9,2

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Steigenberger Coraya Beach***** bij :

264 reviews over Hotel Steigenberger Coraya Beach in het Nederlands

Zeer mooie accomodatie

George, 29-7-2017

Eigenlijk alles in dit ressort is zeer goed. Verblijven, restaurants,bediening,faciliteiten.

fantastisch

Maria, 15-6-2017

alles behalve de wifi.We moesten smorgens te vroeg opstaan om een ligbed te krijgen, want om 6.30 uur was alles bezet.
Gereisd met partner in mei 2017

Fantastisch!

Tingelinge, 26-5-2017

Heerlijk eten, alles schoon en fris, vriendelijk personeel. Kortom: vakantie zoals vakantie hoort te zijn! Enne .... adults only :-)

super vakantie gehad!

Ludo & Rita, 17-5-2017

zeer goed Management en vriendelijk personeel, mooie en rustige kamer met zeezicht , ontbijt was geweldig want zoveel keuze hebben wij hier in Belgie niet.Voor ons kon het niet beter. 1 min puntje misschien...wij mochten de kamer tot 15u houden de laatste dag maar toen wij om 12u 's middags terug kwamen om ons op te frissen om te gaan eten werkte ons kaartje niet meer,is wel dadelijk terug opgelost.Ligt ook heel kort bij de luchthaven.Voor herhaling vatbaar !
Gereisd met partner in mei 2017

Iberotel was beter dan Steigenberger

An, 15-4-2017

Voordien behoorde dit hotel tot de groep Iberotel. Tweemaal geweest en heel tevreden. Nu Steigenberger. Locatie en acomodatie is goed gebleven. Veel Duitse gasten die met fooien gooien. Personeel springt voor hen. Het personeel is wel vriendelijk tegen iedereen en doet zijn werk maar een tikje meer voor de fooigevers. Fooien worden zonder dank aanvaard alsof het er gewoon bijhoort. Te uitgebreide buffetten. Het eten heeft aan smaak en afwisseling ingeboet. De helft minder in aanbod maar smaakvoller en gevarieerder zou beter zijn. Als repeater kregen we bij aankomst zelfs geen drankje, koekje, ...meer aangeboden, noch naar onze kamer begeleid. Jammer. WIFI werkt niet in de kamers, enkel kort bij het onthaal. Shows door animatie aangeboden waren niet de moeite en heel kort. Je kan beter aan de pool blijven genieten van het muziek.
Gereisd met partner in april 2017

geweldig

carina, 17-3-2017

zeker een rustvakantie, geen nacht lawaai , zeer vriendelijk personeel
Gereisd met partner in maart 2017

Heerlijk/fantastisch

Wessels, 9-3-2017

Dat het hier gunstig is qua wind en vriendelijke mensen
Gereisd met partner in februari 2017

Paradijs

Vale, 7-2-2017

De sfeer, geen kitsch, maar authentiek Arabische sfeer. Geweldige keuken, soms wat tegenvallers, maar moet kunnen. Vooral het gegeven dat er geen overladen borden worden geschept, veel fruit, vega- en heerlijk banket is maakt het compleet.

Genoeg plekken voor snorkelen, en sport activiteiten. In de ochtend om half elf yoga half uur, andere dag stretching. In de middag volleyball match.

Van de wellness geen gebruik gemaakt omdat het buiten al zón wellness is.

Voelt als een kleine gezellige kaschba waar je doorheen loopt op weg naar je kamer. Veel bloemen en vriendelijk, niet opdringerig personeel is wat het bijzonder maakt.

Gereisd met partner in januari 2017

Mooi hotel op veel punten

Ronald, 21-1-2017

Goed: Service (uitmuntend), Hotelpark schoon en mooi aangelegd, Strand, Koraalrif direct bij het strand, prachtige vissen, Coca Cola en andere echte merknamen als frisdrank, middageten bij Fayrouz is top. Menukaartje en super leuke bediening (all the best). Bediening op het strand is ook super, soms komen ze zelfs iets te vaak vragen of je nog wat wenst te drinken. Mooie kamers, waar je ook zit.

Niet goed: WiFi voor zo'n hotel echt slecht. Puur alleen bij de receptie goede ontvangst, eten is op zich prima maar heel veel vegatarisch en niet heel creatief allemaal. Vergeleken met andere 5-sterren Zoover-awarded hotels is dit een mindere qua avondeten. Poolbiljart is leuk, maar die tafels zijn echt aan vervanging toe. Avondshow is matig en het aantal hearts echt te weinig voor de koude avonden. Uitnodiging van topmanagement voor kennismakings pre-dinnerdrinks is een redelijke aanfluiting. Veel te druk en nietszeggend.

Fantastisch,klantvriendelijk,schoon, goede ligging

Corine, 17-1-2017

Onze eerste keer in Egypte. We hebben gekozen voor Marsa Alam omdat dat wat zuidelijker ligt en dus net een graadje warmer is in januari. Coraya Beach ligt aan een baai waardoor er minder wind is en je goed kunt snorkelen. De baai heeft heel veel vissen, aan te raden is in de ochtend te gaan snorkelen, dan zie je het meest. In januari is een wetsuit wel aan te raden. Het was heel rustig, dus overal genoeg plaatst, je krijgt een lekker matrasje op je strandbedje en veel obers die komen vragen of alles goed gaat en of je nog wat wilt drinken, soms kan dat net een beetje te vaak zijn. Het buffetrestaurant vonden wij uitstekend, genoeg keuze. Wij zijn zelf een veganist en een vegetarier en wij hadden voldoende keus uit vers fruit, groenten, zelf samen te stellen salades, rijst, patat. Geen darmklachten, alles wordt gewassen en bereid met bronwater. Het hotel is heel klantvriendelijk, geen wens is teveel: wil je een ander kussen? Keuze uit zacht, middel en hard. Ligt je matras niet lekker, wil je twee dekbedden ipv één, het wordt allemaal geregeld. Handig is dat je gratis de was kunt laten doen, zo hoef je minder kleding mee te nemen. in januari wordt het vanaf een uur of 4 wel killer, dus een vest en lange broek/rok zijn wel aan te raden. Het is wat koud om dan buiten te zitten, maar er zijn terasverwarmers. Je kunt snookeren boven in het cafe, een boekje lezen/internetten in de lobby, cocktail drinken, tot 17:00 naar de sauna of een massage laten doen. Wij hebben twee snorkelexcursies gedaan ( wel twee uur in de bus), een naar Hamata, wat supermooi en goed georganiseerd was en een naar Sataya, wat een beetje rommelig was maar een superervaring om tussen de dolfijnen te snorkelen. Betalingen kunnen in euro's, maar alleen briefgeld. Iedereen wil zijn fooien ook graag wisselen voor briefjes, dus neem wat 10 en 20 eurobiljetten mee, je doet ze er echt een plezier mee. Er zijn 3 zwembaden, maar er werd nauwelijks gezwommen. Er is wel een verwarmd bad met een poolbar, daar werd al meer gebruik van gemaakt.
Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Steigenberger Coraya Beach in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Steigenberger Coraya Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Steigenberger Coraya Beach scoort een 9.23 uit 10 op basis van 269 reviews.