Hotel Hilton Fayrouz ****

8,4

17 reviews over Hotel Hilton Fayrouz in het Nederlands

Zeer slecht eten

Arie en Thea , 20-2-2014

Wij zijn er 2 jaar geleden geweest en hebben nog nooit zulk slecht eten voorgeschoteld gekregen. De 1e dag werd er voor ons opnieuw speciaal een maaltijd bereid die perfect was, dus ze kunnen het wel. Maat wat er daar in de bakken ligt lust een varken nog niet eens. Nog slechter dan slecht. Ze hebben ons ook de rest van de vakantie genegeerd in het restaurant als we er al waren. En dan hooguit voor een kopje soep.
Gereisd met partner in augustus 2012

heel groot complex

barnhorn, 21-12-2013

Het is een goed hotel doordat dit hotel niet standaard ai aanbied geeft het een ander gevoel dan die ai resorts. Ik had een klein appartement met aparte slaapkamer en een keuken. recht voor het kinderbad. genoeg zwembaden om gebruik van te maken. genoeg bedjes ook.
Gereisd zakelijk in juni 2010

heel gezellig en goed verzorgd mevr werkman

A.Werkman.coevorden nederland, 30-4-2012

wij hebben spa bezocht en massage gehad het was allemaal uitstekend verzorgd een aanrader, de mensen heel vriendelijk,we gaan vast weer .

vriendelijke groeten, mevr Werkman

Gereisd met partner in april 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Fayrouz bij:

geweldige lokatie, aan het strand

marianne, 15-9-2011

personeel zeer vriendelijk en behulpzaam...heerlijk rustig en prachtige tuin met diverse bungalowkamers en enkele appartementen, diverse zwembaden en diverse restaurants..aan de boulevard...gezellige drukte

wij waren voor 2e keer en gaan vast nogmaals

aan het strand en zodra je de zee inloopt zie je op kniehoogte l de mooiste vissen en koraal

Gereisd met partner in september 2011

Twee keer geweest, heerlijk

Goos, 29-8-2011

De kamers zijn wat verouderd, maar dat is geen bezwaar, aangezien je daar toch haast niet bent, wel in goede staat. Ruim opgezet laagbouw met ontzettend breed prive-strand.Verschillende grotere en kleinere zwembaden. Geen AI, hetgeen ons beter bevalt. Kortom, voor ons een tophotel.
Gereisd met jonge kinderen in maart 2010

volgende keer weer

pe.mulder, 25-5-2011

mooi en goed hotel, ligging perfect direct aan het strand.

Mooi rif voor snorkelen erg geschikt.

Gereisd met partner in mei 2011

"Paradijs"

Fons, 24-2-2011

Hilton Fayrouz is een "Paradijs" in Sharm el Sheikh, gelegen in het zuidelijkste puntje van de Sinai woestijn en aan de Rode Zee in de wijk Naama Bay. Beter kan men bijna niet treffen in Sharm el Sheikh.
Gereisd met vrienden in januari 2011

Topper maar helaas...

Jos, 13-1-2010

Niet meer te boeken via de Nederlandse, Duitse en Belgische touroperators. Rechtstreeks wordt super duur mede door de losse vlucht die moet worden geboekt.

Heel jammer want hotel heeft de beste strandfaciliteiten van heel Na 'ama Bay, de beste ligging aan de boulevard, leuk Italiaans strandrestaurant,super aardig personeel, mooie ietwat gedateerde kamers, mooie zwembaden, leuke zitjes in de tuin, lekere (koffie)bars en vooral HEEL WEINIG RUSSEN daar het geen A.I formule hanteert.

Gereisd met partner in januari 2010

ferdinand en wil 2009!

wil timmer, 24-12-2009

Alles is daar perfect!!!!!!

December 2009 geweest met een duitse touroperator want

het is in nederland niet meer te boeken jammer!!!!.

Kunnen veel hotels een voorbeeld aan nemen.

Hier voel je net de koning en de koningin.

Gereisd met partner in december 2009

Fantastisch hotel !!!

Fons en Marijke, 3-3-2009

Voor de vierde keer achtereen in dit hotel geweest; dit hotel is voor ons net als thuiskomen. Zo gastvrij, zo vriendelijk en wat een service! Er ontbreekt echt helemaal niets. Hieraan kunnen vele hotels een voorbeeld nemen. Wel jammer is dat dit hotel niet meer te boeken is bij Nederlandse touroperators. Wij hebben geboekt via een Duitse touroperator.
Gereisd met vrienden in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Fayrouz bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Fayrouz in Sharm el Sheikh - Naama Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Fayrouz zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Fayrouz scoort een 8.43 uit 10 op basis van 20 reviews.