Zoover.nlMenuMenu
Land, regio, plaats, camping, hotel, etc.
Review toevoegen

Hotel Red Sea Port Ghalib Resort *****

Hotel Red Sea Port Ghalib Resort
Red Sea Port Ghalib Resort
8

Fantastisch

Score uit 139 reviews

Weer vandaag30°21°

Beoordeling van bezoekers

  • Ligging8,6
  • Service8,3
  • Prijs/kwaliteit8,1
  • Eten7,3
  • Kamers8,6
  • Kindvriendelijk7,6
  • Zwembad7,8
  • Hygiëne6,3
 

Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Red Sea Port Ghalib Resort bij:

 

136 reviews over Hotel Red Sea Port Ghalib Resort in het Nederlands

Datum review
Alle
Nederlands
 

8

Fantastisch

Jan, 25-9-2017
  • Ligging8
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten8
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk6
  • Zwembad8
  • Hygiëne9
 
We zijn er geweest in September 2017 erg goed resort. Zeer vriendelijk personeel. zwembaden helemaal top. alle restaurants geprobeerd niets op aan te merken Cardamon is onze favoriet.Voldoende bedjes aan het strand en zwembad. Handdoeken leggers blijf je toch houden.Voldoende bars aan het strand en zwembad.Kamers ruim en zeer schoon. Ideale handdoeken service worden gebracht naar de kamer.Gratis WIFI in de Lobby goed te doen.
Gereisd met partner in september 2017
8

geweldig hotel

Ger en Connie, 17-9-2017
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad8
  • Hygiëne8
 
Na alle slechte beoordelingen te hebben gelezen gingen we naar dit hotel met gemengde gevoelens maar dit was niet nodig. Het ontvangst was erg hartelijk, we werden meteen naar het restaurant gebracht om te eten voor dat we incheckten. Hierna werden we naar de kamer gebracht met uitzicht op de lagune. Hier kun je heerlijk relaxen en waren er altijd bedjes vrij. De lagune was super. Het zwembad was inderdaad wat kleiner en het was er drukker .Ook op het strand zijn er genoeg bedjes. De kamer was vrij groot met heerlijke bedden.Op de kamer lagen altijd de badlakens klaar voor de volgende dag en er werd goed gepoetst met elke dag een fles water. Het ontbijt was zeer uitgebreid met zeer lekkere zoete broodjes. Het eten in het restaurant was zeer wisselend, maar soms lauw maar altijd vers bereide pizza/ pasta. Het personeel is zeer aardig en staat altijd klaar. Het was onze eerste vakantie in Egypte maar mede door dit hotel zeer goed bevallen. Dus twijfel niet maar ga gerust naar dit hotel..
Gereisd met partner in augustus 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 23-9-2017

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Zoover review about your stay at Port Ghalib Resort.

Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

All of your kind comments have been shared with the management and team and everybody here is delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.

We hope to welcome you home at Port Ghalib Resort again on a future holiday.

Regards

5

zwembad en restaurant geen 5*

M & I, 9-9-2017
  • Ligging8
  • Service5
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten7
  • Kamers6
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad3
  • Hygiëne6
 

Goed

* Mooie familie kamer, schoon!

* a la carte restaurant heerlijk gegeten (Cardamom, Lagoon)

* hoofd restaurant heel erg druk, vieze tafels, geen drink glazen, geen snelle

bediening.

*bij het zwembad/strand geen drinkbekers, vaak geen spa rood of zelfs gewoon

water aanwezig.

* Zwembad meerdere ongevalletjes meegemaakt omdat de randen van het

zwembad en in het zwembad tegeltjes stuk waren.(er waren gasten die zelfs naar

dokter moesten voor hechtingen .

* aangegeven een week van te voren dat we onze kamer wilde aanhouden! (wisten dat we er voor moesten betalen, was ook geen probleem) kon pas de dag voor vertrek vragen of we de kamer konden aanhouden. Dag van te voren netjes gevraagd om kamer aan te houden en toen kon het niet!!! gevraagd om de manager te spreken en na 15 min kwam de mededeling dat het geen probleem was om tegen betaling in de kamer te blijven!!!

* Bij uitchecken werd door de receptie niet eens gevraagd hoe ons verblijf was geweest en of we het fijn hebben gehad (we zijn er 3 weken geweest!!!)

* leuk animatie team maar erg weinig activiteiten voor het hoog seizoen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 23-9-2017

Dear Reviewer,

Many thanks for taking the time to complete a Zoover review about Port Ghalib Resort. Guest feedback is important for the hotel as it allows us to better understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve for the benefit of all our current and future guests.

I have shared your comments with the management team and wanted to take the time to firstly sincerely apologize that you were not completely satisfied with your stay and also to share some feedback based on the comments you raised in the review.

Regards the comments about the main restaurant, please note that all our Restaurants have a Management team on duty during service times to assist our guests with all their concerns, needs and requirements during their stay. Please note that each area of the main restaurant has a dedicated waiter team who are responsible for the clearance and resetting of tables.

Regards your comment about the swimming pool, Please note that we have cleaning schedule in place on daily basis by our trained staff and followed daily by our recreation manager to make sure that pool cleaning is up to standard, as well we are following regular preventative maintenance system to keep the pools up to standards and in case there was any defect, it is fixed on spot. I would like to add that we have first aid kits located at all operational areas around the hotel including one at every towel center and pool area. The first aid kits are equipped to deal with minor injury (cuts, scratches and bruises) the first aid kits are checked by department first aid trained staff frequently throughout the week to determine when replenishment is required.

I hope the above goes some way towards answering the points you raised in your review as we truly would hope to welcome you home at Port Ghalib Resort again on a future holiday.

Regards


Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Red Sea Port Ghalib Resort bij:

 

9

Super gastvrij

Mariska, 21-8-2017
  • Ligging9
  • Service10
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten8
  • Kamers10
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad6
  • Hygiëne7
 

Wij hebben een verveelend dingetje meegemaakt vorige week. Mijn vriend heeft zijn hand zwaar open gehaald en heeft 5 hechtingen opgelopen. Dit kwam door het zwembad. Het kosten ons €500.00 dat was even schrikken. Terug in het hotel liep ik tegen de meneer van touroperator op. Ik vertelde hem wat er was gebeurd. Deze meneer ging gelijk naar de manager van het hotel. Samen met deze man en meerdere mensen heeft hij foto's gemaakt van het zwembad en het hotel wilde ons gelijk een andere hotel aanbieden ook voor onze kennissen. Dit hebben wij afgeslagen want het is en blijft een heerlijk hotel. De volgende dag moesten wij naar de receptie komen en daar krijgen wij ons gehele bedrag wat wij hebben betaald terug van het hotel plus een upgrade van kamer.

Eigelijk wil ik alleen maar zeggen Bedankt meneer van touroperator en touroperator zelf uiteraard. Maar ook gaat onze dank uit naar het hotel. Wij zijn zeer dankbaar hoe zij zijn omgegaan met dit dingetje ,het heeft veel betekend voor ons.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 5-9-2017

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Zoover review about your stay at Port Ghalib Resort.

Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

All of your kind comments have been shared with the management and team and everybody here is delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.

We hope to welcome you home at Port Ghalib Resort again on a future holiday.

Regards

1

Nooit meer

Germaine, 13-8-2017
  • Ligging10
  • Service1
  • Prijs/kwaliteit5
  • Eten1
  • Kamers1
  • Kindvriendelijk4
  • Zwembad4
  • Hygiëne3
 
Nadat wij de goede beoordelingen gelezen hadden gingen vertrokken wij met veel zin op vakantie. Maar dat bleek bij aankomst al minder. Bij aankomt werden we al heel onvriendelijk al dan niet verwelkomd. We kregen onze kaarten en onze bandjes die we dan nog zelf moesten aandoen en werden dan verzocht naar de man te gaan om naar de kamer gebracht te worden. Dat was dan ook al heel snel afgehandeld. De valiezen in het karretje gegooid en wij moesten er ook in gaan zitten en hup naar de kamer gebracht. En afgezet. Zelfs geen glimlach. Dan de mensen aan het zwembad voor een kussen. Die kunnen ook niet lachen. Als je vraagt voor een kussen dan is het teveel gevraagd dat ze het willen gaan halen. Maar zelf mag je het niet gaan halen. Het eten was koud. En niet eetbaar. Als er dan eens iets eetbaars was ja dan was het koud. En het drinken aan het zwembad dat was warm.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 15-8-2017

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Zoover review about your stay at Port Ghalib Resort.

Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback.

I am sorry to read that you were not completely satisfied with the staff service.Kindly note that we aim to recruit our employees with a good understanding and experience of the department in which they will be allocated. Our staff receive regular customer service training to ensure we are offering a high level of friendly professional service to all our guests from different nationalities. However we will review this point to see where additional training can be implemented to enhance customer service standards and allow our colleagues to further anticipate guest needs.

These comments have been taken on board by our Manager who will consider all comments for future guests.

I hope the above goes some way to answering the points you raised in your review an if we can be of an further assistance in this mater then please don’t hesitate to contact the hotel directly.

Regards

8

Prima hotel met schitterende zwembaden

Aktief, 12-8-2017
  • Ligging9
  • Service8
  • Prijs/kwaliteit8
  • Eten7
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk8
  • Zwembad9
  • Hygiëne8
 
Mooi hotel met goed onderhouden kamers.Helaas moest je 's morgens vroeg opstaan om een ligbedje aan het zwembad te vinden.(handdoeken die er soms een hele dag oplagen zonder gebruik te maken) In juli was het overboekt aan gasten waardoor je moest vechten om een tafel om te eten. Restaurant is te klein voor alle bezoekers. Wifi in de loge was redelijk goed ook al wordt dit door veel gasten gebruikt. Als aan de bovenstaande opmerkingen iets gedaan wordt gaan wij zeker nog eens terug.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 13-8-2017

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Zoover review about your stay at Port Ghalib Resort.

Guest feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

All of the comments you raised in your review have been shared with the management team and I would like to take the time to offer the following feedback.

Regards the comments about sunbeds around the pool, please note that we do not have sunbeds reservation and as per the hotel standard if any sunbed left unattended for one hour, we are removing the towels from the sun bed.

We hope to welcome you again in the nearest future.

Best Regards


9

Een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!

Hans en Heidi, 6-7-2017
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers9
  • Kindvriendelijk9
  • Zwembad9
  • Hygiëne9
 

Niets dat niet goed was, dus ga met z'n allen gerust naar Egypte, Red Sea Port Ghalib Resort.

Prima bediening, alles steeds netjes, zeer vriendelijk personeel, zeer mooi hotel met alle nodige comfort, groot zwembad en prachtig om te snorkelen

Gereisd met partner in juni 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 7-7-2017

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Zoover review about your stay at Port Ghalib Resort.

Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

All of your kind comments have been shared with the management and team and everybody here is delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.

As for your comment about sunbeds on the lagoon, kindly be informed that your comments were passed to the hotel management in order to improve this point

We hope to welcome you home at Port Ghalib Resort again on a future holiday.

Regards

9

uitstekend

anoniem, 27-6-2017
  • Ligging9
  • Service9
  • Prijs/kwaliteit9
  • Eten9
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk10
  • Zwembad8
  • Hygiëne9
 
Zeer vriendelijk personeel, eten was prima. Prachtig snorkelen.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 7-7-2017

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Zoover review about your stay at Port Ghalib Resort.

Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

All of your kind comments have been shared with the management and team and everybody here is delighted to hear how much you enjoyed your stay with us.

As for your comment about sunbeds on the lagoon, kindly be informed that your comments were passed to the hotel management in order to improve this point

We hope to welcome you home at Port Ghalib Resort again on a future holiday.

Regards

3

Voor ons nooit meer

Marianne, 25-6-2017
  • Ligging8
  • Service3
  • Prijs/kwaliteit3
  • Eten3
  • Kamers8
  • Kindvriendelijk3
  • Zwembad3
  • Hygiëne3
 

8 dagen naar dit hotel toe geweest. Wij vonden het een flinke tegenvaller. Het personeel was zeer onvriendelijk, tot vervelend aan toe. Geen muziek bij de barretjes savonds. De matrassen bij het zwembad konden gehaald worden maar dan moest je er eerst 3 keer om vragen. Verder waren de toiletten erg vies. Het eten viel tegen, er was weinig keuze. De kamers werden wel erg goed bijgehouden en schoongemaakt.

Erg jammer! Wij zouden dit hotel niet nog eens kiezen.

Gereisd met partner in januari 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 7-7-2017

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Zoover review about your stay at Port Ghalib Resort.

Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

Regards the comments about food and all inclusive, I would like to inform your good self that the hotel aims to cater for a wide range of nationalities, cultures, dietary needs and individual tastes by providing a rolling theme night menu and live cooking at every meal operation. furthermore the hotel works with a 7 day rolling menu providing varying International theme dishes and several live cooking stations (pizza, pasta, BBQ grill, salad station) are also available supplementary to the main buffet dishes.

I am sorry that the staff service was not up to your expectations. We aim to recruit our employees with a good understanding and experience of the department in which they will be allocated. Prior to commencing work all our employees pass through a 3 day orientation program and training is ongoing throughout the year with department specific topics under the supervision of or full time training department. Please note that your comment was passed to the hotel management to take the necessary actions in order to avoid such situation in the future.

As for cleaning,Please note that we have cleaning schedule in place on a daily basis by our dedicated team of housekeeping staff whose work is further checked by housekeeping supervisors and followed by housekeeping manager to make sure that the hotel cleaning is up to standard.Staffs cleaning trollies are fully equipped with all the necessary cleaning materials and chemicals to allow them to carry out their daily cleaning tasks .

We hope to welcome you home at Port Ghalib Resort again on a future holiday.

Regards

4

Tegenvaller

Fam de Bruin, 11-6-2017
  • Ligging4
  • Service4
  • Prijs/kwaliteit4
  • Eten2
  • Kamers7
  • Kindvriendelijk3
  • Zwembad4
  • Hygiëne3
 

Echt tegen gevallen , dit resort is een plaatje om te zien, maar wat een slechte service. Onvriendelijk personeel, slecht eten, kapotte randen in het zwembad, plastic kapotte glazen in het zwembad, iedere dag moet je vragen om een matrasje bij het zwembad, en dan nog werd het zuchtend gehaald.

Het animatie team doet hun best, maar na tien uur 's avonds is er niks meer te beleven. Bij de bar bij het zwembad kan je nog tot laat iets drinken, maar niet eens een muziekje op de achtergrond, jammer hoor.

Wel schitterend om te zwemmen en snorkelen in de zee.

Schoonmaak van de kamers vonden wij goed.

Verlichting is in de avond mooi, maar verder helaas geen gezellige sfeer.

Voor ons nooit meer..

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017
Yehia Sokker, Front Office Manager, 7-7-2017

Dear Reviewer,

Many Thanks for taking the time to complete a Zoover review about your stay at Port Ghalib Resort.

Your feedback is important to the hotel as it allows us to further understand where we are performing to an excellent standard and areas we can look to further improve.

Regards the comments about food and all inclusive, I would like to inform your good self that the hotel aims to cater for a wide range of nationalities, cultures, dietary needs and individual tastes by providing a rolling theme night menu and live cooking at every meal operation. furthermore the hotel works with a 7 day rolling menu providing varying International theme dishes and several live cooking stations (pizza, pasta, BBQ grill, salad station) are also available supplementary to the main buffet dishes.

I am sorry that the staff service was not up to your expectations. We aim to recruit our employees with a good understanding and experience of the department in which they will be allocated. Prior to commencing work all our employees pass through a 3 day orientation program and training is ongoing throughout the year with department specific topics under the supervision of or full time training department. Please note that your comment was passed to the hotel management to take the necessary actions in order to avoid such situation in the future.

As for your comment about mattresses on the pool, kindly be informed that your comments were passed to the hotel management in order to improve this point

We hope to welcome you home at Port Ghalib Resort again on a future holiday.

Regards


Bekijk de beste prijzen

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Red Sea Port Ghalib Resort bij:

 

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Red Sea Port Ghalib Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Red Sea Port Ghalib Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Red Sea Port Ghalib Resort scoort een 7.99 uit 10 op basis van 139 reviews.

Lees meer