Beoordelingen Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh*****

Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh*****
591 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh*****
Shark's Bay, 08029, Sharm el Sheikh

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh***** in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh scoort een 7,2 uit 10, op basis van 591 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh***** in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 344 vakantiefoto's van Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh***** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Dessole Pyramisa Sharm El Sheikh***** met andere accommodaties in Sharm el Sheikh.
Even geduld a.u.b.

6,2
6,8
7,1
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Aug. 2013
"Meer dan fantastisch!!! Ga naar Egypte"vertalen
Pauline
10,0

26-08-2013 Wat hebben wij genoten. Dit hotel biedt alles wat je wenst. Er is een buffetrestaurant waar je heerlijk kan eten met elke dag een ander thema. En dan nog een italiaans restaurant prima en een chinees restaurant en visrestaurant (tegen betaling) hier hebben wij geen gebruik van gemaakt.
Het personeel is zeer vriendelijk en doen echt alles voor je, de kinderen werden als prinsessen behandeld. De mensen die daar werken verdienen bijna niets voor 12 uur per dag omgerekend €70,- in de maand dus gaven wij aan de schoonmakers, badmeesters, obers elke dag een tip. De kamers waren schoon elke dag schone handdoeken in de meest prachtige creaties, strandbedjes vastgehouden en de obers kwamen ons drinken brengen en in het restaurant was er een tafel voor ons gedekt inclusief bloemen in tegenstelling tot de russen die konden gewoon zelf drinken halen bij de bar en werden niet zo vriendelijk behandeld als ons. Het is hoe je jezelf opstelt ben jij vriendelijk dan wordt je ook zo behandeld.

met partner, Juli 2013
"Nooit meer naar dit hotel"vertalen
Lunaa
3,0
6,0
2,0
4,0
1,0
1,0

30-07-2013 Het is een prachtig hotel, maar de service is echt minder. Bij aankomst was onze kamer een zooitje, airco werkte niet, balkondeur ging niet dicht, de kamer was vies en we hadden ingezakte bedden. Toen wij dit meldde aan de receptie werd er niets aan gedaan. Pas na 5 dagen klagen was bijna alles opgelost. Behalve de roestende spijkers in het bad. Het eten was wel goed, en het koraalrif voor het hotel was ook prima. Helaas zat het hele hotel vol met asociale russen die zelfs hotelpersoneel in elkaar sloegen. Het hotel heeft een russische eigenaar waardoor de russen alles kunnen maken en wij als Nederlanders niet serieus worden genomen. De laatste week zijn wij maar bij het kleine zwembadje beneden gaan liggen om meer confrontaties uit de weg te gaan. Gelukkig leerde wij de eerste dag een groep Nederlanders kennen waar we veel steun aan hadden. Maar de russen en de service hebben mijn vakantie verziekt. Alles is in het russich, zelfs bij de receptie spreekt niet iedereen engels.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Mooie locatie"vertalen
Bianca
7,0

31-08-2013 mooi heel groot resort met vriendelijk personeel.
ziet er netjes uit.
Kamers zien er netjes uit om de 2 dagen schone handdoeken en strandbadlakens
je kunt binnen en buiten eten er zijn 3 buffetten, buiten wordt vers gebakken. en er is voldoende afwisseling.
het is volgens de Egyptische begrippen. dus maak je niet druk als er een latje van het plafond los zit.
In Nederland zouden sommige dingen niet goed gekeurd worden en daar gewoon kan.
strand is goed te bereiken met pendelbusje die over het resort rijdt anders is het vanaf het hoofd gebouw 136 treden.
mooi groot rif.
uitzicht is prachtig.
groot zwembad met ligbedjes ook golfslagbad.
animatie team is Russisch maar ze proberen je in het Engels toe te spreken. animatie zowel in zwembad als ik de avond actief.
Veel Russen waar wij geen hinder van hebben gehad.
met taxi die geregeld kan worden vanuit hotel naar centrum waar erg opdringerige verkopers zijn.
dagtrip met boot voor duiken en snorkelen is goed geregeld en het eten is goed.

De beste prijzen en last minutes voor Hotel Dessole Pyramisa Sharm El ...

"Wauw wauw wauw wauw GE-WEL-DIG!"vertalen
Rowena
10,0

15-10-2013 Top vakantie gehad! Alles helemaal geweldig!!! Super vriendelijk. Top service. Super animatie. Mooie kamers en geweldig uitzicht. Heerlijk eten en veel variatie, elke dag een ander thema en je mag gratis bij de chinees, italiaan en indiaans eten, bevinden zich op het resort! Heerlijk eten! Faciliteiten super goed. Busje dat de hele dag heen en weer rijdt, omdat het resort zo groot is. Goedkope taxi's en naama bay is erg gezellig. 24/7 all in, echt echt all in!! Club oxyd super gezellig en leuk! En ja er zijn veel russen maar daar hebben wij geen last van gehad maar juist heel gezellig!! Wij laten niet over ons heen lopen en dan is het al snel afgelopen. Als nederlander ben je echt een prins/prinses in het hotel! Wij gaan sowieso terug! Echt een WAUW vakantie! Wij zijn met een moeder en zoontje van 9 gegaan en zelf zijn wij meiden van 27 en 23! Iedereen heeft zich vermaakt en op en top genoten! Voor ieder wat wils!!!

"Paradijs in Egypte"vertalen
Paige Ouwens
9,0

16-07-2013 Prima hotel. Je krijgt echt waar voor je geld. Het hotel is volop aan het renoveren, je hebt hier geen last van tijdens je verblijf. Kamers zijn aan vernieuwing toe maar je kan er prima verblijven. Restaurant en eten is prima, alles is netjes verzorgd en er zijn meerdere hotels waar je kunt eten. Strand is hartstikke mooi en je kan er heel leuk snorkelen. Met taxi naar centrum Naama bay is goed te doen en zeker een aanrader! We hebben genoten van deze vakantie en ik ga er zeker nog een keer terug.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Zeer goed"vertalen
aaf
9,0

14-07-2013 Hotel is erg goed, wel veel Russen, maar daar moet je je niet te veel aan storen, Goede kamer met zicht op de zee, iedere dag cleaning en schone handdoeken. drie verschillende soorten drankje sop de kamer en een water koker om zelf thee of koffie te maken.
Super groot zwembad met drie werkende glijbanen. Genoeg bedjes om het zwembad en strand. gevarieerd eten dat je zowel binnen als buiten kan nuttigen. Strand is moeilijk te bereiken een beetje klauteren maar de stranden bij de riffen zijn via trapjes goed te doen ook rijdt er de gehele dag een busje die je er naar toe kan brengen.
Vriendelijk personeel.

met partner, Juni 2013
"Top service, goed en eten en prachtige ligging"vertalen
Simone
8,0

25-06-2013 Top service, goed en gevarieerd eten en prachtige ligging. Personeel doet veel moeite om het je naar de zin te maken, prachtig groot huisrif, echt niets te klagen gehad.

met partner, Apr. 2013
"Top vakantie gehad"vertalen
Arjan Nieuwenhuis
10,0

16-04-2013 Top vakantie gehad. Het hotel is echt super. Je kan er heerlijk eten (en ik ben nog best een moeilijke eter) er is elke dag wat anders. de service was echt super, vooral het personeel bij het grote zwembad. op het moment dat wij er waren werden er 3 nieuwe glijbanen geïnstalleerd, denk dat deze zeker eind april af zijn. Verder was de kamer goed, misschien dat de badkamer een klein opknapbeurtje kan krijgen.

-Enig minpuntje was de winkelstraat daarzo, de mensen zijn daar heel opdringerig.

-Verder waren er erg veel russen. Gelukkig niet heel veel last van gehad.
- Animatieteam gaat ook allemaal in het Russisch en heel gebrekkig Engels

met oudere kinderen, Mrt. 2013
"Zeer de moeite waard en een dikke voldoende."vertalen
Frank van der Heijd...
9,0

05-04-2013 - Prachtig verzorgd resort, mooie tuinen, laagbouw, recentelijk grotendeels gerenoveerd.
- Direct aan het strand met snorkelmogelijkheden (via een pier over het rif) en duik/excursie club.
- Vele faciliteiten, animatie centrum, drie zwembaden (één zeer groot met glijbaan, golfslagbad en poolbar, andere verwarmd bij zee, een derde binnen), discotheek, ruime lobby met waterval, Dragon bar en Wifi, winkels, sport/spa/health centrum,
- Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!
- Goed en gevarieerd eten, vijf specialiteiten restaurants, ruim opgezet buffet restaurant, diverse "snack" bars en strand bars.
- Centraal gelegen in regio, gemakkelijke verbinding met hotel bus of goedkope taxi.
- Vlakbij het vliegveld (max. 7 min.), zonder hier hinder van te hebben.
- Veel trappen op het resort, maar er rijdt continu een open bus tot zeer laat toe overal langs.
- Te veel (onbeleefde Russen), kun je je aan storen of niet.

met partner, Feb. 2013
"Heerlijke plek."vertalen
Alie en Rob
9,0

25-02-2013 Hotel Pyramisa is ons zeer goed bevallen, ondanks dat er flink gerenoveerd wordt. ( hiervan geen last omdat het hoofdzakelijk s'nachts gebeurd ) het personeel was supervriendelijk en behulpzaam. Het eten hebben we hoofdzakelijk in de restaurantjes gedaan na te reserveren ( gratis) het ressort is superschoon en de kamers ook. Ook al waren ze verouderd en toe aan een opknapbeurt. Maar wat wil je dan voor deze prijzen.... Mensen klagen altijd veel te snel en hebben dan hun oordeel al klaar. Het snorkelen en duiken is er echt schitterend en s'avonds lekker stappen in Sharm of Namea-Bay is echt leuk. Wij gaan volgend jaar weer naar dit ressort.

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

In welk land rij je het liefst auto?

Bent u de eigenaar?