Hotel Dolphin Beach

Hotel Dolphin Beach
Dolphin Beach

Matig

1 review over Hotel Dolphin Beach in het Nederlands

Smerigste hotel waar ik ooit geslapen heb!

A. Amels, 3-11-2010

Wij kwamen bij het Dolphin Beach hotel terecht omdat ons hotel overboekt was. Wat een teleurstelling! De buurt van het hotel is armoedig en vervallen, overal liggen hopen puin en andere rotzooi. Onduidelijk is of dat er gebouwd of gesloopt wordt in de omgeving.... Het hotel zelf ziet er van buiten aardig uit, maar de kamers zijn vies en niet onderhouden. Toen ik mijn rugzak op bed gooide kwam er een enorme stofwolk van het bed af. Ook het beddengoed bleek in tijden niet verschoond te zijn (heeft housekeeping meteen gedaan op mijn verzoek) en de wc en douche waren ook niet bepaald aantrekkelijk. Sowieso stonk de riolering in de badkamer enorm, en de oplossing van het hotel was een geurspray. Tja. De helft van de lampen in de kamer deed het niet, net als de tv. Het avondeten stelde weinig voor en werd koud geserveerd, het ontbijt bestond uit een oud en taai wit broodje met jam en een gekookt ei. Mijn tip: nooit naar dit hotel gaan, je kunt vast beter vinden voor hetzelfde geld!
Gereisd met vrienden in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Dolphin Beach in Safaga, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Dolphin Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Dolphin Beach scoort een 5 uit 10 op basis van 1 reviews.