Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only *****

Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only
Premier Le Reve & Spa Adult Only
9,6

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Premier Le Reve & Spa Adult Only bij:

269 reviews over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only in het Nederlands

Beste van het beste!

Erwin De Nul, 30-9-2017

Ideaal hotel om in luxe tot rust te komen. Al het personeel doet zijn uiterste best om je reis zo aangenaam mogelijk te maken. Steeds met de glimlach en gemeend!

Kamers picobello, eten van uitmuntende kwaliteit. Altijd een mooi plaatsje aan zee of aan het zwembad. Luxe!

Je moet al een serieuze zeurpiet zijn om het hier niet naar je zin te hebben...

Volgend jaar gaan we terug om onze huwelijksverjaardag te vieren.

Gereisd met partner in april 2016

Héél erg Slecht, absoluut geen (lokale) 5-sterren

H.T., 25-9-2017

Om te beginnen, we zijn over het algemeen snel tevreden, we mekkeren niet om elk klein ding, maar dit hotel is werkelijk nog geen 2 sterren waard. Echt onvoorstelbaar!

Het eten is letterlijk Ziekmakend, er lopen ontelbare Kakkerlakken door de gangen, er wordt Niet of nauwelijks schoon gemaakt, alles Plakt en het halve resort loopt met een zelfde soort Hoest, omdat de kamers onder de Schimmels zitten die vervolgens door de airco vrolijk opgezogen worden en door de kamer geblazen (en die je dan in je slaap inademt waardoor je ziek wordt).

Als je denkt dat dit een wat overdreven review is (dat is wat wij zelf vaak denken bij negatieve reviews) dan bekijk de foto's en oordeel zelf.

We zijn de eerste 4 dagen ziek geweest en hebben ons daarna uit pure wanhoop, op eigen kosten, om laten boeken naar de buren, omdat er simpelweg zoveel mis is daar dat het niet te redden valt met een upgrade of oplossing.

Echt verbazingwekkend maar waar, zeker gezien de goede reviews op Zoover en andere sites (dat was onze reden om te boeken) maar doe jezelf in vredesnaam een plezier en boek het naastgelegen hotel. Dat hotel overtreft zelfs Nederlandse 5-sterren hotels, kraakhelder, hygienisch, restaurants waarvan je zou willen dat ze in NL zouden staan, etc.

Gereisd met partner in augustus 2017

Vreselijk! Nooit meer! Hier wordt men ziek!

P, 25-9-2017

Boek dit hotel aub Niet!

We hadden voor 13 nachten geboekt, maar hebben ons direct laten om boeken toen dat mogelijk was (helaas pas na 8 dagen).

Ik raad dan ook echt iedereen AF om Premier Le Reve te boeken, waarom:

- onhygiënisch

- overal stof

- vieze toiletten in je kamer en in de rest van het hotel

- vieze plastic en kapotte glazen bij het zwembad

- kakkerlakken

- gevaarlijke openliggende electriciteits draden

- bidet vol met onbekende smerige haren

- bad vol schimmel

- douche vol oude zeepresten

- wc borstel te vies om aan te raken

- schimmel in de airco

- schimmel tussen de balkon deur

- openbare wc's worden niet elke dag gedweild

- deuren van de wc's vol met 1000 vieze vinger vlekken

- eten is smakeloos

- eten is veel te koud

- haar in je eten

- "animatie" is vreselijk irritant

- handdoekjes leggen om een plek te hebben bij het zwembad

- ligbedjes aan het zwembad zijn versleten, doorgelegen en vies

Wij hebben 6 dagen ziek op bed gelegen door de slechte hygiene en vreselijk slecht eten!

Deze grap heeft mij € 3.000,- gekost... echt belachelijk slecht, dit hotel is geen reclame voor Egypte, gelukkig zijn wij al 15 keer in Egypte geweest en weten wij dus ook hoe het wél kan. Maar dit hotel geeft Egypte een slechte naam!

En als ik dit soort beoordelingen lees denk ik vaak.. "och zeikerd" maar dit hotel is echt nog geen 2-sterren waard! Dus bespaar je de moeite en geld en boek iets anders!

Gereisd met partner in augustus 2017

was helemaal top

piet schut, 12-7-2017

een fantastisch hotel, met prima service , ze doen echt alles voor de gasten.

wij vonden het feit dat er geen kinderen waren ook helemaal top, was bv te merken bij het fantastisch verzorgd eten, gewoon heerlijk rustig.

je voelt je echt een koning, bij het zwembad kwamen ze langs met drinken, fruit, je bril werd schoongemaakt..

de wifi was iets trager , als wij gewend zijn, maar je hebt vakantie, dus geen probleem daarmee.

echt een top vakantie gehad

Gereisd met partner in augustus 2015

Geweldig hotel

M Bekkernens, 11-6-2017

De ontvangst in het hotel zeer hartelijk en na een verfrissingdoekje en een welkomstcocktail werden we snel begeleid naar de kamers. Ook hier weer uitleg over de belangrijke zaken en de opmerking vooral te melden als het aan iets zou ontbreken of er iets zou zijn wat niet goed zou zijn.

Het water in de diverse zwembaden is in de ochtend erg verfrissend. Tijdens ons verblijf was de temperatuur redelijk hoog en het was merkbaar dat de temperatuur van het zwemwater gedurende de dag ook opliep. Erg te waarderen dat ze het in de nacht op een lagere temperatuur brengen en daarbij was het in en om het zwembad erg schoon. Ook opvallende de insecten bestrijding, geen insect gezien.

Van ontvangst tot vertrek doen ze er alles aan om het jou naar wens te maken, de kamers zijn groot al was de inrichting enigszins gedateerd. Grote badkamer en goedwerkend airco, gevulde minibar en dagelijks alles weer schoon en aangevuld.

Ook aan het zwembad of strand hoeft het je aan niets te ontbreken, water, koffie drankje, vers fruit, alles komt voorbij. Wil je liever zelf even bewegen dan ga je wat halen bij de poolbar.

Dat een van ons ook zijn verjaardag mocht vieren in het hotel werd perfect opgepakt door Mohammed van het Italian restaurant. Hij regelde een perfect en onvergetelijk dessert.

Is er dan niets voor verbetering vatbaar of valt er niets te klagen?

Je kan de inrichting van de kamer wat gedateerd vinden, misschien de airco wat luidruchtig of de keuze bij de buffetten te groot. Voor ons in ieder geval geen punt.

Kortom, alles goed geregeld en prima hotel. Enigst smetje op de gehele reis is de gang van zaken op de luchthaven bij vertrek. Veiligheid is prima en blij mee maar een heel klein beetje vriendelijkheid zou toch moeten kunnen.

Gereisd met vrienden in juni 2017

fantastisch

Segers Dirk, 28-4-2017

Dit hotel werd voor een tweede maal door ons bezocht en wederom liet het ons geen negatief beeld achter, integendeel.

Zowel directie als staf zijn steeds optimaal ingesteld naar de klant toe.

Het hotel wordt prima onderhouden en men komt steeds terug na het heerlijk zonnen aan het strand of de vele zwembaden in een kraaknette kamer.

Voor het heerlijk genieten van apero wordt men verwend in het restaurant door een zeer uitgebreide keuze om de honger te lessen.

een hotel die aangeschreven staat om opnieuw te bezoeken.

Prima hotel

Fam. de Jong, 23-4-2017

Dit is een prima hotel. Het personeel loopt echt niet op de fooitjes maar ze vinden het erg leuk als je af en toe een euro geeft. Bij het zwembad en op het strand worden de drankjes gebracht. Luxe. Het eten is prima. Het is best moeilijk om voor grote groepen te koken maar het eten is gewoon goed.
Gereisd met partner in maart 2017

Geweldig hotel in een rustige omgeving

Anita, 19-4-2017

Prachtig hotel, hele goede kamers, vooral de jacuzzi kamer. Ontzettend behulpzaam en lief personeel. Niets is teveel. Het eten is heel varierend en goed. Het galadiner elke donderdag is zeer de moeite waard. De restaurants zijn allemaal heel goed. De wellness en fitness zijn eveneens de moeite waard. Heel schoon resort, geen ongedierte. Heerlijk rustig bij het zwembad door Adults Only. Nadeel: reserveren bij het zwembad is elke morgen een opgave. Om 7.00 uur liggen overal badhanddoeken, dus vroeg je bed uit! Het huisrif valt erg tegen, er is weinig te zien. Veel wind waardoor vaak rode vlag, dus weinig kunnen genieten van de zee. Maar al met al een hele goede keus om hier heerlijk een tijdje te verblijven! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Superhotel

PeVe, 7-4-2017

Vandaag teruggekomen na een heerlijke week in dit Superhotel. Eigenlijk alleen maar pluspunten te noemen. Kamer super en schoon; buffetten dagelijks zeer gevarieerd en uitstekende kwaliteit; a la carte restaurants top; zwembaden prachtig en schoon; poolbar erg gezellig en prima bediening; adults only is heerlijk; je kan er prachtig snorkelen en leuke excursies maken. En ja, het personeel verwacht daar af en toe een fooitje, maar dat is van te voren bekend en staat in elke reisgids. Prima en met een eurootje zijn ze blij. Toch een minpuntje: het entertainment met zangeressen die echt niet kunnen zingen en de verkopers van excursies, massages etc. die de hele dag rondlopen en je aanspreken. Als je luxe en comfort zoekt is dit een aanrader
Gereisd met vrienden in april 2017

Rustgevend resort

Shirley, 30-1-2017

Het personeel doet alles voor je, zolang je fooi geeft. Neem je geen excursie af of geef je geen fooi meer, dan kan het er nog net vanaf omdat het moet.

Animatie is 0,0. Er loopt wel een jongen rond die een soort van animatie hoort te doen, aquagym/darten/spelletjes/karaoke. Maar deze persoon heeft hier totaal geen zin in en als er naar zijn idee te weinig mensen mee doen dan blaast hij de activiteit maar af.

Verder is de gemiddelde leeftijd minimaal pensioen plus. (vooral dronken engelse)

Qua drukte kunnen er 650 mensen in het resort, de 1e week waren er hooguit 70-100 man en de 2e week hooguit 100-120 man, oftewel uitgestorven.

Als je van rust houd en absoluut niets wil doen (en de hele dag door overal klassieke muziek wil horen) is dit het perfecte resort.

Daarnaast zijn er geen excursies te boeken bij touroperator lokaal. De reden die hiervoor gegeven wordt, is dat de Egyptische regering een verbod heeft uitgebracht bij transport per weg voor toeristen buiten Hurghada. Ga je toch zelf er op uit of via een egyptische organisatie dan vergoed de verzekering niets mocht er wat gebeuren.

Dit is zeker wel een punt voor reizigers die graag pyramides en de koningsgraven willen bezoeken.

Voor de rest is de hygiene & eten heel goed. Geen levend wezen voorbij zien vliegen/kruipen. Eten is voldoende en varierend, voldoende je handen en gezicht wassen dan is er niets aan de hand.

15 dagen was erg lang, 8/9 dagen is voldoende.

Voor ons nooit meer.

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only in Sahl Hasheesh, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Premier Le Reve & Spa Adult Only scoort een 9.64 uit 10 op basis van 585 reviews.