Beoordelingen Hotel Imperial Shams Abu Soma****

Imperial Shams Abu Soma****
35 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Imperial Shams Abu Soma****
Hurghada-Safaga Road 8Km Abu Soma, 54701, Safaga

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Shams Abu Soma**** in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Shams Abu Soma**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Imperial Shams Abu Soma scoort een 6,5 uit 10, op basis van 35 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Imperial Shams Abu Soma**** in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Imperial Shams Abu Soma****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Imperial Shams Abu Soma**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 15 vakantiefoto's van Hotel Imperial Shams Abu Soma**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Imperial Shams Abu Soma**** met andere accommodaties in Safaga.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

3 beoordelingen over Imperial Shams Abu Soma****

35 beoordelingen
5,8
6,0
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Dec. 2010
"Goed eten heerlijk strand"vertalen
uijens
7,0

20-06-2011 goede vakantie met 2 jonge kinderen
goed eten heel vriendelijk
we gaan zeker een keer terug

met een groep, Nov. 2010
"Nooit meer"vertalen
inge
1,0
2,0
2,0

28-11-2010 Het personeel was gewoon ronduit onbeschoft tegen de gasten. De kleding van het personeel ziet er niet representatief uit, veel vlekken e.d. De kamers zijn oud en vies, plafonds van verschillende badkamers liggen eruit, kitranden missen, ventilatie zit een laag stof op, handdoeken zijn aan vervanging toe.
Het buffet kan de maag redelijk vullen.
Wij zaten de eerste nacht op de vierde verdieping en hebben meerdere malen naar de receptie moeten bellen omdat wij de muziek en zang vanuit de disco letterlijk konden verstaan, zo hard stond het. Hier werd in de nacht zelf niks mee gedaan. De volgende dag naar de receptie gelopen en daar een andere kamer geëist en gekregen.
Wij waren met een groep en in de lounge schoven wij stoelen bij elkaar om als groep te kunnen zitten praten. Er werd onbeschoft medegedeeld dat wij maar met vier stoelen en 1 tafel mochten zitten.
Bij het animatieteam zat een jongeman, die had het enthousiasme wat je bij het personeel verwacht.
Egypte eens, maar nooit meer

met een groep, Mei 2009
"RELAXVAKANTIE!!!"vertalen
Simmie
9,0

09-05-2009 Wij(6 volwassenen, 4 kinderen)zijn net terug uit Egypte en we hebben weer eens genoten.
Hotel Imperial Shams is een leuk en erg gezellig hotel.
De service is over het algemeen super en het personeel zeer vriendelijk, ook zonder fooi krijg je alles gedaan.
De kamers zijn ruim en licht en de schoonmaak is goed, elke dag verse handdoeken.
Het strand is heerlijk(altijd bedjes vrij)en de zee prachtig.
Als je wat verder de zee in gaat, zie je de mooiste vissen tussen de kleinste stukjes koraal.
Watersporters komen ook aan hun trekken, kitesurfen, surfen, snorkelen enz.
Badhanddoeken zijn elke dag schoon verkrijgbaar bij het zwembad.
Huur een priveboot met kapitein en bemanning voor een superdag, ong. 35 euro pp, inclusief eten en drinken.
Het eten in het hotel is goed, niks meer of minder dan dat.
Er is altijd wel iets wat je lekker vindt.
Ontbijt en middagsnacks ook prima.
Mensen die dit hotel niks vinden..tsja, ik zeg maar niks!
Kortom...GENIETEN!!!!!!

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?