Beoordelingen Hotel Riviera Plaza Abu Soma****

7,5
Het weer

37  °C

2 september 2014

Er is nog geen foto beschikbaar Voeg foto's toe
42 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Riviera Plaza Abu Soma****
Safaga- Red Sea- Egypt, No postal, Safaga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera Plaza Abu Soma**** in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera Plaza Abu Soma**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Riviera Plaza Abu Soma scoort een 7,4 uit 10, op basis van 42 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Riviera Plaza Abu Soma**** in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Riviera Plaza Abu Soma****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Riviera Plaza Abu Soma**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 39 vakantiefoto's van Hotel Riviera Plaza Abu Soma**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Riviera Plaza Abu Soma**** met andere accommodaties in Safaga.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

37 beoordelingen over Riviera Plaza Abu Soma****

42 beoordelingen
8,3
6,9
7,9
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juli 2014
"Gaan zeker terug!"vertalen
Ingrid en Jaap
10,0

14-08-2014 Vorig jaar was het naastgelegen Shams hotel ons niet bevallen (de duikschool wel!). Dus de buren dit keer geprobeerd en hier geen spijt van gehad. Mooie kamer, keurig zwembad met goed onderhouden bedden, zowel aan het zwembad als op het strand (kom je niet vaak tegen in Egypte!, en als je voor de 23e keer in Egypte bent geweest, weet je echt het verschil wel!) Ook het animatieteam was leuk voor jong en oud. 's Avonds was het aangenaam vertoeven in de shisha bar, een grote overdekte ruimte met ventilators voor een aangename koelte. Enig minpuntje: het hotel is niet echt bekend onder de Nederlandse gasten, het wordt veelal aangeborden door Duitse touroperators, maar als je dit geen bezwaar vindt, dan is het een prima hotel. Het buitenleven is niet echt sprankelend, maar met een goed animatieteam mis je dit ook niet. Wij gaan zeker terug.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Super vakantie!"vertalen
Kaylee
7,0

17-08-2011 Het was een super vakantie! Personeel deed idd meer dan nodig was. Verder was het idd minder dat er weinig variatie was in het eten.. vrijwel elke dag het zelfde. Verder kun je er echt heeerlijk duiken / snorkelen. Vooral het duiken via ducks diving ging goed. Ik zou graag nog een keer terug willen!

met oudere kinderen, 2011
"Leuk Hottek"vertalen
M.
6,0

30-05-2011 Het Was een Leuk Hotel, erg goeie service. Mijn zoon had glasscherf in de voet en ze hebben die er meteen uitgehaald! Alleen waas het wel jammer dat de stroom een paar keer uitging, maar verder was dat geen probleem!

met oudere kinderen, Nov. 2010
"Tegenvallend"vertalen
jolanda
7,0

09-01-2011 Voor 3 jaar terug ook geweest, toen was het stukken beter, alles wordt steeds meer op de Russen toegespitst (animatie, eten, enz.), aangezien die voor dezelfde tijd de helft minder betalen (afspraken regeringen van beide landen), kun je niet veel meer verwachten. Het personeel verdient een pluim, vriendelijk, servicegericht en sommigen doen zelfs meer dan hoeft, met name Tamer, supermanager!!! Aanrader als je in Safaga bent, Ya Belgica. Restaurantje met de heerlijkste shoarma van Egypte en op loopafstand van het hotel. Supergoedkoop en leuke mensen, wat wil je nog meer. Hotel uit, links af, straat uitlopen, grote weg recht oversteken en dat tegenoverliggende straatje weer in, Ya Belgica na ong. 100 m rechterkant. Ze hebben zelfs een ruim apartement te huur voor weinig geld.
Beste optie: hotel zelf is goed genoeg en schoon, voor logies dan, voor vertier en lekker eten andere dingen ondernemen.

met partner, Okt. 2010
"Snorkel en duikparadijs"vertalen
Willem Ederveen
9,0

29-10-2010 Na ontvangst aan de Balie werden we verwezen naar onze prima hotelkamer( we kregen gratis de executive-suite met zee zicht omdat de economy rooms volgeboekt waren, goed geregeld)
Het Hotel was dus volgeboekt, desondanks plaats genoeg voor iedereen op het strand en in het restaurant en zwembad .
Het huisrif en de steigerpalen in zee, direct aan het strand die zijn begroeid met koraal zijn prachtig geweldig mooi.
Vriendelijk personeel, geef af en toe een 1 of 2 euro en je wordt als een koning behandelt.
Het eten is gevarieerd, goed, maar niet excellent.
Balie personeel is "beleefd onvriendelijk" want de klandizie komt ze toch wel aanwaaien, 80% procent Russen.
Deze Russen krijgen een wat kuddedierachtig gedrag als het etenstijd is, gewoon negeren.
Geen leidingwater drinken, geen ijsblokjes in je fridrank, geen vis eten (ook niet gefrituurd).was je handen na contact met (egyptisch geld).
Het was een heel mooie vakantie.
Tip pak de executive-suites met ze zicht !

met partner, Aug. 2010
"Inderdaad nooit meer!!"vertalen
L.Otterspeer
7,0

06-09-2010 Waren al slechte recentie's maar dacht dat het mee viel.Personeel super vriendelijk.Onze kamer ook super.Ontbijt was ook heel goed.Maar lunch en diner een drama.Vooral de kwaliteit liet veel te wensen over en vaak veel van het zelfde.Mijn vrouw heeft hier een voedsel vergiftiging opgelopen net zoals velen eerder ook die behoorlijk ziek zijn geworden Ook nooit naar het Egypten Hospital laten brengen.Staat bij verschillende ziektekosten verzekeraars op de zwarte lijst.(en terrecht)Enkele dagen in het ziekenhuis geweest ook een ramp.Wel goed verzorgend personeel. Jammer dat dit hotel nergens van leert later zijn er dan ook nog verschillende bakken met eten weggehaald omdat je onderhand kon zien dat je daar ziek van werd.Vakantie dus goed naar de knoppen.Veel kosten weinig hulp.Zo gaan ze hier met je vakantie om.Al 6 of 7 keer in Egypte in vier sterren hotels geweest en niets te klagen gehad maar dit!!!!!!!!! Kamers en lgging intern ziet er wel goed uit ,en aan het strand.

met partner
"Lekker weekje"vertalen
Claire Steenberg
8,0

28-02-2010 De hotelkamers zitten in verschillende gebouwen die zijn gegroupeerd rond de zwembadzone en naar de zee toe. Het zag er armoediger ("scharrig" zegt mijn vriend) uit dan hoe het op de foto's leek. Toch een prettige omgeving, met veel planten, bloemen, bomen en vogels. Mooi strand en fleurige houten parasols. Lekker rustig in februari. Eten vond ik goed, voor mij zijn belangrijk: rauwkost, volkorenbrood, foul bij het ontbijt, dagelijkse variatie. Wij hadden halfpension. Andere gasten voornamelijk Duitsers. Geen vervelende gasten.

met jonge kinderen
"Dit nooit meer !"vertalen
Maria, Petra , Wim ...
3,0
7,0

04-01-2010 Dit nooit meer , eten was alle dagen hetzelfde, echt geen variatie, kip en vis en heel weinig fruit, 's middags zelfs geen.
Kamers waren echt niet netjes gekuist, plukken vlogen overal in het rond.
Zee aan het strand had blauwe schijn van de olie van de boten op de achtergrond.
Na 12 keer Egypte was dit wel het minste.
95 percent Russen , wij waren met ons 4 de enige Belgen.

met oudere kinderen
"Was topie en gaan nog terug"vertalen
braeken danny
9,0

04-09-2009 wij vonden het super het personeel is heel vriendelijk.Er zijn altijd mensen die klagen,alleen de annimatie was echt niks.Deden s'avonds niet veel.éen minpunt was als je naar huis gaat krijg je als je laat vertrekt geen eten en drinken alleen als je betaald dit kan niet als je all in hebt.Als je een excursie boekt doe het dan bij plaatselijke aanbieder buiten zijn heel goed en doe ze de gr van de belgen danny nadine loes

met vrienden
"SUPER MENSEN EN SUPER HOTEL"vertalen
Sofie
10,0

23-08-2009 Het was een super vakantie en dit mede door het super vriendelijk personeel. Die er alles aan doet om jouw thuis te voelen in hun hotel .De service was uitstekend ! De animatie was minder . Maar de mensen echt FANTASTISCH . Zeker een aanrader . Maar 1 tip ,, haha neem een Cd mee naar daar met wat animatie muziek ... Want anders is het maar saaie muziek . Bye x

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?