische vakantie

Adriaenssens - Van Dyck, 11-10-2015

Beste reis ooit tot nu toe. Echt een aanrader, zeker voor herhaling vatbaar.

Zalig hotel, heel vriendelijk personeel, superlekker eten, proper, mooie kamers.

Lize, 27-9-2015

Super leuke vakantie gehad. Prachtig hotel, hele mooie en ruime kamers. Verschillende mooie zwembaden. Het eten is super lekker en erg uitgebreid. Ze komen zelfs aan het zwembad vragen als je iets wilt drinken. Wij gaan zeker nog eens terug.

top vakantie

badr1, 11-9-2015

personeel is echt vriendelijk
Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rixos Sharm El Sheikh bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rixos Sharm El Sheikh scoort een 9.07 uit 10 op basis van 42 reviews.