8,4

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Three Corners Sea Beach Resort**** bij :

703 reviews over Hotel The Three Corners Sea Beach Resort in het Nederlands

Fijne vakantie

K, 6-8-2017

Schoon resort, geen ongedierte gezien. Ja misschien een krabbetje of salamander. Mooie kamer op de begaande grond die netjes en schoon is, een klein beetje achterstallig onderhoud en een bed met een kuiltje.

Zwembad was groot maar kaal en weinig bedjes. Om 5 uur handdoeken neerleggen was heel normaal, tijdens onze vakantie zijn er wel 8 parasols bij gekomen. Je kunt er mooi snorkelen maar vind het jammer dat je van een steiger af moet. Voor kleine kinderen is dit zeker niet ideaal. Ook heb je last van eb en vloed en hele hoge golven. Heel lief personeel die je een gezellige vakantie bezorgen, tafels schoonmaken in het restaurant mag wel iets sneller. Eten was lekker en genoeg keuze. WiFi alleen in de lobby en is slecht. Ligt dicht bij het vliegveld. Je kunt er niet pinnen.

Gereisd familie in augustus 2017

Geen aanrader!

Esmee, 23-7-2017

Na een vakantie van 15 dagen wil ik toch graag onze ervaringen plaatsen. Bij het boeken van dit hotel zijn wij uitgegaan van de beoordelingen op zoover maar ik kan niet anders concluderen dan pure misleiding en zal dit ook kenbaar maken bij zoover. Bepaalde reviews zijn niet gebaseerd zijn op ervaringen maar puur op reclame en ik vind het heel erg dat mensen op deze wijze worden misleid.

Wat betreft onze ervaring, de meeste personeelsleden doen enorm hun best en als je ergens over klaagt wordt het gelijk opgepakt. Het heeft ons alleen erg gestoord dat wij over zaken moesten klagen die er gewoon horen te zijn zoals een opgemaakt bed bij aankomst. Wij kregen een kamer waarbij het beddengoed duidelijk niet verwisseld waren van de vorige gasten.

Maar het hotel heeft het echt niet. Alle zwembaden waren te warm en er dreef teveel viezigheid in het water en op de bodem. Dit heeft bij een van onze kinderen gezorgd voor huiduitslag. Bij binnenkomst bij het restaurant hing er een vieze lucht. Bij nader onderzoek bleek dit te gaan om de spoelkeuken. Deze geur was terug te vinden in de glazen die na het wassen gelijk neergelegd werden. Het aanbod qua eten was prima maar het eten is duidelijk niet hygiënisch voorbereid. Wij zaten met zn allen aan de diarree, wij reizen behoorlijk wat af en zijn dus wat gewend maar dit eten is niet goed gevallen.

Bij de bar wordt het drinken geschonken in plastic bekers die vervolgens alleen met water omgespoeld worden en weer hergebruikt worden. Ook dit is tegen alle hygiene regels!

Het ergste van alles vonden wij de hotelkamer. Er wordt nauwelijks schoongemaakt, alles is te onderbouwen met foto's en dan heb ik het nog niet over de aanwezigheid van ongedierte. Wij hebben hier onze beklaag over gedaan en toen is er schoongemaakt maar lang niet zoals het zou horen. We troffen mieren aan in de bedden, kakkerlakken in de badkamer etc.

Veel meubilair op het terrein is aan vervanging toe zoals de tafels en stoelen bij het zwembad en in het restaurant. Het personeel dient duidelijk gefaciliteerd te worden zodat ze hun werk goed kunnen doen maar durven dit niet aan te geven. Erg jammer voor het hardwerkend personeel maar gasten mogen hier niet de dupe van worden.

Ik vind het nogmaals schandalig dat mensen misleid worden door nep reviews. Het hotel heeft een prachtige ligging en hardwerkend personeel, wellicht een idee om te investeren in zaken die op lange termijn wat opleveren. Maar om reviews te plaatsen die niet kloppen zodat mensen misleid worden om te komen heeft op lange termijn alleen maar nadelige gevolgen. Ik vind het heel jammer dat wij hier ingestonken zijn.

Gereisd familie in juli 2017

Fantastische plek

Miranda, 17-6-2017

Dit resort is echt een aanrader voor jong en oud.

Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Prachtig zwembad en strand en het eten is erg lekker. Dit was de 2e keer voor mij in dit resort en ik zal zeker nog eens teruggaan. De bedouin tent is ook erg gezellig.

Gereisd alleenreizend in mei 2017

Onze 2de thuis

Dirk, 21-5-2017

Onze 2de thuis! Dit is denk ik het grootste compliment dat je een hotel kan geven. In ons geval verdient het Three Corners Sea Beach deze titel. Na enkele verblijven daar, zijn we zo goed als familie. De ganse staf doet al het mogelijke om uw verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, geen moeite is te veel. Beloon hen met een glimlach, een praatje of "shokran" (dank u). Een kleine moeite en het maakt die mensen gelukkig (af en toe een kleinigheidje natuurlijk ook). Het was er een gezellige drukte, gelukkig, zeker gezien de noodtoestand. Wij dachten dat 4 weken daar ons zou gaan vervelen. Niets is minder waar! Het buffetaanbod is zo uitgebreid en gevarieerd dat er steeds iets is dat je wel lust. En erg lekkere Egyptische specialiteiten, hm! De prachtige zee: soms een spiegel, soms dramatisch wild, maar steeds veel leven onder water waarvan je ook aan de strandkant soms zicht op hebt. Afhankelijk van de hoeveelheid wind gingen we tot wel 3 keer per dag snorkelen aan het mooie huisrif en gingen via de vernieuwde Getty in het water. Regelmatig zagen we de zeearend die iets verderop z'n nest heeft.. We deden enkele onvergetelijke uitstappen met de taxiservice van het hotel: stipt, vriendelijk, goede service en advies! Wij roken geen shisha maar dronken tal van keren een Bedouin koffie / thee in de Bedouin tent naast het hotel. Toffe uitbaters en het is er gezellig genieten! Na het diner in het hotel was er telkens een activiteit / show georganiseerd door het animatieteam. De dansshow en de fakirshow waren voor mij de uitschieters. Verder ben ik niet zo sportief maar datzelfde team is de ganse dag in de weer om de wel sportievelingen te amuseren. De zwembaden zijn kraaknet: de hele dag tot middernacht (of zelfs later) is men in de weer om die schoon te houden. Filters worden herhaaldelijk vervangen en schoongemaakt. Het niet verwarmde zwembad was de eerste dagen aan de frisse kant maar daarna heerlijk warm. En dan zijn er ook nog de glijbanen aan het verwarmde 2de bad met attracties voor kinderen. Meerdere bars met elk een uitgebreid aanbod, iets drinken, een praatje maken met een vriendelijke barman die jouw wensen direct doorheeft, of een praatje met andere hotelgasten: heerlijk. Dit keer nieuw, en telkens een uitzonderlijk hoogtepunt van de vakantie, was het wekelijkse oriëntaals buitenbuffet voor alle gasten met aansluitend Egyptische dansen. Lekker en verrassend. Het "Romantic Diner" was eveneens een belevenis.

Iedereen bedankt, maar Mr. Fouad, de General Manger in het bijzonder. Slechts 1 naam, zodat ik verder niemand vergeet. Mr Fouad slaagt erin om z'n personeel zodanig te motiveren dat zij dag na dag keihard vele uren werken om het de gasten naar hun zin te maken, en met succes!

Bedankt voor een heerlijke vakantie! Hopelijk zien we elkaar snel weer.

Gereisd met partner in mei 2017

The Three Corners "New" Sea Beach Hotel

NICOLE VAN SCHIL, 19-5-2017

Altijd thuiskomen, mijn Egyptische familie, moeilijk uit te leggen. Een goede prijs kwaliteit op elk vlak, zowel op eten, kamer en het gehele verblijf..Waarom New, iedere keer zijn er verbeteringen. Het huisrif " jetty" is juist helemaal vernieuwd omwille van een storm. Er zijn twee trappen gemaakt, zodat je heel gemakkelijk kunt gaan snorkelen, met onmiddellijk mooie koralen en vissen....De taxi service in het hotel verzorgd uitstappen, een aanrader is Sharm El Lulli. Naast het hotel buiten op de parking vind je een Beduinetent, met lekkere koffie, thee en shisha.

Wel zien wij te weinig Belgen, dus met deze een oproep.

Mr. Fouad GM, en zijn team doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken niets is te veel.

Wij gaan weer plannen voor november, en jullie?????

Gereisd met partner in mei 2017

ongelooflijk telkens weer fantastisch

wanten leo, 26-3-2017

is ons favoriete hotel gaan reeds voor de 10 maal en is gelijk thuiskomen het pesoneel zijn echte vrienden geworden .alsook de mnagers zijn top.Er word veel verbeterd en aangepast zoals peanutsbar terras is mooi vernieuw alsook het buitenrestaurant.Het eten is gevarieerd en heel lekker danzij de vele koks en Medhad hoofdkok.Mr Sameh van receptie staat steeds klaar om te helpen alsook mr Fouad de general manager.De obers zijn vriendelijk en gezellig Fares is onze favoriet samen met mohamed aan de strandbar Achmed en zetona zijn de max en natuurlijk Mahmoud en Karam niet vergeten.Dank je wel sea beach in september zijn we terug
Gereisd met vrienden in maart 2017

Prima hotel, heerlijk eten, prachtig strand

Gea, 10-3-2017

Het is een prima hotel, ruim opgezet, mooie zwembaden, leuke glijbanen, mooi strand, prachtig snorkelen (ook vanaf het strand). Heerlijk eten, behulpzaam personeel en lekker dicht bij het vliegveld. De kamer kon wel wat tlc gebruiken en was niet al te groot (familiekamer) maar eigenlijk ben je heel weinig op de kamer dus dat is geen bezwaar. Wifi in de lobby. In de omgeving alleen woestijn. Winkelen is leuk in Port Galib, goed te bereiken met een taxi.

Echt wel een aanrader, goede prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd familie in februari 2017

Fantastisch hotel

Prins, 17-2-2017

Wij zijn nu voor de 3de keer een maand in dit hotel geweest met onze ouders. Elk jaar zie je veranderingen plaats vinden. Zo zijn er bij het strand cactus paden aangelegd. Diverse kamers aan de rechtervleugel krijgen een update. De jeu de boules baan wordt vernieuwd en er komt een klein restaurant bij het strand dit jaar ( moet nog gebouwd worden ). Buiten meubels bij de Peanutsbar zijn vernieuwd hrt eten is nog beter geworden ( heerlijke soepen ). En de steiger om te snorkelen heeft 2 nieuwe trappen gekregen. Als laatste zijn ze nu bezig met de strandparasols een update te geven. Wij hebben wederom erg genoten van de gemeende vriendelijkheid en openheid van het personeek in dit hotel.

Met recht kunnen wij dan ook spreken van ons 2de thuis. Niets is te gek en alles wordt in het werk gezet om het je naar de zin te maken. Met een beetje open houding/respect volle houding kom je heel ver in dit hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2017

Fantastisch hotel.

Piet en Mary Rijpma, 13-1-2017

Wij vonden het geweldig,zijn er met de kerstdagen geweest toppie,alles heel goed verzorgd en lekker.

De staf en het personeel doen hun uiterste best om je een heerlijke vakantie te bieden,niets is teveel.

Gereisd met partner in december 2016

Wederom heerlijk en relaxed.

Erwin P., 11-12-2016

Enorm vriendelijk personeel. Prima eten en schoon. Jammer dat het steeds lastiger wordt om direct te vliegen op Marsa Alam waardoor oa hierdoor er steeds minder gasten zijn. Heeft een mooi strand, huisrif, goede animatie, prima service en sfeervol. Ik raad iedereen aan om te blijven zoeken naar opties om direct te vliegen op Marsa Alam en dit hotel te bezoeken. Ons nu gelukt via Düsseldorf. Wij zijn erg tevreden en gaan zeker voor een 13e keer naar dit hotel.

Ze zijn diverse kamers aan het renoveren en daardoor knappen de wat oudere kamers het weer aardig op.

Grootste plussen: De behulpzame en enorm vriendelijke mensen van het management, de receptie tot de schoonmakers.

De rust...waar wij van houden. En toch is er een mooi deel voor de jongere kinderen met glijbanen...en dat zonder dat je hier lawaai of iets van hebt.

Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Sea Beach Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Sea Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Three Corners Sea Beach Resort scoort een 8.36 uit 10 op basis van 773 reviews.