6,7

Matig

3 reviews over Hotel Prima Life Rihana in het Nederlands

Fijne vakantie gehad!

RG, 23-8-2014

Leuk resort! Wel een beetje ver van de bewoonde wereld vonden wij. Er werden leuke excursies georganiseerd. Leuke zwembaden en goed buffet!

Kortom, goed verzorgd.

Gereisd met partner in augustus 2007

Nooit meer!!!

Kim, 29-6-2013

Bij aankomst in het hotel was de douche nog vies. Als je iets wilde drinken dan moest je heel erg lang wachten, vervolgens kreeg je een miniglaasje (kleiner dan een kinderbekertje) waar dan lauwwarme frisdrank in zat. Nadat we de eerste avond in het hotel hebben gegeten zijn we beide ziek geworden. De hele week niet daar gegeten. Er lag nog een hotel naast met dezelfde naam en de tuinen waren samen, er werd ons verteld dat we niet in hun zwembad mochten komen terwijl dat nergens aangegeven stond of verteld werd bij aankomst. Hier kom ik dan ook nooit meer terug!
Gereisd met vrienden in januari 2007

zeer goed en gezellig hotel.

Roos, 1-3-2011

Heel vriendelijk personeel. goed eten, veel keus.

prima kamers. eigenlijk gewoon top. heb heerlijk genoten van mijn vakantie daar!!

Gereisd met partner in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Prima Life Rihana in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Prima Life Rihana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Prima Life Rihana scoort een 6.67 uit 10 op basis van 3 reviews.