9,5

Uitstekend

31 reviews over Hotel Baron Resort in het Nederlands

Tevreden, volgens onze verwachtingen

B & I, 8-7-2017

Mooi en verzorgd resort. Vriendelijk en behulpzaam personeel, zéér vriendelijke manager die steeds naar oplossingen zoekt. Ruime en zeer nette kamers. De douche mocht wel voorzien zijn van een thermostatische kraan. Het eten was goed en verzorgd. Ook mogelijkheid om verschillende restaurants te bezoeken. Het zwembad en strand waren zéér goed onderhouden, het ontbrak wel aan sanitaire voorzieningen van stranddouche tot toiletten. Die waren te vinden in het hoofdgebouw, voor mensen die minder mobiel zijn is dit een minpunt. 'S avonds valt er niets te beleven, was iets te rustig. Wel zéér druk bezocht hotel door arabieren + kinderen na de Ramadan, deze periode best vermijden indien je van rust houdt. Samengevat : een leuke vakantie beleefd in een goed verzorgd hotel. Kwaliteit/prijsverhouding OK.
Gereisd met partner in juli 2017

waardering klopt Niet! ik ga hier zeker niet terug

muylaert dirk, 4-12-2016

hotel is goed gelegen maar eten is slecht, waarschijnlijk is dit vroeger een top hotel geweest maar nu een middenmoot. ook de kamers vind ik veroudert, badkamer klein en water wisselt van koud naar zeer heet. heb 2 keer slecht bier gekregen en bij het galadiner en italiaan is het eten teruggegaan niet te vreten.

voor die prijs krijg je elders een top hotel

Gereisd met partner in november 2016

lenty, 21-11-2015

Wat een mooi hotel: prachtig strand, leuke zwembaden, mooie kamers, super vriendelijk personeel en enorm lekker eten. Ik wil hier zeker nog eens terug komen!
Gereisd met vrienden in november 2015

Rustgevende zorgeloze vakantie

Mouchaers Nick, 26-7-2015

Eerste keer in Egypte voor 10dagen te relaxen en dat is zeker gelukt! Hotel is gelegen aan mooi zandstrand en een werkelijk prachtig koraalrif! Snorkelen is hier zeker must! Personeel doet al het mogelijke om de gasten te verwennen! Niets is hun teveel. En altijd met een glimlach! Het eten is lekker en mooi gepresenteerd! Italiaans restaurant had onze voorkeur, maar alle a la carte restaurants waren in orde.

Zeker een hotel dat aan te raden valt!

Gereisd met partner in juli 2015

zeer goed hotel

dekeyser steefan, 22-2-2015

wij waren hier 14/2/15 tm 21/2/15 met 2 volwassenen en 2 kinderen (7 jaar)

het hotel is ruim, kraaknet, zeer goed onderhouden. de kamers ( we hadden een familiekamer ) zijn groot en net. Er stonden 4 bedden en we hadden nog plaats over. De badkamer is misschien wat klein ( 1 lavabo, enkel douche ) maar piekfijn en goed ingedeeld. Alle hotelpersoneel is erg aangenaam en doet alles om het u naar uw zin te maken. Ze zijn ook zeer vriendelijk en erg begaan met kinderen ( hoewel het hotel naar mijn aanvoelen minder op kinderen ingericht is ) De all in is correct, lekkere drankjes overal te krijgen. Ontbijtbuffet is super. Het middag en avondeten in groot restaurant ( sinai ) is OK maar was niet mijn ding.Het eten in de all in incl. keuzerestaurants was daarentegen super. Strand is mooi en net. Duiken in de koraalriffen vlakbij is mogelijk. Er is 1 groot open zwembad alsook een tweede halfoverdekt. er is goed internet doch op de topmomenten erg traag. In de streek is wel niets te zien

Gereisd familie in februari 2015

Fantastisch hotel

celine, 2-3-2014

Héél mooi hotel en het heeft ook een prachtige ligging, zéér rustig voor iemand die rust en warmte zoekt. Hotel is ook zeer geschikt voor mensen die minder goed ter been zijn daar zwembaden en de zee bereikt kunnen worden zonder trappen te moeten doen! Prachtig rif voor hotel met loopbrug over de koralen.

Restaurants goed en zéér vriendelijk personeel.

Hopelijk blijven de strubbelingen achterwege, zodat die lieve mensen hun job niet verliezen. Je voelt je veilig in het hotel maar ook in de winkelzone's zoals Soho sqair en Naama bay.

Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in januari 2014

Een parel in zuid Sinaï

Lutje, 10-7-2013

Bij ons 10e bezoek aan Egypte kozen wij voor het prijzige Baron Resort wat een fantastisch keuze bleek te zijn.Dit resort steekt met kop en schouders boven alle andere hotels uit,en is werkelijk een parel in de Sinaï.

Een prachtige kamer met adembenemend uitzicht,de snorkel/duikplek bij uitstek,een gevarieerde keuze uit verschillende restaurants met geweldig eten,en een onbetaalbare service!Nooit eerder heb ik ervaren dat letterlijk iedereen,van tuinman tot General Manager zo aardig en servicegericht waren.Hier zijn geen woorden voor,en we kunnen deze mensen niet genoeg bedanken voor de mooiste en beste vakantie ooit.

Onze ervaring was dat alle toeristen respectvol met elkaar omgingen ongeacht de nationaliteit.

Wij hebben zo genoten, teveel om op te noemen!Omdat deze beoordeling vrij kort moet zijn,zal ik trachten via foto's nog extra info te geven.Tot slot wil ik iedereen van Baron hartelijk danken.Wij kunnen niet wachten om terug te gaan.Dus ik adviseer iedereen om gewoon te boeken !

Gereisd met partner in juni 2013

Het leven als God in Frankrijk

Van den Berghe- De Bock, 26-10-2012

dit is het beste hotel in de 18 jaar dat wij Egypte bezoeken..De ontvangst is onwaarschijnlijk en men is zeer bereidwillig,ook zonder fooi..Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam.Hier is servies geen ijdel woord.Normaal hadden we een kamer met tuinzicht,maar omdat ik gevraagd had naar een rustige kamer heeft men ons een juniorsuite met zeezicht gegeven.Aan de bars hoeft men niet aan te schuiven en men wordt onmiddellijk bedient met een lach en een grap.De kamers zijn piekfijn alsook het gehele hotel.Ook het strand EN de zetelmatrasjes worden dagelijks gereinigd De restaurants zijn heel netjes en het eten wordt per portie gepresenteerd en niet in trogbakken zoals in de meeste hotels.Nagerechten zijn echte meesterstukjes.Dit hotel is 26 jaar oud en staat er als nieuw,Andere en veel jongere 5* hotels die we ginds bezochten zagen er 50 x slechter uit.Dit hotel is een echte aanrader .Wij gaan zeker terug.Ook hebben we reeds een kamer geboekt in het Baron Palace te hurghada voor 2013.
Gereisd met partner in september 2012

heell goed

VERHULST, 10-1-2012

hotel is stijlvol met heel goede service speciaal armie voor de bediening aan de strandbar
Gereisd met partner in december 2011

Geweldig hotel, prachtig om te snorkelen

Tineke en Peter, 11-6-2011

Wij zijn al 14x in Sharm geweest, waarvan vier keer in dit prima hotel. Prachtige ligging, ruim opgezet, prima kamers, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel overal (ook aan de receptie). Elke avond een ander thema in het hoofdrestaurant. Verder nog een goed seafood-, italiaans, egyptisch, indaas- en restaurant aan het zwembad. In het hoofdrestaurant is een nieuwe chefkok aangenomen. Eten is nog beter dan voorgaande keren.

Parasols op het strand staan ruim van elkaar af. Je kunt geweldig snorkelen. Veel, prachtig, onbeschadigd koraal. Bereikbaar via een drijvende steiger.

Zeer gemotiveerd animatieteam. Wordt vooral bezocht door Italianen, Engelsen en Duitsers. De keren dat wij er waren (juni en/of september) nauwelijks Russen. Veel gasten komen hier al jaren.

Door de situatie in het land van afgelopen januari zijn er dramatisch weinig gasten. Situatie in Sharm is volstrekt veilig. Degenen die daar werken demonstreren niet. Ze zijn dan meteen hun baan kwijt.

Gereisd met partner in mei 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Baron Resort***** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baron Resort in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baron Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baron Resort scoort een 9.51 uit 10 op basis van 77 reviews.