9,7

Uitstekend

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only***** bij :

266 reviews over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only in het Nederlands

was helemaal top

piet schut, 12-7-2017

een fantastisch hotel, met prima service , ze doen echt alles voor de gasten.

wij vonden het feit dat er geen kinderen waren ook helemaal top, was bv te merken bij het fantastisch verzorgd eten, gewoon heerlijk rustig.

je voelt je echt een koning, bij het zwembad kwamen ze langs met drinken, fruit, je bril werd schoongemaakt..

de wifi was iets trager , als wij gewend zijn, maar je hebt vakantie, dus geen probleem daarmee.

echt een top vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig hotel

M Bekkernens, 11-6-2017

De ontvangst in het hotel zeer hartelijk en na een verfrissingdoekje en een welkomstcocktail werden we snel begeleid naar de kamers. Ook hier weer uitleg over de belangrijke zaken en de opmerking vooral te melden als het aan iets zou ontbreken of er iets zou zijn wat niet goed zou zijn.

Het water in de diverse zwembaden is in de ochtend erg verfrissend. Tijdens ons verblijf was de temperatuur redelijk hoog en het was merkbaar dat de temperatuur van het zwemwater gedurende de dag ook opliep. Erg te waarderen dat ze het in de nacht op een lagere temperatuur brengen en daarbij was het in en om het zwembad erg schoon. Ook opvallende de insecten bestrijding, geen insect gezien.

Van ontvangst tot vertrek doen ze er alles aan om het jou naar wens te maken, de kamers zijn groot al was de inrichting enigszins gedateerd. Grote badkamer en goedwerkend airco, gevulde minibar en dagelijks alles weer schoon en aangevuld.

Ook aan het zwembad of strand hoeft het je aan niets te ontbreken, water, koffie drankje, vers fruit, alles komt voorbij. Wil je liever zelf even bewegen dan ga je wat halen bij de poolbar.

Dat een van ons ook zijn verjaardag mocht vieren in het hotel werd perfect opgepakt door Mohammed van het Italian restaurant. Hij regelde een perfect en onvergetelijk dessert.

Is er dan niets voor verbetering vatbaar of valt er niets te klagen?

Je kan de inrichting van de kamer wat gedateerd vinden, misschien de airco wat luidruchtig of de keuze bij de buffetten te groot. Voor ons in ieder geval geen punt.

Kortom, alles goed geregeld en prima hotel. Enigst smetje op de gehele reis is de gang van zaken op de luchthaven bij vertrek. Veiligheid is prima en blij mee maar een heel klein beetje vriendelijkheid zou toch moeten kunnen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastisch

Segers Dirk, 28-4-2017

Dit hotel werd voor een tweede maal door ons bezocht en wederom liet het ons geen negatief beeld achter, integendeel.

Zowel directie als staf zijn steeds optimaal ingesteld naar de klant toe.

Het hotel wordt prima onderhouden en men komt steeds terug na het heerlijk zonnen aan het strand of de vele zwembaden in een kraaknette kamer.

Voor het heerlijk genieten van apero wordt men verwend in het restaurant door een zeer uitgebreide keuze om de honger te lessen.

een hotel die aangeschreven staat om opnieuw te bezoeken.

Prima hotel

Fam. de Jong, 23-4-2017

Dit is een prima hotel. Het personeel loopt echt niet op de fooitjes maar ze vinden het erg leuk als je af en toe een euro geeft. Bij het zwembad en op het strand worden de drankjes gebracht. Luxe. Het eten is prima. Het is best moeilijk om voor grote groepen te koken maar het eten is gewoon goed.
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig hotel in een rustige omgeving

Anita, 19-4-2017

Prachtig hotel, hele goede kamers, vooral de jacuzzi kamer. Ontzettend behulpzaam en lief personeel. Niets is teveel. Het eten is heel varierend en goed. Het galadiner elke donderdag is zeer de moeite waard. De restaurants zijn allemaal heel goed. De wellness en fitness zijn eveneens de moeite waard. Heel schoon resort, geen ongedierte. Heerlijk rustig bij het zwembad door Adults Only. Nadeel: reserveren bij het zwembad is elke morgen een opgave. Om 7.00 uur liggen overal badhanddoeken, dus vroeg je bed uit! Het huisrif valt erg tegen, er is weinig te zien. Veel wind waardoor vaak rode vlag, dus weinig kunnen genieten van de zee. Maar al met al een hele goede keus om hier heerlijk een tijdje te verblijven! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Superhotel

PeVe, 7-4-2017

Vandaag teruggekomen na een heerlijke week in dit Superhotel. Eigenlijk alleen maar pluspunten te noemen. Kamer super en schoon; buffetten dagelijks zeer gevarieerd en uitstekende kwaliteit; a la carte restaurants top; zwembaden prachtig en schoon; poolbar erg gezellig en prima bediening; adults only is heerlijk; je kan er prachtig snorkelen en leuke excursies maken. En ja, het personeel verwacht daar af en toe een fooitje, maar dat is van te voren bekend en staat in elke reisgids. Prima en met een eurootje zijn ze blij. Toch een minpuntje: het entertainment met zangeressen die echt niet kunnen zingen en de verkopers van excursies, massages etc. die de hele dag rondlopen en je aanspreken. Als je luxe en comfort zoekt is dit een aanrader
Gereisd met vrienden in april 2017

Rustgevend resort

Shirley, 30-1-2017

Het personeel doet alles voor je, zolang je fooi geeft. Neem je geen excursie af of geef je geen fooi meer, dan kan het er nog net vanaf omdat het moet.

Animatie is 0,0. Er loopt wel een jongen rond die een soort van animatie hoort te doen, aquagym/darten/spelletjes/karaoke. Maar deze persoon heeft hier totaal geen zin in en als er naar zijn idee te weinig mensen mee doen dan blaast hij de activiteit maar af.

Verder is de gemiddelde leeftijd minimaal pensioen plus. (vooral dronken engelse)

Qua drukte kunnen er 650 mensen in het resort, de 1e week waren er hooguit 70-100 man en de 2e week hooguit 100-120 man, oftewel uitgestorven.

Als je van rust houd en absoluut niets wil doen (en de hele dag door overal klassieke muziek wil horen) is dit het perfecte resort.

Daarnaast zijn er geen excursies te boeken bij touroperator lokaal. De reden die hiervoor gegeven wordt, is dat de Egyptische regering een verbod heeft uitgebracht bij transport per weg voor toeristen buiten Hurghada. Ga je toch zelf er op uit of via een egyptische organisatie dan vergoed de verzekering niets mocht er wat gebeuren.

Dit is zeker wel een punt voor reizigers die graag pyramides en de koningsgraven willen bezoeken.

Voor de rest is de hygiene & eten heel goed. Geen levend wezen voorbij zien vliegen/kruipen. Eten is voldoende en varierend, voldoende je handen en gezicht wassen dan is er niets aan de hand.

15 dagen was erg lang, 8/9 dagen is voldoende.

Voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in januari 2017

Super vakantie

Marijke Sanderse, 3-1-2017

Wat een vakantie! super ontspannen, heerlijk er uit met me man. Eten was er zalig we kwamen echt compleet tot rust. Voor onze zeker weer! Erg mooie kamers en de bediening is vriendelijk. Ze rennen soms echt voor je! Heerlijke massage's gehad!
Gereisd met partner in april 2016

geweldig hotel!

Anita en Karel, 9-12-2016

Wij waren hier voor de 13e keer omdat we het een geweldig hotel vinden. De service is van een hoog niveau, net als de aanwezige a la carte restaurants. Het tepanyaki restaurant, wel met bijbetaling, is helemaal een aanrader. Wij liggen graag aan het strand in een cabine en daar het nogal kan waaien is dat helemaal top. Snorkelen kun je hier fantastisch met veel mogelijkheden maar je moet hiervoor wel op zoek gaan en geluk hebben. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij net als de kamerjongens die hun goed doen! De ligging is erg rustig en omdat dit een 16+ hotel is kun je hier heerlijk tot rust komen.

Gelukkig gaat men ook via sociale media met zijn tijd mee en heeft men een actieve Facebook pagina. Wij kijken weer uit naar 2017 voor het 14e bezoek!

Gereisd met partner in december 2016

zwaar te hoog beoordeeld

kees, 10-11-2016

het is al een oud hotel , omdat iedereen het geweldig vind eens een normale review van een persoon die ook wel eens ergens anders komt. ontbijt altijd hetzelfde maar wel redelijk kwaliteit , in de middag warm en brood ook weinig variatie na 3 dagen is het op. in de avond warm ze proberen elke dag wat anders maar lukt niet echt. biefstuk wordt verpest door lange gaar bakken :( kortom eten redelijk zeker geen 10. kamer te weinig stopcontacten!! bedden redelijk kussens te hard. verlichting redelijk schoonmaak zeer redelijk doeken dagelijks schoon. inhoud kamer 4 sterren niet 5. bediening over algemeen goed. taal is een probleem.zwembad en doeken zoals altijd een drama !!! doekje leggen en ligplaats voor de dag. achterlijk zijn de vaste gasten altijd fooi geven voor betere service ( vaak engelse) , wat ook hinderlijk is maar voor gewoonte dieren niet , eenmaal drankje besteld aan begin , krijg je het altijd. goed bejaarde centrum rust stilte en regelmaat
Gereisd met partner in november 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only scoort een 9.69 uit 10 op basis van 573 reviews.