Aparthotel Intercontinental ****

Intercontinental
7,3

10 reviews over Aparthotel Intercontinental in het Nederlands

Nic en Dorine, 17-1-2005

In november 2004 hebben wij voor de derde keer het hotel bezocht en zijn tot de conclusie gekomen dat het restaurant Olive Tree dringend in andere handen moet komen. Het eten was in november 2003 VEEL beter en de buffeten waren VEEL meer verzorgd.In de 3 andere restaurants in het hotel hebben we zeer goed gegeten (mits een kleine toeslag). Voor ons is de hotelaccomodatie in orde, maar wij zouden ook eerder 4 sterren toekennen ipv 5. Wat de Russen betreft, die zie je echt overal in Sharm. Wat het strand betreft, je kan dus nergens zomaar in Zee stappen en de reden hiervoor is dat er overal koralen aanwezig zijn. Wij hebben al verschillende hotels bezocht in Sharm en overal vind je die pontons om in Zee te gaan. Wij hebben reeds 8 x Sharm bezocht en voor ons blijft Hyatt het neusje van de zalm.
Gereisd anders in januari 2005

Sander en Chantal, 3-1-2005

Wij zijn net terug uit Egypte en hebben de kerstdagen doorgebracht in dit hotel en het was TOP! Ben ook erg verbaasd over de negatieve reacties op deze site. De ambiance was prachtig en erg gezellig ze hadden alles uit de 'kast getrokken' speciaal voor kerst. Het eten was erg goed en divers prachtige buffeten goede kwaliteit en goede verzorging (hygienisch!!!)Hoor veelmensen die ziek zijn geweest in Egypte daar heb je hier echt de kans niet voor zo proper.Goede service ontzettend aardig personeel die allemaal goed Engels spraken en super dienstverlenend waren. Er waren wel wat Russen maar daar hadden wij absoluut geen last van. Kortom een echte aanrader en wij gaan volgend jaar zeker weer terug naar dit hotel!
Gereisd anders in januari 2005

johan, 21-11-2004

Net terug van een 2de keer Int.cont.hotel. Prijs-kwaliteit gezien is dit hotel best OK . de service, gezien de omstandigheden (einde Ramadan, 75% onbeschofte Russen) behoorlijk. kortom goede 4* en inderdaad geen 5*
Gereisd anders in november 2004

louise, 9-11-2004

Dit hotel is absoluut geen 5 sterren waard en zeker geen prestige label zoals op dit moment bij Touroperator. Complex ziet er mooi uit. Kamers ok. Service slecht. Veel te weinig personeel. Zwembad niet schoon. 90% russen van zeer laag niveau. Restaurant is 's avonds een vreetschuur. Geen entertainment 's avonds.

Kortom geen aanrader als je 5* verwacht.

Gereisd anders in november 2004

Inge, 22-10-2004

goed hotel, mooie kamer en badkamer, schoon, lekker ruim opgezet en rustig. Geen strand zodat je even lekker de zee in kan lopen. het eten aan het buffet vonden wij niet geweldig, de mexiaan in het hotel daarentegen was weer heerlijk. geen last van russen gehad. communicatie in het engels was goed te doen. met een paar minuten ben je met de taxi in het centrum. in het hotel was 's avonds echter niets te doen, geen gezellig terras of animatie. alles bij elkaar toch een fijn vakantieadres.

09-10-2004

Gereisd anders in oktober 2004

Peet en Mar, 20-10-2004

Dit was een geweldig hotel, eten was prima.

Bediening vriendelijk en niets op aan te merken, spraken goed engels.Echt een aanrader.

Mooi koraalrif voor het hotel waar je geweldig kan snorkelen.

Wij gaan zeker terug.

Gereisd anders in oktober 2004

rob, 25-9-2004

kamer,mooi,gehorig&onderhoud = 8,bar strand & zwembad spreekt men slecht engels, ontbijt & dinner(middelm.& weinig var.) is door vele gasten(russen en egyptenaren(deze betalen maar 50%) chotisch, reden = weinig pers. wat afruimd & dekt, zwembad. worden slecht schoongehouden, strand mooi & verzorgd, na late aankomst en missen dinner niks op de kamer, kon geen snee brood vanaf en moesten op eigen rekening roomser. bestellen, de prijs/kwaliteit=slecht, het is een mooi hot., maar de rest niet 5* waardig, Touroperator verkoopt dit als 5*, wij zijn in hotels geweest met 4*, zoals sonesta beach, kamer minder mooi, maar eten beter met meer variatie dan Intercont., naast hotel wordt gebouwd, dit duurt nog 2 jaar, dit resulterend overdag "bouwgeluiden" zwaar materieel die de hele dag bezig zijn, dit is niet nadrukkelijk aanwezig maar je hoort het wel de hele dag !!

bez. 15 dag, sept.'04

Gereisd anders in september 2004

Charles en Monique, 5-9-2004

Goed verzorgd hotel,ruim opgezet.Geweldig snorkelen(Near,Middle,Far Garden)met loopbrug.

Kamers prima,eten ook goed,aardig ruim strand.Enige nadeel is het aantal Russen,wat natuurlijk niet aan het hotel te wijten is,ze overspoelen heel Hurghada en Sharm.

Vooral als je van snorkelen houd prima!

Gereisd anders in september 2004

Maarten, 11-8-2004

Prima hotel, als straalt de gezelligheid er niet echt vanaf. Service is echt een drama, geen bestelling gaat goed en men spreekt zeer gebrekkig engels. Maar het ergste is toch wel de aanwezigheid van gigantisch veel russen, echt GEEN ENKEL niveau! Ik heb tijdens mijn verblijf meerdere malen verschillende russen zien vechten! DRAMA! Dus Tom en Ellen, ik zou iets anders gaan doen. Groeten Maarten
    Gereisd anders in augustus 2004

johan, 3-6-2004

zeer goed hotel, vriendelijke service , mooie kamers en het eten is goed te smaken. Let op, in het najaar stikt het er ('s avonds) van de (luidruchtige russen) Niet direct aan te raden voor kinderen; het koraal begint direct aan rotsige strand, foto's kunnen aangevraagd worden via mail
    Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Intercontinental bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Intercontinental in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Intercontinental zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Intercontinental scoort een 7.3 uit 10 op basis van 10 reviews.