Hotel Imperial Shams Abu Soma ****

goed eten heerlijk strand

uijens, 20-6-2011

goede vakantie met 2 jonge kinderen

goed eten heel vriendelijk

we gaan zeker een keer terug

Gereisd met jonge kinderen in december 2010

uitstekend hotel

joost, 15-4-2011

vorige zomer in juli een week hier verbleven en was uitermate tevreden. uitstekende prijs kwaliteit verhouding. je springt vanuit je kamer bijna letterlijk de zee of het zwembad in. op het strand veel ligbedjes en parasols voorzien en een mooi stukje koraal vlak voor het hotel met allerlei vissen, heb zelfs een zeeschilpad gezien bij het snorkelen 50m in zee!

je kan op de boot stappen om te duiken vlak bij hotel en er is een kite en windsurf club op 100m. wat kan je nog meer wensen?

het eten was ok en voldoende afwisselend maar als je langer als een week blijft raak je alles beu gegeten natuurlijk.

enige minpunt is dat je echt in de middle of nowhere ligt maar dat is met bijna alle all-in hotels het geval. als je elke avond wil gaan stappen of het centrum in ligt zou ik hier niet verblijven..

voor mij een echte aanrader en zelfs 5* waard!!

Gereisd met partner in juli 2010

Nooit meer

inge, 28-11-2010

Het personeel was gewoon ronduit onbeschoft tegen de gasten. De kleding van het personeel ziet er niet representatief uit, veel vlekken e.d. De kamers zijn oud en vies, plafonds van verschillende badkamers liggen eruit, kitranden missen, ventilatie zit een laag stof op, handdoeken zijn aan vervanging toe.

Het buffet kan de maag redelijk vullen.

Wij zaten de eerste nacht op de vierde verdieping en hebben meerdere malen naar de receptie moeten bellen omdat wij de muziek en zang vanuit de disco letterlijk konden verstaan, zo hard stond het. Hier werd in de nacht zelf niks mee gedaan. De volgende dag naar de receptie gelopen en daar een andere kamer geëist en gekregen.

Wij waren met een groep en in de lounge schoven wij stoelen bij elkaar om als groep te kunnen zitten praten. Er werd onbeschoft medegedeeld dat wij maar met vier stoelen en 1 tafel mochten zitten.

Bij het animatieteam zat een jongeman, die had het enthousiasme wat je bij het personeel verwacht.

Egypte eens, maar nooit meer

Gereisd met vrienden in november 2010

RELAXVAKANTIE!!!

Simmie, 9-5-2009

Wij(6 volwassenen, 4 kinderen)zijn net terug uit Egypte en we hebben weer eens genoten.

Hotel Imperial Shams is een leuk en erg gezellig hotel.

De service is over het algemeen super en het personeel zeer vriendelijk, ook zonder fooi krijg je alles gedaan.

De kamers zijn ruim en licht en de schoonmaak is goed, elke dag verse handdoeken.

Het strand is heerlijk(altijd bedjes vrij)en de zee prachtig.

Als je wat verder de zee in gaat, zie je de mooiste vissen tussen de kleinste stukjes koraal.

Watersporters komen ook aan hun trekken, kitesurfen, surfen, snorkelen enz.

Badhanddoeken zijn elke dag schoon verkrijgbaar bij het zwembad.

Huur een priveboot met kapitein en bemanning voor een superdag, ong. 35 euro pp, inclusief eten en drinken.

Het eten in het hotel is goed, niks meer of minder dan dat.

Er is altijd wel iets wat je lekker vindt.

Ontbijt en middagsnacks ook prima.

Mensen die dit hotel niks vinden..tsja, ik zeg maar niks!

Kortom...GENIETEN!!!!!!

Gereisd met vrienden in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Imperial Shams Abu Soma bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Shams Abu Soma in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Shams Abu Soma zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Imperial Shams Abu Soma scoort een 6.91 uit 10 op basis van 36 reviews.