2 reviews over Hotel Country Club in het Nederlands

Fam.Bordewijk, 4-9-2007

Wij waren afgelopen week met een bingo reis in Countryclub terecht gekomen.

We hebben ons er met onze 4 kinderen prima vermaakt.Somige spullen waren wat oudbollig of aan vervanging toe maar alles wat je nodig had was er.We hebben begrepen dat het hotel net in nieuwe handen was.Het eten was prima en ruim voldoende voor ieder wat wils.Het personeel was heel behulpzaam en uiterst vriendelijk.Het was wel jammer dat er verder geen vermaak/animatie was behalve dat s'middags de muziek wat harder ging rond het zwembad.Je mag er geen spullen vanuit de supermarkt mee naar binnen nemen daar wordt je ook echt op aangesproken.

Goede airco op de kamer!

Gereisd anders in september 2007

Toon en Mieke., 12-10-2006

Country Club ligt 2,5 km van centrum Sharm (Old Market) en 6 km van Naa'ma Bay. Complex is leuke laagbouw, mooi gegroupeerd rond prachtig zwembad. Hotel in 2005 gerenoveerd. Heeft veel storende gebreken. Positief: leuk complex, sfeervol zwembad, 's avonds leuk verlicht met arabische en disco muziek. Goede bedden, prima airco en koelkastje. Badkamer met zeer smerige tegels, wc-pot en kranen lekten, douchekop viel van muur en slang sprong eraf. Ontbijt- en avondbuffet ronduit slecht. De pizza marguerita, spaghetti, hamburger en een 0,5 ltr goed Egyptisch bier (Stella en Sakara) voor circa 2 euro per stuk waren prima, wordt netjes op je hotelkamer geserveerd. Tip: boek alleen logies en ga eten in het ernaast gelegen 4 sterrenhotel Amar Sina. Zeer goed ontbijt- en avondbuffet samen voor 10 euro inclusief animatie en sfeer. Pinautomaat tegenover Country Club bij Hotel Sol Vergina.
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Country Club in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Country Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Country Club scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.