9,7

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only***** bij :

31 tips over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only

Thomas Groeneveld, 13-8-2015
boek geen excursies via het hotel. beloofd veel en komt weinig na. Na aanspreken hierover word betrokkene boos en weigert nog met je te praten. zakken zijn immers al gevuld.
Margriet, 10-7-2015
Neem nette kleding mee,,lange broek voor de heren met diner,,je wordt teruggestuurd.
katrien, 17-6-2015

Senzo mall heeft wel degelijk mooie winkels ook al proberen ze je wijs te maken dat je daar op 1 uur rond bent, dat is omdat de taxichauffeur daar op jou moet wachten! Spreek duidelijk en door! Sta op je strepen! Onderhandel in het hotel over alles! Is er iets niet goed, roep er de manager bij!

Aan het zwembad komen ze vanalles aanprijzen: resoluut afwijzen of ze laten u niet meer gerust!

Mahmya uitstap: niet doen! Goud is duur! Olie die je kan kopen is goed!

romain_denys, 18-2-2015
Wij logeerden op de hoogste verdieping en vonden het aangenaam
romain_denys, 18-2-2015
wij verbleven op de bovenste verdieping en het was er heerlijk .
Johan-Marianne Smeets, 11-8-2014
Vraag kamer op de bovenste verdieping ergens in de 15.... reeks

Maria van Dijck, 5-2-2014
Boek een luxe kamer is echt super, mooi uitzicht op het zwembad.
G.Smeets-Rosiers, 6-12-2013
Ja kan hier heerlijk snorkelen en wandelen .
Toon, 4-12-2013
Wij mochten onze kamers houden tot 14:30, zodat we op de vertrekdag nog konden douchen en omkleden, voordat we onze vlucht gingen halen. De receptionist bood het uit eigen beweging aan! En kosteloos!
Chantal, 29-7-2013
Boek een snorkeltrip bij de mensen die langs het zwembad lopen. De excursie is uitstekend geregeld.