Hotel Park Inn Sharm El Sheikh *****

Park Inn Sharm El Sheikh
8,3

13 tips over Park Inn Sharm El Sheikh

Alan van Dongen, 5-5-2015

Leuk uitje is Shark's Bay (ongeveer 150 EP met taxi). Laat je niets aansmeren van een ticket of zo. Je kan zo het strand op lopen en een bedje huren (2.5 EUR).

Bij Jive langs het hotel kan je lekker eten

Noes, 11-8-2014

Let echt op wat je eet en drinkt, iedereen had diarree

Ga snorkelen!!!! Echt, je wilt het water niet meer uit.

givaantje, 3-8-2013

quadtour met diner show is heel leuk.

snorkeltrip op boottocht naar ras mohammed is ook geweldig

linksaf bij resort op ongeveer 20 min lopen kom je bij mc donalds,starbucks en kfc.

Bianca, 20-7-2013
Af en toe een fooitje van een euro en je wordt op handen gedragen
Yanick Teysen, 15-5-2013
de party op pataya beach is een aanrader! goede DJ en muziek,coole opzet. is 25 euro All inn (drank, inkom en vervoer) pas op : all inn is enkel tot 2u00 daarna gewoon betalen. bij ons gingen er 2 animators mee maar ons vervoer liet verstek gaan en dus hebben wij een taxi genomen (die werd betaald door hen natuurlijk) en zijn om 3u00 teruggekomen (was de afspraak met animatoren). maar ik denk dat je langer wil blijven, je dit gewoon met hen kan bespreken en zelf een taxi kan nemen.
Barry Van der Toorn, 5-3-2013
De supermarkten rondom het hotel hebben dezelfde souveniers die goedkoper zijn dan in de toeristische plaatsen Soho Square en Naama Bay.

Sonia van Vliet, 10-1-2013
bij reisbureau Cheburashka i Gena (russische naam, maar ze spreken ook engels) hebben we 2 hele leuke excursies geboekt (heel goedkoop!) - 1 dag met een boot naar Tiran eiland - snorkelen en duiken (super mooi!!) en een halve dag naar de woestijn en een bedoeinen kamp met kamelen en quad's. Beide waren heel goed verzorgd.
Leonie, 30-12-2012

bedden zijn 140 dus smal voor twee volwassenen.

Je hoeft geen egyptische ponden mee te nemen. Je kan gewoon met euro's betalen en er zijn genoeg pin mogelijkheden.

Cynthia, 21-11-2012
Tip: Neem de taxi naar Old Market. Heel leuk en cultureel marktje voor leuke souveniers.
anouska en carlijn, 13-10-2012

iets verderop ff met de taxi vind je de starbucks en de mac.

voor als je graag wilt snorkelen zullen we echt de boottocht aanraden, dat was voor ons een top ervaring!!!