7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Tropicana New Tiran*** bij :

27 reviews over Hotel Tropicana New Tiran in het Nederlands

Goed hotel

kelly, 24-4-2012

Goed hotel, Ligging is perfect!! Je loopt aan de achterkant het hotel uit en dan sta je op het strand! Vriendelijk personeel.

Ontbijt is egyptisch dus zoete broodjes, voor mij als nederlander dus niet echt lekker!

Enige minpuntjes:

wij hadden kakkerlakjes in de badkamer...

als je aan de verkeerde kant van het hotel zit heb je snacht harde muziek! (wij zaten aan de goede kant)

Gereisd familie in augustus 2009

Gezellig hotel

Joyce, 18-12-2008

Wij zijn al meerdere malen in dit hotel geweest, en het wordt er alleen maar beter op! Ruime, schone kamers en een prima badkamer. Handoekenrek onder de wastafel hing wel op half 7, maar dat kan de pret niet drukken. Airco kun je gewoon de hele dag aan laten staan, zodat je in een lekkere koele kamer komt. Heel centraal gelegen! Aan de voorkant sta je gelijk in de winkelstraat, aan de achterkant sta je gelijk op de boulevard bij het strand! Je hoort wel het een en ander van de dingen die buiten het hotel gebeuren, maar niet heel erg storend. Vriendelijk personeel dat veel voor je over heeft. Zeker een hotel om aan te raden!
    Gereisd met partner in december 2008

Viel een beetje tegen

iris, 5-11-2008

In de reisgids stond dat het hotel net was gerenoveerd. Waarschijnlijk is dit bij opnieuw verven van de muren gebleven. De badkamer is oud. Het kunststoffen plafond is nodig aan vervanging toe. Ook het handdoekenrek onder de wastafel hing los. De douchehouder is afgebroken, bij vervangen kregen we een 2-handsje. Het pedaalemmertje was te vies om beet te pakken. + puntje: elke dag wel schone witte handdoeken. Verder kauwgom aan de lopertjes op het bed. De dekbedden ondersteboven op het bed. Het kleed was smerig dat in de kamer ligt. De airco lekte water in de gang, door de plank met gaten waar hij boven stond. De airco koelde wel goed. Verder erg veel muziek tot 3 uur 's nachts. Dus slapen met oordoppen. Wel dicht bij het strand. En een erg aardige meneer bij de handdoeken. Het ontbijt was niet bijzonder en de ruimte was ook toe aan een opknapbeurt. Kortom, niet voor herhaling.
    Gereisd met vrienden in november 2008

Niet goed

Andrew Mead, 12-8-2008

It was OK, considering I was diving all day it was not a problem, I just used it for showers and sleeping. If I was to go with my famly I would choose somewhere else. Very noisy, center of Naama Bay, I knew this as I have been to Sharm 3 times so no problem. It was clean but very basic, the pool is small so definitely not recommended for a family holiday. All in all I had no problem, it was just what I needed.
      Gereisd alleenreizend in augustus 2008

wilma, 21-5-2008

hallo

Wij zijn net terug van new tiran we hebben een last minut geboekt (bingo) dus we wisten niet waar we terecht zouden komen.

Het is een super leuk en gezellig hotel, vriendelijk personeel enn je zit overal lekker dichtbij, wij hadden nieuwe douche gordijnen dus ik denk dat ze die al veranderd hebben.

Wij gaan zeker terug in het najaar.

Vakantie was van 11 mei tot 19 mei 2008

Gereisd met partner in mei 2008

C. Baarschers, 22-4-2008

slechte score op ligging omdat elke avond een live band aan het eind van de boulevard, dicht bij het hotel, tot 02.00 keihard speelde. Zelfs als we de airco voluit hadden hoorden we in de kamer (met ramen dicht) de herrie van de band er nog ruim bovenuit. Een nacht ging het zelfs door tot 04.00 uur Buiten zitten was er 's avonds niet bij.

Verder matig tevreden over het eten, vaak lauw en weinig afwisseling.

Mensen in het hotel wel erg vriendelijk.

Ik zou dit hotel niet nog een keer boeken.

Gereisd met partner in april 2008

Leona, 4-7-2007

Ben afgelopen februari ook naar hotel new tiran geweest en heb het er erg naar me zin gehad!! ligt naast het strand je hoeft maar 1 min te lopen en ligt ook goed naast de winkels en de terrasjes!! kijk alleen uit voor de manager yessr heete hij hij is echt een glad janis Het hotel heb ik voor de rest niks op aan te merken en de douche gordijntjes idd mogen ze wel eens vervangen het water loopt door heel de bad kamer.. Maar ik ga zeker terug in oktober en naar het zelfde hotel op het strand waren de mensen ook aardig en als je dit hotel neemt heb je geen bad handdoek nodig scheelt je weer een halve kilo in je koffer!! je krijgt ze bij het strand elke dag weer!!

het ontbijt wsa wel lekker op zich lekkere broodjes fruit eieren pannekoeken ze hadden van alles!!

Ik vind het wel een aanrader want ik ga zeker terug!@

Gereisd anders in juli 2007

dirk, 12-3-2007

Ik ben afgelopen 20 Februarie voor 8 dgn naar Sharm el Sheik geweest in hotel New Tiran. Het hotel ligt midden in het centrum van naama bay, lekker levendig dus! zodra je je hotel binnenstapt heerst er ook weer volledige rust. De kamers in het hotel zijn ruim opgezet. Alleen de badkamer zou wel een opknapbeurt mgen hebben. Min puntje is dat er een te kleine douche in de badkamer is met een gordijntje wat er oud en wat viezig uit ziet. Het ontbijt was redelijk, niet uitgebreid. Voor de rest is het een prima hotel. Vriendelijk personeel, zeker met een kleine fooi! strand is op 3 min loopafstand, erg goed te doen. Kijk alleen uit met iets bestellen op het strand, de prijzen kunnen per dag nog wel eens verschillen!

voor de rest was het een top vakantie, New Tiran is zeker een aanrader voor een relaxte, onspanne en vooral zonnige vakantie!

Gereisd anders in maart 2007

Chelsea, 7-10-2006

Ben vorig jaar daar samen met een vriendin geweest en die is aangerand daar door een schoonmaker!! Vanuit de directie is er niet veel gedaan. Op zich een goed hotel, prima locatie maar persoonlijk ga ik er nooit meer naartoe.
      Gereisd anders in oktober 2006

annemiek, 12-9-2006

KLein schalig hotel. Wel relaxt, niet erg druk. Je zit erg dichtbij het strand en het hotel ligt aan een gezellige winkel straat Naama Bay.

Het personeel is wel vriendelijk.

Het ontbijt is wel goed, maar het avond eten is niet erg uitgebreid.

Gereisd anders in september 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tropicana New Tiran in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tropicana New Tiran zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tropicana New Tiran scoort een 7.67 uit 10 op basis van 27 reviews.