Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm *****

Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm
Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm bij:

106 reviews over Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm in het Nederlands

Redelijke hotel

Mevr. Majidi, 26-7-2017

Hallo, wij zijn net een week terug. Het aquapark is echt geweldig voor de kids, echter het eten is totaal niet oke! Wij zijn vaker in Egypte geweest en onderhand weten we ook wel dat we niet moeten verwachten dat het eten eruitziet als in Turkije of elders, maar in dit hotel was het echt slecht! Het eten was echt niet te doen! Er was amper keus, karige buffeten en elke dag hetzelfde, gerechten zijn voornamelijk gericht op de lokale bevolking. Het hotel zat vol met eigen bevolking. Jammer! Gemiste kans! Hierdoor zou ik niet meer zo gauw dit hotel weer boeken. Verder was de hygiene ook niet helemaal wat het moet wezen, onze kamer werd pas rond 17.00 snel schoongemaakt. Ook had je maar 1 baddoekenhut! Je moest aardig lopen om je baddoeken te halen, Bepaald niet aangenaam in die hitte. Het zusterhotel, aqua jungle park in Hurghada was wel top. Die zou ik zeker aanbevelen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Familie Jongeneel, 11-10-2015

Voor gezinnen met kinderen is dit een perfecte vakantie.

Er is voor iedereen wat te doen zo zijn er 35 glijbanen voor jong en oud.

Ook zijn er in totaal 3 kinder zwembaden.

1 van 40 cm diep en 2 van 55 cm diep.

Ook is er genoeg keuze en variatie in eten zo zijn er 4 restaurants waar je s'avonds kan gaan eten.

Voor het ontbijt kan je terecht in 3 van de 4 restaurants.

In 1 van de restaurants kan je zelfs al ontbijten vanaf 01:00.

Ook is er de mogelijkheid om op het resort te lunchen in 5 restaurants.

Omdat tijdens de lunch de snackbar geopend is van 12:00 tot 17:00.

Je hoeft geen handdoeken mee te nemen omdat er een goede handdoeken service van het hotel is.

Ook is er de mogelijkheid om met de gratis shuttle bus naar het strand van het zuster hotel te gaan.

Ook hier is er de mogelijkheid om wat te eten en drinken in de strandbar.

Of je nu in het hotel bent of op het strand het personeel levert een top service en groet je iedere dag netjes.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2015

Een zeer geslaagde vakantie

sylvia, 23-5-2015

We hebben een heerlijke vakantie gehad.

Een uiterst schoon resort, zowel binnen als buiten. Prachtige zwembaden met glij-uitdagingen en life-guards bij elk zwembad. Het strand op loopafstand waar je de prachtigste vissen voorbij ziet komen terwijl je met de enkels in de rode zee staat. De inrichting van de kamers misschien wat gedateerd maar alles erop en eraan. Hartelijk en behulpzaam personeel. Wat wil je nog meer? Een aanrader dus voor gezinnen met jonge en oudere kinderen.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Prachtig resort

Dennisenbrenda, 22-2-2015

Een mooi en groot resort, alles netjes en wordt iedere dag goed onderhouden. Ruime kamer die iedere dag wordt schoongemaakt. Op het park is voldoende te doen, buiten het park niets te doen. Je kunt gemakkelijk naar het strand via het hotelbusje of lopend. Ligt er leuk bij maar er is geen strand. Je kunt er snorkelen en vissen zien. Er is alleen WiFi na 1800 op 1 lokatie. Loop van deze lokatie even van het park en ga links af 100 meter verderop zit Vodafone/pronto winkel voor 12-13 euro koop je een vodafone kaartje met 1gb tegoed ze zetten het kaartje voor je er in, en je hebt op het gehele vakantie perfecte WiFi. Ga je buiten het park je kan betalen met euro's maar makkelijker is om EG ponden te betalen omdat er niet veel met euro's wordt gewerkt. Glijbanen zijn geweldig voor jong en oud, je kunt overal eten, maar wij vonden het niet geweldig, maar dat is persoonlijk. Personeel is aardig en behulpzaam. Opvallend was dat er nergens om fooi wordt gevraagd.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2015

Sharm el Sheikh Aqua Park Aqua Blu Sharm

Ghram, 5-7-2014

Geweldig park veel te doen, zeer vriendelijk voor kinderen en ook de service. mensen goed voor kinderen en houden de veiligheid hoog.

Prachtige omgeving in het park her is als of je in een sprookje zit.

Eten goed, blijft wel wenne natuurlijk, dat is in elk land het zelfde. Restaurant zeer afwisselend met eten en er zijn voldoende balie's om je eten af te halen geen lange wacht rijen, gewoon een aandrader

Gereisd met vrienden in januari 2011

mooi hotel met super aqua park

j.peeters-vrolijk, 28-8-2013

Fijn hotel met schone kamers en een leuk aqua park. Wij zijn net terug en hebben het erg naar onze zin gehad. De kinderen vonden de glijbanen geweldig en ook het strand was leuk en gemakkelijk te bereiken met de bus die elk half uur ging. Als alternatief kon je ook gemakkelijk lopen aangezien het "strand"hotel op 5 min afstand van het hotel zit. In onze periode waren alleen geen Nederlanders in het hotel te vinden en waren voornamelijk engelsen in het hotel en russen. Moet er ook bij vermelden dat beide niet nadrukkelijk aanwezig waren zoals wij in het verleden wel eens bij andere hotels meegemaakt hebben. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Bij elk zwembad/ glijbaan is een life gard aanwezig en mijn zoontje van 8 mocht ondanks zijn leeftijd (
Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

Prijs/kwaliteit in orde

Michel, 31-3-2013

Minpunten: iedere ochtend ochtendgebed omstreeks 4u30, raak je niet gewoon, minaretten liggen pal naast hotel.

Eten ok maar niet Waaw, ,

Gereisd met jonge kinderen in februari 2013

Fantastische plek

ingeding_88, 13-2-2013

Wij hebben hier een heerlijke week gehad.

Zwembaden zijn grotendeels verwarmd, veel glijbanen en fijne ligbedden met parasols en grote badlakens.

Vier restaurants en een aantal bars met genoeg keuze in eten en drinken.

Goede ligging: het strand is 15 minuten lopen en de Old Market is 20 minuten lopen.

Wij hadden een ruime kamer met ruime badkamer met inloopdouche.

Enige minpunt: wat achterstallig onderhoud op de kamer.

Gereisd met partner in januari 2013

Mooie vakantie gehad!

L.Kamps, 24-1-2013

Wij zijn net een paar dagen terug van Hotel Aqua Blu. Het is een groot complex met aardig wat glijbanen. Bij elk zwembad of glijbaan was toezicht van een badmeester. Zwembaden waren verwarmd en werden de filters elke dag verwisseld. Rondom werd ook telkens opgeruimd en om de zoveel meter stond een afvalbak met asbak. In het gebouw van de receptie zag je wel ergens iemand te poetsen en de toilet zag er ook netjes uit.

Kamers werden elke dag schoongemaakt en handdoeken verwisseld voor schone.

Personeel is ontzettend vriendelijk! Er was maar een enkele die geen lach op z'n gezicht had.

Het eten was goed, 4 restaurants. Wel in grote lijnen elke dag hetzelfde, maar als je zelf er op let kun je goed gevarieerd eten.

Bij personeel staan kinderen voorop en doen zich daar ook alle moeite voor om hun te entertainen, ook in de avond. Voor de volwassenen moet je van het avondprogramma niet veel voorstellen, dat is ronduit bagger!

Gereisd met partner in januari 2013

dure toplocatie

drost-makkinje, 10-12-2012

Een verlate recensie: in januari geweest en enorm genoten. Mooie zwembaden, heerlijk weer, goed te eten, vriendelijk personeel. Alles was gewoon goed geregeld je hoeft het park niet af. Na 8 dagen heb je alles wel gezien en gegeten en is het Nederlands voedsel toch wel weer lekker. De verhalen van Engelsen en Russen mogen dan wel waar zijn, maar als je dit van tevoren weet, valt het toch wel enorm mee, dan kun je er zelfs om lachen!!
Gereisd met jonge kinderen in januari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pickalbatros Aqua Park Aqua Blu Sharm scoort een 8.04 uit 10 op basis van 126 reviews.