Appartement Azur Appartementen

Azur Appartementen
6,5

4 reviews over Appartement Azur Appartementen in het Nederlands

John van Mullem, 26-1-2007

Via touroperator geboekt en we hebben in een complex van 1 1/2 jaar oud een vies vunzig appartement gekregen. Een keuken die te vies was om beet te pakken. Een badkamertje waar niets heel was. Ik denk ook dat sinds de oplevering er totaal niets aan schoonmaak is gedaan. Schone handdoeken krijg je niet zomaar, want schoonmaak moet je vragen aan de beheerder, knulletje van 23 jaar. eenmaal een stel nieuwe handdoeken gehad en verder niet meer gezien. Waardeloos en veels te duur qua prijs/kwaliteitsverhouding. Jammer want het komplex is wel keurig
    Gereisd anders in januari 2007

Simone & Edwin, 11-12-2006

Appartement is heerlijk rustig gelegen. 10 minuten lopen naar het centrum. 15 minuten lopen naar het strand. Bewoners van het Azur appartement kunnen gebruik maken van het strand van het Noria Hotel. Helaas is er geen rif in de buurt van het strand.

Appartement is netjes ingericht. Neem slaapmasker mee want s'ochtens om 6.00 uur waren wij wakker. Theedoeken niet vergeten.

Er zijn geen Russen! Er wonen Egyptenaren die overdag aan het werk zijn. Alle medewerkers van Azur zijn vriendelijk. De tuinen zijn mooi aangelegd en worden elke dag bijgehouden. Mooie pool+ligbedden+parasol. In het complex is een klein supermarkt. Met Divers International hebben wij duiktrips gemaakt. Je kunt 2-3 keer per dag bij verschillende riffen gaan duiken. Gigantisch mooi.

Wij hebben geboekt via Touroperator. Goed bevallen!

Gereisd anders in december 2006

theo en willeke, 23-9-2006

net terug van 14 dgn Azur (249 euri). Prima appartementen, niets te klagen (geen problemen met stroomuitval gehad). 1 groot zwembad en 1 klein zwembad met daarom heen de appartementen. Supermarkt, Bistro en Restaurant bij het complex aanwezig. Afstand tot boulevard ca 500 mtr, zeer goed te doen dus. regelmatig schone handdoeken/strandlakens/beddegoed en schoonmaak. Prima prijs/kwaliteit verhouding, zeker voor herhaling vatbaar.
        Gereisd anders in september 2006

Natascha, 13-9-2006

Wij zijn hier geweest als 1e gasten. Het complex was net nieuw en de reis kostte maar 99 euro (en 70 tax). Voor het geld was het super!

Mooie appartementen (stroom viel vaak uit maar ja dat heb je weleens vaker

:-) groot zwembad erbij, winkeltje 24 uur geopend, wel een eindje lopen naar het centrum. Eigenaren zeer vriendelijk, leuke excursies.

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Azur Appartementen in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Azur Appartementen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Azur Appartementen scoort een 6.5 uit 10 op basis van 4 reviews.