Hotel Rixos Seagate Sharm *****

9,8

5 reviews over Hotel Rixos Seagate Sharm in het Nederlands

Gewoonweg fantastisch hotel

Jessie Van Dyck, 27-9-2017

Net terug van een fantastische reis in Rixos Seagate Sharm. We zijn er 10 dagen geweest. Prachtig hotel, supervriendelijk personeel, een heel mooi rif aan het hotel, overal heel proper. Een echte aanrader voor wie naar Egypte wil. Wij gaan zeker terug.
Gereisd met partner in september 2017

Werkelijk het beste hotel!!

Lloyd, 3-7-2017

Rixos seagate is hemel op aarde!!! Alles tip top verzorgd En wat niet naa uw wens is lossen ze meteen en met een glimlach op!!! Over het eten kunne we kort zijn het beste wat we ooit gehad̀ hebben op verlof!!! Mss 1 min puntje als we iets negatief moeten zegge weinig toilleten buiten enkel op het strand...
Gereisd met partner in juni 2017

Schitterend hotel en pure verwennerij

Bi, 28-4-2017

Een hotel om U tegen te zeggen op alle vlak! Alles tot in de puntjes in orde! Restaurants zijn van top kwaliteit. Heel vriendelijk en hartelijk personeel. Zeker een aanrader.
Gereisd met vrienden in maart 2017

Andrea, 26-3-2017

We hebben al meerdere 5 sterren hotels in Sharm gedaan, maar dit hotel overstijgt alles. Super lekkere buffetten, zeer vriendelijk innemend personeel, kamer zowel als resort zeer proper. Een echte aanrader !!!! Wij komen zeker terug.Bedankt Rixos Seagate om ons de perfecte te laten beleven.
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig

Hanneke Meulenbroek, 6-12-2016

Rixos Seagate is een super de luxe nieuw hotel aan zee in Sharm el Sheikh. Eten is geweldig, zowel in het grote restaurant als in de a la carte restaurants. De kamers zijn ruim en schoon met TV en overal WIFI. Elke dag schone lakens en handdoeken. Het personeel is echt overal super vriendelijk en behulpzaam. Iedereen in Sharm verdient het dat het tourisme weer aantrekt. Ik ben nou voor de 11e keer in Sharrm geweest, maar het is echt triest hoe het er nou is. Veel hotels staan leeg dus heel stil. Wij zijn nou vanuit Brussel gevlogen, maar het is te hopen dat Nederland en de rest ook gauw volgen
Gereisd anders in november 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Rixos Seagate Sharm bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rixos Seagate Sharm in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rixos Seagate Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rixos Seagate Sharm scoort een 9.79 uit 10 op basis van 5 reviews.