Hotel Park Inn Sharm El Sheikh *****

Geweldige service door personeel
Gereisd met partner in juni 2017

geweldig!

Yvette Slabber, 6-5-2017

Jammer dat er nog steeds geen rechtstreekse vluchten naar Sharm el Sheikh gaan. Het was er erg rustig, maar wat een verwennerij!!!! Er werd alles in het werk gesteld om onze vakantie onvergetelijk te maken. Eten was ook prima, genoeg variatie. Het enige minpunt waren de vliegen bij het zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

geweldig!!

Anita van Helden, 10-7-2016

Het is een fantasitsch resort met aleen maar plus punten.mooie kamers,zwembaden,restaurants,bar op het dakterras het personeel zeer behulpzaam en vriendelijk,goede animatie,Ook voor kinderen zeer goed.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Inn Sharm El Sheikh bij:

Fantastisch,voor de zestiende maal daar

jo.beurskens, 26-6-2016

Eenvoudig met een superservice
Gereisd met partner in juni 2016

Supermooi hotel met zeer slecht eten

Alan van Dongen, 5-5-2015

Park Inn is een zeer mooi hotel met vriendelijk personeel. De zwembaden zijn mooi en natuurlijk het Aquapark is top voor kinderen. Met de shuttle naar het strand werkt perfect anders is het 5 minuutjes lopen. Zeer mooi huisrif je hebt wel waterschoenen nodig als je voorin de zee wilt zwemmen.

Wij hadden een familiekamer, ook die was helemaal goed.

Maar dan!!! Het ontbijt gaat nog wel! Het eten is echt gericht op moslims. Veel couscous en van dat soort dingen overal zit een kruid in of op dat voor ons Europeanen niet lekker is.

Wij zijn niet kritisch of verwend maar het avondeten in dit hotel is gewoon echt niet weg te krijgen!!! We zijn dan ook maar 2x uit eten gegaan bij Jive om de hoek en een keer naar McDonalds.

Wij zijn er dan ook van overtuigd dat hier over 5 jaar geen toeristen meer komen maar alleen nog de lokale bevolking.

Kortom een goed hotel met jammer genoeg zeer slecht eten.

Als ze nu iets meer aandacht aan het eten hadden besteed was het een geweldig hotel geweest! Jammer

Gereisd met jonge kinderen in mei 2015

Blijft super

jo.beurskens, 17-11-2014

Alweer bij onze vrienden geweest,en de prijs kwaliteit van dit Resort is geweldig.Omdat we er al meer dan 10 maal geweest waren werden we verrast door het planten van een palmboom met onze naam erbij.Heel het management werd erbij betrokken.We raden aan iedereen dit Resort aan en voor vragen kun je altijd bij ons terecht.
Gereisd met partner in november 2014

Niet alles was slecht, maar niet nog een keer

Noes, 11-8-2014

Tja, het is het allemaal net niet zeg maar..... Kamers niet schoon, borden en bestek vies, vieze bbq´s, opdringerige animatie, en mijn zusje is half aangerand door een housekeeper.

Is het golfslag zwembad drijven iedere dag veren, poep en botjes van de vogels die daar zitten en restjes eten op eten.

De glijbanen zijn wel erg leuk

Animatie enz is wel leuk gedaan al liggen er in de zaal allerlei kleedjes waar kinderen regelmatig over struikelen.

Verder ook veel irritante russen, maar goed, lekker negeren.

Strand is wel aan te lopen, en dat is echt super! Prachtig snorkelen daar!!!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2013

Perfecte Vakantie

robyn, 3-7-2014

Ik raad het zeker aan om naar dit hotel te gaan!

Vooral met kinderen jong en oud, die vermaken zich hier echt wel

Veel zwembaden met glijbanen.

Je kan s' middags eten halen bijv. pizza ofzo, heel lekker.

Mooiste vakantie ooit, en ik heb daar gedoken en gesnorkeld in de rode zee, heel mooi daar echt je moet hier een keer zijn geweest.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

Mooi hotel,goede ligging,vriendelijke service

roos0077, 5-5-2014

Het hotel heeft meerdere zwembaden en een leuk aquapark,uitermate geschikt voor gezinnen met kinderen.

De hotelkamers zijn groot en schoon

Het eten was goed voor Egyptische begrippen.

Het strand is 5 minuten lopen of 1 minuut met de shuttle.

Het huisrif is mooi en er zijn veel vissen te zien.

Gereisd met partner in februari 2014

Goed hotel voor een leuke prijs

Debora van der meer, 30-9-2013

Kamers waren prima, zwembad en de glijbanen zijn natuurlijk geweldig voor jong en oud. Er is zelf een poolparty georganiseerd toen wij er waren met een echt schuimbad. De kinderen hebben genoten.

Wel een minpuntje is het eten. Het is niet gevarieerd en er is weinig keuze voor een 4 sterren hotel. Wat er aan eten was, was wel lekker en goed.

Hebben ons vermaakt maar zouden niet nog een keer heen gaan.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Park Inn Sharm El Sheikh bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Park Inn Sharm El Sheikh in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Park Inn Sharm El Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Park Inn Sharm El Sheikh scoort een 8.32 uit 10 op basis van 153 reviews.