Hotel Sol Y Mar Paradise Beach ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Sol Y Mar Paradise Beach bij:

2 reviews over Hotel Sol Y Mar Paradise Beach in het Nederlands

Aanrader

Eduard, 18-1-2010

wij,M/V 50+,hier verbleven.Prachtig resort, perfecte service, heerlijk eten en drinken.Hygiene hoog in vaandel.Gehele park zeer goed toegankelijk voor rolstoelen of rollators. Wij zijn als VIPS behandeld.Buiten het park niets dan

zand.

Gereisd met partner in januari 2010

jos elles, 24-5-2006

We waren hier in febr. 2005. Het hotel is goed onderhouden, keurig schoon en de mensen die er werken zijn allemaal heel behulpzaam en vriendelijk.wij waren met 5 pers. en hebben waarschijnlijk daarom, jammer genoeg, een kamer in de `flat` aan de rand van het resort gekregen, terwijl er heel wat mooiere plekken zijn hier op het park, bungalows met zeezicht.Het eten vonden we niet zo lekker (persoonlijke smaak), wel was er keuze genoeg, en zelfs als rauwkostetende maagpatient heb ik nergens last van gehad! Het strand was schoon, maar voor de schitterende onderwaterwereld moet je toch met een boot mee. buiten het hotel heb je een paar winkels met opdringerige kooplieden, en verder eigenlijk niks. All in was o.k., alleen binnen in de bar moet je wel betalen voor je drankjes.
Gereisd anders in mei 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sol Y Mar Paradise Beach in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sol Y Mar Paradise Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sol Y Mar Paradise Beach scoort een 7.11 uit 10 op basis van 7 reviews.