Hotel Nemo Dive Club ***

Hotel Nemo Dive Club
Nemo Dive Club
8,8

68 reviews over Hotel Nemo Dive Club in het Nederlands

Heerlijk kleinschalig en gezellig duikershotel

Ben en Jacco, 27-2-2017

Hotel Nemo was voor ons een perfecte uitvalsbasis om te kiten en te duiken. Omdat het een kleinschalig hotel is voel je je gelijk thuis en leer je snel andere duikers kennen. Bert, Sophie, Paul, Ahmed en alle anderen dank voor jullie gezelligheid en hulp.
Gereisd met partner in februari 2017

super hotel op een top locatie

Hans Heuchemer, 30-6-2016

Vriendelijke mensen en overal even schoon.

lekker eten en een heerlijke sfeer.

thuisgevoel!!

Gereisd alleenreizend in juni 2016

Simply The Best!

Katrien uit België, 14-6-2016

Hotel en Dive Club Nemo overtreft qua kwaliteit in service, accomodatie, netheid, eten en gastvriendelijkheid alle hotels in Safaga. En de prijzen zijn meer dan gunstig. Dankzij de lieve gastvrouw Sofie en haar echtgenoot Bert voelt iedereen, groot en klein, er zich van harte welkom. Een echte thuis van huis. ik raad dit hotel ten zeerste aan en kan niets negatief melden.
Gereisd met vrienden in juni 2016

Grandioze week met prima verzorging.

Snijder, 5-6-2016

De staf was erop gericht te voldoen aan de wensen die wij hadden om het een succesvolle vakantieweek te maken. De afspraken werden aan het begin van het verblijf duidelijk gemaakt. Niet moeilijk doen van beide kanten, gaf ons een erg leuke ervaring. Lekker relaxed! Ouders en kids (jongens van 13 en 14) vonden het geweldig.

We kwamen voor het duiken en dat hebben we gedaan. 's Avonds terug even lekker op het strand of aan het zwembad relaxen met nieuw gemaakte vrienden. De avondmaaltijden waren afwisselend. Denk aan BBQ feestje bij het zwembad, thema-avond, Egyptische avond.

De kamers waren eenvoudig. Niet ontzettend strak maar afdoende voor goede nachtrust. Airco zonder problemen. Prima uitvalsbasis voor een actieve duikvakantie waar de nadruk niet ligt op het op je kamer zitten.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

Geweldig duikhotel

Domburg, 7-4-2016

Een gezellig hotel waar je echt welkom bent

Vriendelijke personeel

Goede keuken met verse producten

Gereisd met partner in april 2016

Super hotel

Robert, 7-4-2016

Echt een duikershoterl met Nederlandse en Belgische kwaliteit

Tot in de puntjes verzorgd een aanrader voor duiker maar ooknet duiker!

Gereisd alleenreizend in januari 2016

Super duikhotel met fijne boot

Tonny, 2-3-2016

heel erg fijn hotel met super vriendelijk personeel. Boot de Dory met geweldige Crew brengt je naar de mooiste duik plaatsen.
Gereisd met partner in februari 2016

super duikhotel met super vriendelijk personeel.

Tonny, 27-2-2016

Safaga is super mooi om te duiken vooral met de Dory op 5 minuten loopafstand van het hotel.
Gereisd met partner in februari 2016

prima hotel en prachtig duiken

G. vd Vliet, 1-2-2016

Nemo is een echt duikershotel. Het licht aan de rand van Safaga. Kleinschalig en dus gen groot resort. Dat is te merken aan het eten: Verse producten en goed klaargemaakt.

De kamers zijn eenvoudig maar goed. De service is prima en Bert en Sophie staan altijd klaar voor hun gasten.

Fijn terras en strand tegenover het hotel en daar is ook het duikcentrum.

Je materiaal wordt 's ochtends naar de boot gebracht die op 3 minuten lopen van het hotel licht. De duiken zijn prachtig en de lunch aan boord is prima.

Ik verbleef hier in januari met mijn volwassen dochter.

We komen vast terug!

Gereisd anders in januari 2016

Wat een knus hotel!

sasboes, 28-5-2015

Heel gezellig hotel met vriendelijke & behulpzame mensen. Heerlijk eten ook.

Bij de aanverwante duikschool werd alles ook erg goed geregeld.

Gereisd met vrienden in mei 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nemo Dive Club in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nemo Dive Club zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nemo Dive Club scoort een 8.8 uit 10 op basis van 69 reviews.