Beoordelingen Hotel Magic Life Kalawy Imperial*****

Magic Life Kalawy Imperial*****
189 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Magic Life Kalawy Imperial*****
30 km Safaga – El Quseir Road, 1509ZT, Safaga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magic Life Kalawy Imperial***** in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magic Life Kalawy Imperial***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Magic Life Kalawy Imperial scoort een 9,3 uit 10, op basis van 189 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Magic Life Kalawy Imperial***** in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Magic Life Kalawy Imperial*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Magic Life Kalawy Imperial***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 422 vakantiefoto's van Hotel Magic Life Kalawy Imperial***** vinden. Je kunt 1 video van Hotel Magic Life Kalawy Imperial***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Magic Life Kalawy Imperial***** met andere accommodaties in Safaga.
Even geduld a.u.b.

8,2
9,1
9,1
9,4
Toon score en beoordelingen van:
Met oudere kinderen, Apr. 2014
"Goed, mr voor verbeteting vatbaar"vertalen
Fam.Maes
8,0

15-04-2014 Na onze vorige reis nr het hotel Magic Life Sharm El Sheikh waren onze verwachtingen hoog, mr dit hotel is goed mr kan niet tippen aan de ML in Sharm!
Pluspunt van dit hotel is het uitzondelijk mooi uitzicht op de lagune en het feit dat de relaxpool echt wel goed verwarmd is zodat het in de lente er ook zalig zwemmen is.
Punten die voor verbetering vatbaar zijn tov de ML Sharm el Sheikh:
- Meer afwisseling in de maaltijden!
- Gebreken in het hotel (kapotte lampen in de kamer...) blijven kapot.
- Vernieuwen van de kamers: Zo'n oude bak van een tv hoort niet in een 5 sterren hotel! De bedden van de kinderen kraakten erg!
- De thema restaurants kunnen niet eens tippen aan die van ML Sharm.
- Vriendelijkheid kan soms beter!
Mensen die hier nu hun 4de maal op rij komen zeiden ook dat dit hotel fel achteruit is gegaan
En ook zij vonden ML Sharm veel beter!

Met jonge kinderen, Juli 2013
"Super voor Egyptische begrippen"vertalen
Peter
8,0

10-08-2013 Prachtig hotel in the middle of nowhere. Door de ligging aan een natuurlijke lagune fantastisch. Hier ga je heen voor rust,duiken en paardrijden. Verder is er niets te doen en is er in de wijde omtrek geen dorp te bekennen. Safaga is op 35km. Reis vanaf vliegveld 75 min als er verder niemand wordt afgezet. Wifi verbinding waardeloos met een codesysteem. (2013). Dit hotel zou in Turkije 4* zijn. Alleen Duitse/Oostenrijkse en Zwitserse gasten.

Met jonge kinderen, Mei 2013
"Perfectie benaderd"vertalen
J. Westerveld
9,0

18-05-2013 Met 2 kinderen van bijna 3 en 5 jaar. Prima vakantie, goede en logische familiekamer, mooi zwembad, adembenemende tuinen en voor de rest van alle luxe voorzien die je je maar kan wensen.

Met partner, Mrt. 2013
"Zeker geen 5-sterren ressort"vertalen
r.vanderleeden
1,0
8,0

23-03-2013 Magic Life Kalawy oftewel: Klein Duitsland. Als je geen Duitser bent, dan heb je hier niet zo veel te zoeken. Je wordt aangesproken door Egyptenaren in het Duits en het aanbod van het eten is erg op Duitsers afgestemd. Vooral de etenstijden stonden ons niet aan: om 21 uur sluit de hele boel! En dat voor een resort dat 5 sterren zou hebben. Echt niet! We zijn in echte 5-sterren resorts geweest en daar ging het er echt veel beter aan toe. De service in ML was beneden alle peil. Het personeel was ongeinteresseerd en meestal chagrijnig. Lang wachten op het kunnen doen van bestellingen en de bestellingen zelf. Soms kwam er helemaal niets en werd er ronduit gelogen over bijvoorbeeld defecte koffie-apparaten (terwijl anderen gewoon hun cappucino's ontvingen).
We hebben het dan nog niet over smerige handdoeken die in de badkamer werden opgehangen. Kan een keer gebeuren, maar het is een 5-sterrenresort onwaardig. We hebben een prima week gehad maar wij komen hier nooit meer terug.

Met partner, Feb. 2013
"Heel goed"vertalen
L
8,0

19-06-2013 Een fijn hotel om samen met de familie door te brengen.

Met partner, Jan. 2013
"Heerlijk genoten!"vertalen
Carolien
8,0

29-01-2013 Samen met man even naar CML geweest. Hebben heerlijk genoten! Park zeer schoon, en personeel erg vriendelijk. Kamer/badkamer erg ruim. Veel mogelijkheden, qua sport, beweging en ontspanning (je hebt ook niet echt veel keus; buiten het park is er helemaal niks!). Dichtstbijzijnde dorp is 35 km verder op. Zwembaden ook zeer schoon. Een nadeel is; de transfer tijd. Gemiddeld 1.5 uur. Maar het verblijf daar maakt alles goed.Snorkelen daar is werelds! Gaan in oktober weer met de kids!

Met jonge kinderen, Jan. 2013
"Schitterend!!"vertalen
Iwan
9,0

14-01-2013 Prachtig resort, met uitstekende All In. Een van de beste hotels waar ik ooit geweest ben! Eten fantastisch, bediening uit de kunst. Ook op strand en bij zwembad hele dag drankjes kunnen bestellen. Alles is even schoon, kamers, restaurant, hele park keurig verzorgd. Salades en (vers) gesneden fruit kun je rustig eten, ijsklontjes in je glas geen probleem. Er wordt gefilterd water gebruikt.
Let op: in de winter kan er een nijdige wind staan waardoor de avonden flink afkoelen, soms tot 8 graden bij windkracht 5. Neem een dikke trui mee! Bij de shows worden dekens verstrekt, dikke pluim!
Professioneel entertainment team met echte profs!
2 zwembaden, alsmede babybad heerlijk verwarmd. 2 waaronder bad met glijbanen niet verwarmd, waardoor die te koud zijn in de winter.
Eerste keer Magic Life, maar er komt zeker een vervolg!

Met oudere kinderen, Dec. 2012
"Goede prijs/kwaliteit verhouding"vertalen
Desiree
10,0

12-01-2013 Dit resort heeft veel te doen voor zowel jonge als oudere kinderen. Onze kinderen zijn tieners, veel resorts hebben daar niets voor, ML dus wel. Resort is schoon, ruime kamers, goede sportfaciliteiten, mooi huisrif, prachtig strand. Locatie vonden wij fijn, mooie bergen als uitzicht.

Met partner, Nov. 2012
"Mooi ressort"vertalen
Linda
5,0
9,0

27-11-2012 Het ressort is netjes en erg Duits georiënteerd. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamer netjes en de bedden stevig. Het avondprogramma viel ons erg tegen. Prachtig strand, maar je bent erg park gebonden. Al met al hebben we van de vakantie genoten, maar hebben we het ressort wel gezien.

Met partner, Nov. 2012
"Super vakantie gehad !!!!"vertalen
W van Hunnik
9,0

28-11-2012 We waren voor de 2 de keer iin ML Kalawy . Het was weer fijn om terug te zijn ,volgend jaar weer ?? Personeel is super , eten en drinken super !

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 volgende

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarom ga jij niet naar een sauna?

Bent u de eigenaar?