Hotel Jaz Lamaya *****

Jaz Lamaya
8,9

7 tips over Jaz Lamaya

Lenie Schellevis vd Knijff, 23-11-2014
Ga vooral `s morgen vroeg snorkelen (duiken weet ik niet),die plek in de Rode Zee is zo prachtig.
marco, 20-8-2014
Tripjes met de boot via Coraya divers boeken!! Goed georganiseerd en stukken goedkoper dan via touroperator.
Erik, 6-7-2014

Vlieg rechtstreeks op Marsa Alam, niet via Hurgada.

Ga duiken met Coraya divers ook al is het wat duurder.

Voor niet duikers, koop of huur snorkel spullen.

zonnebrand factor 30-50 meenemen! je verbrandt hier in een mum door de "koele" wind.

Ga niet buiten het hotel eten, en vermijd ijsblokjes. je snapt wel waarom.

Anne Rademaker, 30-4-2014
Kamertip: Wij zaten in kamer 2345 en kamer 2350 dat zijn familie kamers of voor 3 volwassen en voor een familie met twee kinderen, dan heb je zee en zwembad zicht en deze kamers liggen vlakbij zee en in een rustige hoek ! Want dicht bij t restaurant en bar blijft het toch wel een stuk lawaaieriger s'avonds , door optreden van band etc.
van de Kerk, 27-5-2013
wij hebben een proefduik in zee gedaan bij de duikschool bij het hotel. Dat was allemaal goed geregeld en heel leuk om een keer mee te maken. De excursie waar je bij de zeeschildpadden kunt snorkelen is ook erg leuk. Ook hebben we een excursie naar dolfijnen gedaan, maar daar moesten we 6 uur (in totaal) voor in de bus zitten en dat vonden wij het niet waard. We hebben wel dolfijnen gezien, maar dat was erg kort. Wel een heel mooi rif daar wat weer veel goed maakte.
aaschrauwen, 1-5-2013
Heb je een late vlucht terug? Er is een mogelijk om je kamer bij te boeken voor die dag. Tot 14.00 uur € 20,00 en tot 18.00 uur € 40,00 per kamer. Je kan op de vertrekdag ook gehele dag gebruik blijven maken van de all-in formule.

Rachel, 19-10-2012
Nijlcruise, wil je wat van het land Egypte zijn dan is de Nijlcruise een echte aanrader. Op een zeer relaxte manier ontdek je de geheimen van dit bijzondere land. Ik dacht misschien zeeziek te worden op de cruise, hier totaal geen last van gehad. Wij hebben Egypte van een andere kant leren kennen, helemaal top!!