Hotel Housa Land Resort *****

Hotel Housa Land Resort
Housa Land Resort

10 reviews over Hotel Housa Land Resort in het Nederlands

Roza, 28-12-2006

We zijn verleden jaar naar Hauza Beach Resort geweest. Het eten was ronduit slecht, de kamers waren vuil. Je moet vechten voor een parasol of ligzetel te verkrijgen. De zwembaden waren ok en voor te snorkelen is het er prachtig. De animatie was elke dag hetzelfde.

Het is geen aanrader om hier naartoe te gaan.

Gereisd anders in december 2006

Els, 13-2-2005

Wij zijn in januari 2005 hier geweest. Het resort was voor 40% bezet. Wij hadden een kamer vlak bij het zwembad een poolbar. Het water in het zwembad was erg koud. Ook was ze zee in deze tijd van het jaar erg fris, maar je kan in het duikcentrum een shorty huren om te snorkelen,wat heel mooi was. Jammer dat er geen kantduiken gemaakt kunnen worden. In de tijd dat wij er waren hadden wij geen kllagen ove het personeel, vriendelijk en verzorgd.

's Avonds was het gezellig in de laungebar. Het eten was goed verzorgd, ontbijt prima, lunch zowel warm al koud buffet, 's avonds keuze uit pasta,chinees, altijd kip, vis en een nadere soort vlees of schelpdieren.

Animatie vrijwel alleen in het italiaans, echter ook een vriendelijke belgische animator aanwezig.

Gereisd anders in februari 2005

Alain en Carine, 22-11-2004

Wij waren in augustus 2004 met 2 kinderen in Hauza Beach.In de buurt is er wel niets te doen en de animatie is alleen maar in het Italiaans. Het ontbijt was nog redelijk goed, maar 's middags en 's avonds was er niet veel variatie, altijd pasta (die wel lekker was) en veel kip. Voor een 5 sterren hotel mocht dit wel wat beter. Met frieten bakken zijn ze pas juist voor onze aankomst begonnen en die waren echt niet te eten (niet goed gebakken), hopelijk is dat nu al wat gebeterd. De zwembaden zijn echter wel heel mooi en het water was aangenaam warm. Op het strand had je een heel mooi zicht en vanaf de ladder over het rif zag je de vissen in het heldere water, eenmaal in het water was het echt wondermooi, honderden vissen zwemmen naast je, je kan er heel mooie foto's maken. Dit maakte echt wel veel goed. De kamers waren ruim en net, maar de badkamer kon wel wat opfrissing gebruiken.
Gereisd anders in november 2004

koen, 21-8-2004

Hauza Beach resort is een echte afrader en zeker geen 5*hotel waard eerder een 3* hotel.

De accommodatie is mooi ,maar daarmee is alles gezegd .

Animatie alleen in het italiaans ,hoewel er verschillende andere nationaliteiten aanwezig zijn in het hotel.

Het eten was s'morgens goed maar s'middags en s'avonds een ramp ,alle dagen hetzelfde pasta,rijst kip of eend alsook soepvlees(beef).

indien je frieten wilt kun je die bijbetalen (3euro per portie).

conclusie :indien je dit hotel boekt ga je zeker problemen hebben is het niet met ratten dan is het met het eten of de animatie of de manager (ALI MOHAMMED)die je uitlacht als je over problemen spreekt en niet van zijn woord is.

Rob & Sylvia, 13-8-2004

Wij zijn van 01-06-2004 tm 14-06-2004 in Nabq bay geweest. Hauza Beach is absoluut GEEN aanrader.Het hotel voldoet absoluut niet aan 5 sterren all-in. Baby-corner in het restaurant niet aanwezig, onze kleine (15 mnd) heeft de eerste 2 dagen koud eten gehad ! Daarna kon ik het zelf in de keuken opwarmen. De kwaliteit van het eten in het restaurant is slecht en lauw/koud. Onvriendelijk personeel, slecht gekleed.(fris)drank altijd warm,smerige glazen.Badkamer vol met schimmel.Zwembad water IJSkoud. Poolbar niet open. 's avonds liepen er RATTEN !! langs diverse terassen en kamers. Dit was voor ons de druppel en wij hebben ons na 5 dagen samen met nog 5 stellen over laten boeken naar Grand Azure.Ik kan niemand aanraden om Hauza Beach te boeken. Ik heb via ons reisburo vernomen dat ze al 1 ster kwijt zijn. Wil iemand meer info en of foto's stuur dan even een PM.

Gunther & Veronique, 1-8-2004

Geen al te beste ervaring : all in concept is meer een "almost all in" voor de echt lekkere dingen moet je bijbetalen (ijscreme, hamburgers aan de poolbar, irish coffee in het resto,.). Kwaliteit van het eten was niet schitterend. Snorkelen is ok. Wij twijfelden tussen Houza en Magic Life en hebben helaas de verkeerde keuze gemaakt

Fam. Stolk, 28-7-2004

Wij waren hier in februari 2004; het all-inn concept is geen 5 sterren waard, maar het eten is prima. Het complex is mooi en de kamers erg ruim en goed verzorgd. Personeel erg vriendelijk. Zwembad niet te gebruiken door het ijskoude water.
Gereisd anders in juli 2004

anik, 12-7-2004

snorkelen echt geweldig, hotel is geen 5 sterren maar 3

en all in is wat vaag , s avonds weinig te doen, kamer goed wij hadden een kamer dicht bij de zee ,

was natuurlijk heel mooi .

personeel vriendelijk

eten redelijk , voor de prijs die wij hadden betaald was het oke

Gereisd anders in juli 2004

anneke, 10-3-2004

Hier zou ik nooit meer naar toegaan.

Het is geen echte all in en het eten kan vele beter, ze zijn er echt wel traag.

geen aanrader !!

Gereisd anders in maart 2004

christine en stefaan, 12-11-2003

Hauza beach resort is enkel 4 sterren waard. Hotel voor een niet veeleisende reiziger .Enkele scherpe kantjes kunnen zeker bijgewerkt worden !Kledij koks en personeel kan properder. Verhitte discussies onder personeel blijven liever uit !Uitzicht over de rode zee en Tiran: prachtig. via een brug en een ladder met 7 treden daal je af naar de prachtige vissen. Er zijn welnog 2 lagunes waar je veilig kan snorkelen. Het strand was heel goed onderhouden. De beach bar mocht voor ons veel langer openblijven. Niet volleddige all-in.Ontbijt was heel gevarieerd. Middagmaal en avondmaal was ok. 's avonds krijg je de gelegendheid om op het terras te eten.De kamer was heel proper.De 12 mensen van de animatie dringen zich niet op.De bediening verliep vlotter op het einde van onze vakantie.Pluspunt om te vermelden : hellend vlak voor rolstoelgebruikers en buggys ! sorry geen 8 maar misschien een 7
Gereisd anders in november 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Housa Land Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Housa Land Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Housa Land Resort scoort een 6 uit 10 op basis van 10 reviews.