9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Steigenberger Coraya Beach***** bij :

22 tips over Hotel Steigenberger Coraya Beach

stijn, 27-7-2015
Drankjes en ijsjes aan het zwembad, ...
bkuijpers, 2-7-2015

Wij hebben gekozen voor zeezicht, en dat was werkelijk fantstisch.

Het enige waar ik niet gecharmeerd van was, maar daar hoef je geen gebruikt van te maken/eigen keuze, dat waren de winkeltjes op het resort. Achterlijke prijzen voor de simpele soeveniertjes. Spa en welness, ook eigen keuze, tegen flinke westerse prijs. Maar ook dat doen we de volgende keer weer.

José H., 1-7-2015
Een ochtend met een quad door de woestijn, daarna naar een woestijndorpje en een stukje op een kameelrijden. €45 pp en de excursie duurt in totaal 3 uur, dit is helemaal top!

Aad Agten, 27-6-2015
Let op dat er ook een gelegenheid is om een rondleiding in de keuken te maken en in de linnenkamer/wasserij.
Daniel, 22-3-2015
De excursie naar Hamata in het zuiden is een aanrader. Je waant je in de Malediven met zijn exotisch witte stranden. En de koralen zijn ee prachtig.
Elly en Peter, 29-1-2015
Neem all-inclusive. Het eten is fantastisch. Wij hebben nog de fout gemaakt om eenmalig gebruik te maken van de mogelijkheid om gratis elders te gaan eten, maar daar hebben we spijt van gehad. Het hotel is echt veel beter.

elise, 20-11-2014
kamer zwembadzijde nemen zit je dicht bij alles
elise, 18-11-2014
vraag kamer op gelijkvloers of 1ste verdiep, want hoger kan je soms last hebben van het lawaai van airco's die buiten staan te draaien. Wij hadden kamer 2514, heel rustig met zicht op tuintje.
Patricia, 25-3-2014
Port Ghalib is leuk om te bezoeken voor eens iets anders te zien, maar is nog in aanbouw. Elke donderdag is er een Beach Party (Sensations) wat super leuk was met geweldige muziek. Wij hebben met aqua center aan het hotel een snorkeluitstap gedaan, naar schildpaddenbaai en de zeekoe, die we dan ook gezien hebben. Bij heftige zee wel pilletje innemen voor reisziekte, kan er wild aan toe gaan, maar zeer kundige kapitein. Eerste stopplaats aan het koraal is echter niet bijzonder.
Eddy De Smedt, 19-11-2013
de wellness is goed en niet duur.