Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort ****

Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort
The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort

Zoover award

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort bij:

1388 reviews over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in het Nederlands

Geweldig hotel!

I., 19-9-2017

Schitterend koraalrif. Een binnenrif en buitenrif zodat je met harde wind ook altijd op het binnenrif kan snorkelen. Personeel erg vriendelijk. Niks is te gek. Hotel erg netjes en schoon

Super vakantie gehad

Kim, 19-9-2017

Heerlijke vakantie gehad met gegarandeerd zon! 2e keer hier en mij prima vermaakt. Eten was weer super en het resort, het strand, het personeel en het huisrif top! Wat ik wel een minpunt vond in vergelijking met oktober 2016, was de wisseling van animatie. Dit team wat er nu stond was zichtbaar nog niet op elkaar ingespeeld. Om 21 u vond ik veelal de shows matig ( op de Egyptische avond en vuur/glasshow na) en het programma van 22.30 in de Peanutsbar wat in de ochtend in het "dagblaadje" stond aangegeven werd niet gevolgd en de opkomst was minimaal. Stipt om 23.10u rende het team de bar uit om te vertrekken. Hebben ons wel vermaakt met alleen dit al in de avonduren te observeren ;)

Aanrader zijn de massages bij de dolphinpool! De gezichtsmaskers in de beautysalon sloegen werkelijk nergens op. Je betaald voor slechte kwaliteit en onjuiste info over de maskers (3 x dagcrème?) verkregen op het strand bij het boeken. Wanneer je dit aangaf werd je niet meer vriendelijk behandeld.

Gereisd met vrienden in september 2017

Fabuleus

Har + Carin, 18-9-2017

Na 10 tallen keren anders te zijn geweest in Egypte hebben we nu het paradijs op aarde gevonden. Hier ben je geen nummer maar wordt je als echte gast gezien en behandeld, niets is teveel. Ze rennen (letterlijk) de hele dag voor je. Het eten is geweldig en zeer gevarieerd en altijd zeer warm.

Als we toch een opmerking moeten plaatsen die negatief is dan vonden wij dat er te veel vliegen zaten

Gereisd met partner in september 2017

De 2e keer, maar niet de laatste keer, geweldig !

S.C.M. Bakker, 16-9-2017

Wat weer een hartelijk welkom en algehele verzorging, hier weet het personeel om te gaan met haar gasten. Heerlijk en gevarieerd eten, diverse thema's. Kamers schoon en ruim. Verzorgde omgeving waarin het hotel staat, tuinmannen werken hier hard. Voldoende plaatsen om te zonnen, voor de betere plaatsen word wel vroeg gereserveerd. Animatie doet zijn uiterste best voor deelnemers, soms te opdringerig, maar de aanbieders van massages en andere betaalde activiteiten spannen de kroon, vooral de eerste dagen. Tsja, een Nederlander zoekt en bepaald zelf wat hij wel of niet wil en is niet gewend aan deze handelswijze. Misschien dat het management eens kan investeren in een fatsoenlijke geluidsinstallatie voor het animatieteam bij het zwembad, nu lijkt het elke dag op "Kraak FM", plaats meerdere speakers rondom, dan hoeft het niet zo idioot hard om alle gasten te kunnen bereiken.

En een prettige service om je snorkel spullen achter te laten als je weet dat familieleden een week later komen.

Maar verder.........we komen hier graag weer terug.

Geweldig

C.enC., 14-9-2017

We waren voor de 4e keer in dit resort.En net als de vorige keren was alles weer super goed.Eten goed en gevarieerd.Heel vriendelijk personeel Schone kamers.Als je het water ingaat is het wel aan te raden om waterschoenen te dragen want de bodem is ongelijk en rotsachtig.Verder niets dan lof.

Voor de 3de keer en kijken al uit naar de volgende

De Wijngaert Johan, 14-9-2017

In een woord ; Geweldig , aanrader.

2 minpuntjes; minibar betalend,voor 5 sterren ??

; Coctails buiten all-in 7euro veel te veel ( 3 à 4 euro is beter )

Heerlijke vakantie

Angelique & Stefan, 13-9-2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad! Gaan volgend jaar zeer zeker terug! Het personeel rent voor iedereen, is vriendelijk, maakt n grapje. Resort ziet er schoon en netjes uit! Kamers zijn schoon, elke dag iets leuks op bed van handdoeken gemaakt! Zwembad is schoon en genoeg mogelijkheden om ergens te liggen op de bedjes. Eten was heerlijk en elke dag wel iets wat naar ieders wens was. Enige wat minder was is de WiFi. Is het te druk dan is er nauwelijks bereik, maar aan de andere kant is dat ook wel eens goed! Zeker een mooie locatie om naar toe te gaan!
Gereisd met partner in september 2017

In een woord geweldig, zoals altijd.

Kramer, 11-9-2017

Service, het eten, de persoonlijke benadering is prima.

Echt een lekkere zit met relaxstoelen, waar je even rustig kunt lezen o.i.d. zou fijn zijn.

De muziek mag wat vrolijker en gezelliger.

Wat meer sfeerverlichting op terras, erg donker.

Gereisd met partner in september 2017

Geweldige relax vakantie met super mooi rif

Lizette, 11-9-2017

Hotel is geweldig, het personeel doet alles voor je, het eten is afwisselend en goed. De duikschool super, net als het quadrijden en paardrijden. Kan weinig negatieve dingen bedenken. Wifi is nog steeds soms erg langzaam, maar je zit er niet om continue op je mobiel te kijken toch?!

Kamers zijn simpel maar schoon, bed vonden wij heerlijk en erg hangt een gemoedelijke sfeer in het resort. Toen wij er waren zat het hotel bijna 95% vol, maar je hebt niet het idee dat dit zo is. Voldoende vrije ligbedden, amper wachten tijdens het buffet.

Wij zijn vooral gaan duiken maar tijdens snorkelen zie je ook ontzettend veel!

Denk aan murenes, roggen, lionfish, schildpadden en heel veel kleurrijke vissen.

Het koraal is nog in goede staat, de zeekoe hebben we deze keer helaas niet kunnen vinden. Goede snorkelplekken zijn Mubarak Bay, het rif tegenover het relax beach en de lagune naast de pier. Het buitenrif is ook erg mooi maar vaak een rode vlag waardoor je er niet kunt snorkelen.

Marianne Mouton, 11-9-2017

Wij zijn voor de tweede keer in dit hotel en alles was weer prima.Het personeel is zo vriendelijk en herkennen de meeste gasten die al eerder zijn geweest.Het hotel is heel goed bezet en ligbedden en stoelen genoeg.Het eten is goed en voor iedereen wel wat lekkers te vinden.Bij de restaurants waar je Egyptisch ,Libinees en Italiaans gratis kan eten.Bij Chez Pascal is het a la cart dineren.Alles even goed.Wij komen zeker weer terug
Haggag Elammari, General Manager, 17-9-2017

Beste gast

Warme groeten uit The Three Corners Fayrouz Plaza!

We voelen ons vereerd dat u ons resort voor de 2de keer heeft geboekt.

We zijn blij dat u zich thuis heeft gevoeld. Bedankt voor de positieve commentaar over de persoonlijke aandacht service.

Ons Golden Team kijkt er naar uit om u terug te verwelkomen in uw tweede thuis!

Bedankt om Egypte te steunen en om onze ambassadeur te zijn in uw thuisland.

Vriendelijke groeten

Haggag Elammari

General manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel The Three Corners Fayrouz Plaza Beach Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1499 reviews.