Appartement Tropicana Rosetta Hill ***

Tropicana Rosetta Hill
7,2

5 reviews over Appartement Tropicana Rosetta Hill in het Nederlands

H. Willemse, 28-1-2008

enige plek in naa'ma bay met appartementen, slecht voorziene kook gelegenheid en sevies, maar al met al goede prijs/kwaliteits verhouding
Gereisd met vrienden in december 2007

marijke, 17-1-2008

Groot complex met veel hoogte verschil en daardoor mooi uitzicht en veel trappen lopen.

Mooie zwembaden met koud water. Goede service bij de zwembaden. Appartement werd goed schoon gehouden. Elke medewerker verwacht wel een fooi!. Druk van water was soms te weinig waardoor het douchen niet altjd lukte.(we zaten op de top, 100 treden). We hadden logies en ontbijt. Ontbijt was goed. De keuken van het appartement. was onvoldoende ingericht om te kunnen koken.

Strand is dichtbij maar alles is prive strand. Strand voor Tropicana gasten was wel een eind lopen. De temp. was 19 graden en vaak een stevige wind. Maar in de luwte ( bij het zwembad) was het zeer aangenaam. Stadsdeel was wel gezellig en je hebt alle mogeelijkheden om soevenirs te kopen, ook supermarkten in de omgeving.

We waren met z'n drieen en hadden een twee kamer app. geboekt maar we kregen een 3 kamer app.

We kijken heel tevreden terug op dit onderkomen en de vakantie. Voor mensen die goed ter been zijn een aanrader!!!!

Gereisd met vrienden in januari 2008

I.N. Notenboom, 9-12-2007

Wij hebben geboekt voor Tropicana Rosetta (Hotel) maar zaten uiteindelijk in het Tropicana Hills (appartementen). Ligt op hetzelfde terrein, maar met een mooier uitzicht en dus ook veel meer ruimte.
Gereisd met vrienden in november 2007

john, 29-8-2007

het is een prachtig hotel.

eten is erg eentonig,bij het drinken in het hotel komt nog eens 22% btw bij.

goede zwembaden en een goede service.

vriendelijk personeel.een tip ,huur er geen squad want deze zijn onbetrouwbaar en gevaarlijk.

Gereisd familie in augustus 2007

Lex en Marjan, 5-12-2004

Zeer leuk en prijswaardig hotel.Dicht- bij centra sharm el sheick.Ites verder weg van het strand welk is gereserveerd

voor de hotelgasten.

Goede overweging

Gereisd anders in december 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tropicana Rosetta Hill in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tropicana Rosetta Hill zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tropicana Rosetta Hill scoort een 7.2 uit 10 op basis van 5 reviews.