9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jaz Dar El Madina Resort**** bij :

249 reviews over Hotel Jaz Dar El Madina Resort in het Nederlands

volgend jaar weer.....

Goedemans Michel, 20-8-2017

Wat een zalig hotel is dit. We hebben genoten vanaf de eerste dag. Mooie kamers. Wel wat gedateerd maar heerlijke bedden. Het complex is overzichtelijk. Er zijn nog wel andere hotels op het complex gevestigd waar je in overleg ook mag eten. Op deze manier heb je wel elke dag een andere omgeving. In de omgeving is weinig te doen maar als het goed is heb je dit hotel geboekt voor je rust, snorkelen of duiken en heerlijk eten. Het laatste is er niet in overvloed maar wat er staat is van goede kwaliteit. Zeker van de grill is zalig.

Wij doen verder de groeten aan onze ober Atito, wat een ontzettend vriendelijke man was dat. Niks was te veel. Bedankt voor een leuke tijd met ons gezin.

Gereisd familie in augustus 2017

In één woord fantastisch

S Reurink, 16-8-2017

Alles perfect alleen de Wi-Fi klein minpuntje
Gereisd familie in augustus 2017

Bedankt voor uw keuze om uw vakantie door te brengen in Jaz Dar El Medina.

Mijn team en ik willen u ook bedanken voor uw kritische en waardevolle feedback.

U heeft ons gemotiveerd om te blijven streven naar continue verbetering van de service.

General Manager

Leuk hotel met goede service

Van oirschot, 14-8-2017

Knus hotel met goede algemene service.

Je mag gebruik maken van de omliggende jaz hotels waardoor je een mini dorpje krijgt, in de directe omgeving is verder ook echt helemaal niets.

Winkeltjes hebben erg opdringerige verkopers, waardoor wij er niet naartoe gingen.

Groot pluspunt is het rif nabij de hotels om te snorkelen/duiken.

Aquapark is leuk voor tieners, kidsclub leuk begeleid door Nele.

Animatie overdag leuk door Calimero, in de avond iets te veel van hetzelfde (dans) mag meer afwisseling.

WiFi is heel slecht (soms dagen niets)

Eten is goed en lekker, mag iets meer variatie in zitten.

Medewerkers werken erg hard om het je naar de zin te maken.

Kamers en douche zijn netjes en ruim.

Zwembaden netjes en goed onderhouden

Wij vonden het een fijne vakantie in dit nette goede hotel, zeker een aanrader, enige wat wij misten was een boulevard/stadje/haven oid.waar je s'avonds kon rondlopen.

Gereisd familie in juli 2017

Beste Heerlijke ,

Heerlijke tijd gehad !

jeroen, 31-7-2017

Top hotel , niets te wensen over !! elk jaar weer beetje thuiskomen
Gereisd familie in juli 2017

General Manager

Hier gaan we zeker weer naar toe

Ilonka Blijleven, 23-7-2017

Dar el Medina is een heel gezellig resort. Personeel doet heel erg hun best om het je naar de zin te maken. Het eten is heerlijk. Alles is superschoon is iets stuk wordt het meteen gemaakt. De kamers zijn ruim met nog achterin ruimte voor bijvoorbeeld kinderen om te slapen en wordt elke dag superschoon gepoetst. de baai is heerlijk je kan er met luchtbedje dobberen of lekker snorkelen langs het rif.lekkere strandbedjes en parasol. Wij komen hier snel weer terug.Er is een te verwaarlozen iets de wifi is niet al te best in het resort.maar zou op te lossen zijn door simkaart met internet te kopen dat kost bijna niets in Egypte.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Toppie

Fam van Renswouw, 10-7-2017

We zijn hier voor de eerste keer geweest en hebben een fantastische vakantie gehad. Wij vonder het wel jammer dat je niet even in de avond kon winkelen er was buiten het resort alleen maar zand, maar dat wisten we van te voren. Het personeel is echt top en doen echt alles voor je om het naar je zin te maken je voelde je echt verwend. Het eten is ook geweldig niet heel veel keus maar genoeg en alles was vers en warm. Het Italiaanse en Oriëntaalse restaurant is echt een aanrader. De kamers worden goed schoon gemaakt en elke dag ligt er wel een andere verassing op je bed gemaakt van handdoeken. Er was altijd wel een bedje aan het zwembad te krijgen dus vroeg je bed uit is hier echt niet nodig.

Het enige als je wat te zeuren zou hebben is dat je niet vanaf het strand zo de zee in kon lopen.

Voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juni 2017

Gewldige vakantie

Esther Sanders, 10-7-2017

Wij zijn voor de 2 e keer in dit leuke hotel geweest. Wij werden netjes ontvangen in de lobby in gezelschap van Marloes De kamer is prima in orde maar mag wel een opknapbeurt krijgen. Het eten is zeer gevarieerd en als er iets niet is dan vraag je het aan de chef kok en je geeft hem een kleine fooi. We zijn iedere dag aan het strand gaan liggen daar is het net iets rustiger dan aan het zwembad. We hebben zelfs in het huisrif een groep van 20 dolfijnen gezien en ook mee gesnorkeld echt heel gaaf. Ik heb echter 1 minpunt en dat is de wifi die was echt super slecht . Nadat ik gevraagd had hoe het kwam zeiden ze dat ze andere provider hadden want vorig jaar was het wel goed en je kan ook sneller wifi kopen maar dat maakt niks uit . Dat zei de man in de lobby zelf. Nog 1 tip als je aankomt op het vliegveld wbt je visum koop het niet bij de gast die met zijn touroperator bordje staat te zwaaien maar koop het bij de bank meteen links als je de hal inloopt dat scheelt aanzienlijk in de prijs.
Gereisd met partner in juni 2017

Fantastische resort !!

Scarabee, 9-7-2017

Jaz dar el madina is een prachtig resort !

Het is kleinschalig wat wij een pluspunt vonden !

Geen grote buffetten maar alles wat er stond was heerlijk!! Buiten staat een kok vlees of vis te grillen heerlijk !!

Mooie schone kamer!! Iedere dag mooie handdoek creatie op je bed!!

Personeel zeer vriendelijk en staan altijd voor je klaar !!

Prachtige baai !! Mooi schoon strand en goede parasols en strandbedjes !!

Prachtige onderwater wereld voor snorkelen en duiken !!

Jammer genoeg in de baai zelf niet zo mooi meer ! Er wordt een hoop koraal vernield door snorkelaars !! Kunnen er niet afblijven of letten niet op met hun met hun flippers en schoppen De stukken eraf !! Echt zonde!!

Zou naar mijn mening meer tegen opgetreden moeten worden !! Het koraal en de vissen daar komen de toeristen voor dus daar moeten ze zuinig op zijn !! Wij hebben schildpadden in de baai gezien een van zelfs meer dan een meter en een groep dolfijnen !! Schitterend !! Jammer dat mensen er toch weer aan moeten zitten bv. door schildpadje op te tillen !! Kijken doe je met je ogen en niet met je handen ! Jammer dat sommige mensen dat niet snappen!! Wij komen hier zeker nog eens terug !!

Gereisd met vrienden in juni 2017

General Manager

Dit is pas echt vakantie!

Ruud van Brummelen, 7-7-2017

Geweldig hotel. Uitstekende keuken. Koks staan met ontzettend veel plezier en liefde te koken. Bedienend personeel zijn regelrechte kanjers. Alles is heel schoon en keurig onderhouden. Voor herhaling vatbaar!
Gereisd met partner in juni 2017

In een woord fantastisch

Medion, 4-7-2017

Sluit me aan bij wat er over het algemeen over dit verblijf wordt geschreven. Echter touroperator plaats mijn reactie niet vandaar plaats ik hem hier. Op de terugreis van Marsa Alam naar Amsterdam wordt er en tussenstop gemaakt in Hurgardha. Hier ging 1 en ander fout. Iedereen moest het vliegtuig verlaten en werd vervoerd naar een transfer ruimte. Dit gebeurde in een veel te kleine bus zonder airco. Bij aankomst werden we volkomen nutteloos aan een safety check onderworpen. Hadden er net 2 achter de rug. Toen net 1 derde de check had gedaan kwam de bus ons weer ophalen voor transport naar vliegtuig. Hier werden de boarding passen gecontroleerd terwijl we een transfer ticket hadden..... Vervolgens weer in de niet van Airco voorziene bus met kleine kinderen, zwangere vrouw en ouderen naar vliegtuig alwaar ze na luid protest pas de deur open deden om ons in het vliegtuig te laten. Kortom hotel prima, touroperator vette onvoldoende.
Gereisd familie in juni 2017

General Manager

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Dar El Madina Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Dar El Madina Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jaz Dar El Madina Resort scoort een 9.33 uit 10 op basis van 253 reviews.