Hotel AA Amwaj / Amwaj Oyoun *****

7,1

146 reviews over Hotel AA Amwaj / Amwaj Oyoun in het Nederlands

topvakantie

boornbergum, 9-1-2016

super mooi hotel, zouden er zo weer heen willen!

een andere cultuur en als je daar open voor staat is het een hele mooie cultuur!

shokran is een heilig woord waar de ''vervelende verkoper '' je al snel met rust laten.

inderdaad veel russen die te veel zuipen waardoor wij nog een opstootje gezien hebben. maar we hebben ons prima vermaakt!

vergeet vooral niet even bij de winkeltjes tegenover het hotel te gaan!

hollywood is erg commercieel!

old market is ook zeker leuk om te kijken!

Gereisd met vrienden in februari 2015

Slecht

badr1, 11-9-2015

Een hotel met alleen maar russen. Het animatie team spreekt amper engels, ze praten alleen maar met Russische gasten. Het zwembad is kapot en je hebt iedere dag hetzelfde eten.

De bedjes aan het zwembad zijn kapot. De ijzeren bedjes blijven niet meer staan of zijn door gezakt en de houten bedden vallen uit elkaar. De poten zitten er los onder of de kussens zijn helemaal gescheurd. Dan heb ik het nog niet eens gehad over de parasols die je zeker wel nodig hebt in Egypte zijn helemaal kapot. De foto's op internet zagen er heel anders uit dan dat het in werkelijkheid was. Het viel dus ook echt tegen.

Gereisd met partner in augustus 2015

nooit meer

nathasja, 23-8-2015

Alleen maar Russen zeker 95% van de gasten. Het animatie team spreekt maar half Engels en tijdens de activiteiten die ze doen praten ze alleen maar russies. iedere dag hetzelfde eten en als je om 10 uur staat morgens drinken wilt halen is de helft van het drinken op ze moeten de voorraad nog binnen krijgen! Geen zee vooraan het strand Je moet via een pier erin zeker zo een 150 a 200m lopen. Ook is de zee niet altijd open als er hoge golven zijn word de pier dicht gehouden en mag je er niet in. In het zwembad zijn er verschillende tegels gebroken of zelfs eruit ook de filters werken niet want er ligt genoeg troep in het water. De badmeester zitten de hele tijd op hun telefoon en letten niet op. tegenover onze kamer waren ze zo een 15 kamers aan het renoveren en onze kamer stonk naar de verf hierdoor en om 7:50 uur begonden ze al met zagen hierdoor werd je dus wakker. Ik raad dit hotel niet aan wij zijn gelukkig naar een ander hotel kunnen gaan.
Gereisd met partner in augustus 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor AA Amwaj / Amwaj Oyoun bij:

Super mooi resort en goede service

Ruud, 29-11-2014

Leuke mensen, geen opdringerige verkopers ( een paar )

Verwarmd zwembad, en een apart restaurant voor Europeanen.

Geen russen die het eten van je bord af eten.

Daar is een 3 gangen menukaart en gewoon all inclusive.

Kamers zijn goed, bedden zelfs echt heel goed.

Ik zou er zo weer heen willen

Gereisd met partner in november 2014

Ruim opgezet hotel gemiddeld wat kwaliteit betreft

Iris Bosman, 4-8-2014

In februari 2008 een keer dit hotel bezocht voor 8 dagen. Toen heette het nog Millenium Oyoun Beach Resort.

Mooi modern en ruim hotel. Groot zwembad en mooi strand.

Trendy Cocktail/loungebar waar je heerlijke cocktails kan krijgen als onderdeel van de all inclusive formule. Vriendelijk personeel.

Dit hotel heeft ook veel leuke winkeltjes.

Daar zijn de verkopers wel wat opdringerig. Eten was redelijk goed en gevarieerd zoals ook in de meeste hotels in Egypte. Toch een beetje klaargemaakt als een gaarkeuken en ligt er maar net aan wat je opschept. Verder was er leuke animatie en activiteiten rondom het zwembad.

Gereisd anders in februari 2008

eens maar nooit meer

folsche, 26-1-2014

ligging goed,personeel(met name bar pers)niet vriendelijk,diegene die je kamer schoonmaakt vraagt om fooi anders geen schone handdoeken,eten is heel slecht en konstant op met name de beachbar(visrestaurant) de patat en vis of hamb.worden ruim een uur van te voren

gebakken en warm gehouden in een warmhoudkast(eet ze ,bah)

heel de dag zijn kopjes/borden/glazen op en je krijgt de hele dag te horen

sorry sir no tea/no coffee/no ice/no white wine/no glasses etc.dus als je wat tedrinken haalt krijg je het in plastic bekertje.

je word doodziek van het gebedel

de kamer was oke maar van de douche klopte niets van t.w.kapotte verlichting,wastafel liep bijna niet leeg,een bad nemen kon niet want er zat geen stop in en als je de badkraan open deed ging ook de douchesproeier lopen

Gereisd met partner in januari 2014

hier kom ik nooit meer

Gustaaf Claessens, 8-1-2014

drinken uit plastic bekers, s'avonds om 22 uur geen witte wijn meer,sowetobar zit leeg maar enkel van 22 tot 24 uur all in????hotel 80% russen die geen opvoeding genoten hebben, in restaurant is het een puinhoop.

Dit hotel is maar 3 sterren waard, dit is geen aanrader !!!

Gereisd met partner in januari 2014

Prima

meneer Holterman, 20-11-2013

Vriendelijk personeel, mooie ligging aan zee met een echt strand en toch een rif voor de deur waar je prachtig kan snorkelen. Ik heb gebruik gemaakt van de duikschool van het resort welke zeer goed beviel. Het animatieteam deed erg zijn best en had leuke activiteiten.

Een hele goede vakantie!

Gereisd met vrienden in november 2013

Goede sfeer, hoezo "negatief reisadvies?"

Nadine, 2-9-2013

Tjonge, regering kan best overdrijven. Niets aan de hand daar qua ongeregeldheden m.b.t. Cairo. Beetje jammer. Voordeel dus wel, geen Russen! Dus optimale sfeer en de bediening ook heel vriendelijk. Fooitje hier en daar en ze lopen voor je. Zelfs bij het zwembad. Duikschool bij het hotel is gesloten! Zelf geboekt bij touroperator en topduiken gehad. Ook goede prijsverhouding. Animatie is wat aan de mindere kant. Dus niet veel van verwachten. Badkamers zijn niet aan de grote kant maar je hoeft er toch alleen te douchen en/of tandenpoetsen? Eten is een beetje saai helaas maar wel lekker. Op loopafstand is er ook een Mac, KFC of TGIF. Helaas moesten we een week eerder naar huis omdat vliegmaatschappij dat had bedacht anders hadden we de tweede week een toptijd gehad!
Gereisd met partner in augustus 2013

Aardig hotel

Laureen, 1-9-2013

Het is een vrij groot complex, in iets vervallen staat. De 2 persoons kamer met 2 ruime bedden zijn vrij groot, maar niet helemaal schoon. Het personeel is aardig, maar naar mijn mening wel een beetje opdringerig. Wij zijn buiten het seizoen gegaan dus het was een goede prijs/kwaliteitverhouding. Onze kamer lag vrij ver van de receptie en het grote restaurant, gelukkig zijn we allemaal goed ter been en was het voor ons geen enkel probleem. Toen wij dit hotel bezochten was er ook kindervakantie in Egypte waardoor het best druk was in het hotel, maar niet storend. Het eten was smakelijk en afwisselend. Ik vind het wel onzinnig dat all inclusive aangeboden wordt en er bijvoorbeeld op bepaalde tijden of voor bepaalde dranken in de bar betaald moet worden.
Gereisd met vrienden in januari 2013

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor AA Amwaj / Amwaj Oyoun bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel AA Amwaj / Amwaj Oyoun in Sharm el Sheikh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel AA Amwaj / Amwaj Oyoun zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel AA Amwaj / Amwaj Oyoun scoort een 7.1 uit 10 op basis van 179 reviews.