8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sofitel Sharm el Sheikh***** bij :

22 reviews over Hotel Sofitel Sharm el Sheikh in het Nederlands

Luxe

Miguel, 6-3-2011

Het is alweer jaren geleden maar ik kan me herinneren dat het een mega resort was met teveel russen die asociaal gedrag vertonen mbt het eten. Dat zal wel niet veranderd zijn. Het zwembad ziet er prachtig uit alleen daar ben ik niet ingeweest. Ik zit liever op het strand bij de zee en je kon hier perfect snorkelen. Hoofd in het water en gaan, jammer van die idioten die op het koraal gaan staan dansen...
Gereisd met partner in maart 2005

Heerlijk!

Sven&Suzanne, 1-6-2009

Al n aantal keren in egypte geweest maar sofitel is echt een aanrader!Niet t goedkoopste hotel maar je hoeft je dan ook nergens druk over te maken,mooi rif,eten heerlijk en gevarieerd...kortom gewoon KWALITEIT.
Gereisd met partner in juni 2009

Het kan ermee door

P.van Ham, 25-9-2008

resort was mooi, helaas moet je bijbetalen voor een hoop dingen terwijl het een alinclusive recept was. Het eten was redelijk je moet alleen niet te laat gaan ,want dan is het een zooitje. haast alle wordt in plastic koffie bekertjes geserveerd!,een keer zelf bij het avond eten. voor de rest ruimte genoeg, overal kon je liggen, strad, zwembad maak niet uit bedjes zat. personeel was ook vriendelijk behalve bij de poolbar.
Gereisd met partner in september 2006

Aardig park weet niet of we er nog eens heen gaan

Bigagli Tijssen, 17-7-2008

Park was leuk te doen. Wel veel steile weggetjes op en af. Kamer was erg groot en netjes.

Zwembad mocht wel wat vaker goed gefilterd worden. Verder groot park en het was de moeite waard. Wel zijn ze op het park aan het renoveren wat we niet wisten van te voren. Dat is wel jammer.

Gereisd anders in juli 2008

marieke en Richard franke, 1-7-2008

niet alles is all in je moet ijs,pizza,cocktail,jus allemaal bij betalen.
Gereisd met partner in juni 2008

bert, 6-6-2008

na aankomst zijn we 3 maal van kamer gewisseld en de 3e kamer was goed.

we hadden een 2 persoons bed gereserveerd en die was in kamer 1 niet aanwezig in kamer 2 wel maar zaten de haren van een ander nog in en ook in de badkamer lange zwarte haren ( niet van ons)

toen boos geworden en een goede kamer gekregen.

vanaf dat moment lekker kunnen genieten van onze vakantie.

de werknemers waren vriendelijk en er was genoeg eten maar neit alles was even lekker en er was wat weinig variatie in het eten, ook konden we geen vers sap krijgen.

Gereisd met partner in mei 2008

D. Harthoorn, 3-5-2008

Wij zaten in Hauza Beach in SSH. Mooi park! Vanalles voor kids! Vriendelijk, en normaal schoon. (op egyptische wijze , hi, hi) .Eten was niet zo lekker, alleen vieze zoete drankjes, wel genoeg. ontbijt, matig tot goed. HEERLIJK weer!
Gereisd anders in april 2008

J. Berghuis, 6-11-2007

Er stond in de brosure dat er familie kamers warenmaar dat is niet waar het waren alleen maar 4 persoons kamers ,onder familie kamers versta ik dat er een kamer appart is voor de kinderen want die hadden wij mee èèn van een jaat en èèn van twee jaar die moesten op een tweepersoons bed slapen voor die van èèn jaar kregen wij na twee dagen een kinderledikantje maar die andere moest op een twee persoons bed slapen met die gevolgen dat hij er af en toe naast het bed lag.

Er was ons beloofd dat onze famielie naast elkaar zouden verblijven maar dat ging niet door wij waren niet allert genoeg s`morgens om vijf uur want het vliegtuig van de Touroperator had meer dan elf uur vertraging want in plaats van s`middags om 13 uur vertrekken werd het 23 uur voor een vergoeding van 14.50euro per persoon terwijl anderen een hotel kamer kregen met lunch en diner ,het probleem met de kamers kon niet opgelost worden want alles was bezet ook met de inskakeling van de hostes .

Gereisd anders in oktober 2007

R. Verstraeten, 28-9-2007

een mooi rustig gelegen goed onderhouden hotel een echte aanrader als je voor je rust op vakantie gaat.
Gereisd met partner in september 2007

J. Zwitserloot, 7-8-2007

Super hotel. Prachtige omgeving, mooi koraalrif voor de deur. Geen overlast van vervelende andere gasten.

Jammer dat het hotel geen betere voorlichting geeft aan de gasten over hoe ze met het koraalrif om moeten gaan. Over 5 jaar is het koraalrif vertrapt door gasten. Helaas.

Gereisd met partner in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sofitel Sharm el Sheikh in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sofitel Sharm el Sheikh zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sofitel Sharm el Sheikh scoort een 8.5 uit 10 op basis van 24 reviews.