Hotel Jaz Dar El Madina Resort ****

9,3

261 reviews over Hotel Jaz Dar El Madina Resort in het Nederlands

Super!

karin van der sanden, 17-10-2017

Een super goed hotel waar de medewerkers echt alles voor je over hebben. Heb je een klacht of opmerking, geef het door aan de manager en er wordt geprobeerd om er zo snel mogelijk iets aan te veranderen. Het animatieteam is minimaal en daar kan zeker nog vooruitgang in geboekt worden. De ligging is ook niet echt perfect, maar het ligt wel aan een mooie baai. Ook zijn er wat winkeltjes in het hotel en in de naastgelegen hotels, dus je kan er altijd wel een leuke souvenier kopen. De service is super, net zoals d prijs kwaliteit. Het eten smaakte ook prima. De kamer was perfect en Achmed maakte iedere dag wel een mooie creatie op het bed. De kamer werd ook goed schoongehouden, zoals alles op het hotel. Mohamed Ibrahim zorgde uitstekend voor ons. ( alle personeel eigenlijk wel) Zo n 5x per week was er live muziek, waar we ook erg van genoten hebben.
Gereisd met partner in oktober 2017

Voor de zoveelste keer....Het is hier fantastisch.

H.Wiersema, 13-10-2017

Net terug van alweer een week Jaz Dar El Madina in Marsa alam..

Alwwer? Ja omdat het hier super is.

De kamers, Badkamer en bedden schoon zijn.

De keuken prima eten bereid. De bediening in het restaurant is uitstekend.

Altijd vrolijk en ze doen al het mogelijke om je hier prettig te voelen.

All incl. betekent ook hapjes en drankjes bij het zwembad en de diverse kioskjes op het strand.

Gratis wifi. (wel wat traag).

Overdag en s avonds entertainment.

Gereisd met partner in oktober 2017
Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 14-10-2017

Bedankt voor uw keuze om uw vakantie door te brengen in Jaz Dar El Medina.

Mijn team en ik willen u ook bedanken voor uw kritische en waardevolle feedback.

U heeft ons gemotiveerd om te blijven streven naar continue verbetering van de service.

aanrader

ruesink, 1-10-2017

buiten het hotel is er niet meer dan een kale zandvlakte op ca 10 min rijden is er een klein dorpje met een winkelstraat waar alleen ''s avonds wat te beleven is.
Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 3-10-2017

Tilburg, 26-9-2017

Voor de 2de keer geweest dit jaar. Het personeel is super vriendelijk. Helpen overal mee. Kamer zuiver. Eten is prima afwisselend. WiFi kon beter
Gereisd met partner in augustus 2017

Totale relax vakantie

frans baarslag, 24-9-2017

Je komt hier voornamelijk naartoe voor het snorkelen/duiken in de bay, het koraal en de aanwezigheid van de vele vissen is hier super en kleurrijk.

Daarnaast kan je ook zeer goed ontspannen bij het zwembad of op het strand, gegarandeerd dat je bruin terug komt.

Het hotel is klein maar hierdoor voel je je veel relaxter en een koning, personeel doet alles voor je om het aangenaam te maken.

Er komen hier voornamelijk Nederlanders,Belgen,Duitsers,Engelse en af en toe andere Europese mensen(geen russen)

Eten is goed maar niet al te uitgebreid, wel elke avond andere keus om op te scheppen.

Een keer a la carte is ook zeer goed te doen, dit is een welkome afwisseling tussendoor.

Als er iets niet goed is of anders kan kon je het bij de receptie meteen oplossen, binnen enkele minuten kan je weer genieten van je vakantie.

Mocht je de vloek van de farao oplopen geef het aan het personeel helpt je graag.

Het hotel is een echte aanrader om te relaxen, uitstapjes maken kan maar het is even reizen.

aanrader !

scheerlinck, 23-9-2017

Het kleinschalige hotel doet er alles aan om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken, kamers zijn in orde, netjes onderhouden.

Personeel is ontzettend vriendelijk en niet opdringerig...

Eten is lekker en ruime keuze.

Voldoende animatie voor de liefhebber, zelf hielden we het liever rustig maar dat werd gerespecteerd.

Wij waren dan ook zeer tevreden over ons verblijf in dit hotel ! Voor een vijfde ster zijn ze er nog niet helemaal, maar is dit nodig ? Wat ons betreft niet !!!

Super resort👌

Willy en Anja Loderus, 22-9-2017

Geweldig resort,kleinschalig,

netjes en schoon,

heerlijk eten en geweldig personeel waarbij niets te veel is.

Mooi rif bij zee om te snorkelen.

Super vakantie gehad👌

General Manager

super goed resort bediening is altijd vriendelijk

mario, 10-9-2017

personeel en kamers waren super goed etenen drinken aan zee waren ook prima ook daar super vriendelijk personeel wat iets minder was de wifi maar voor ons geen probleem hebben niet de hele dag ons mobiel nodig op vakantie
Gereisd met partner in mei 2017
Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 5-10-2017

Heerlijke vakantie!

Smits, 5-9-2017

We hebben een heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Helaas nu aan het genieten van onze laatste dag. Het personeel is zeer vriendelijk en zorgzaam en zorgen ervoor dat het aan niets ontbreekt. Alles wordt goed schoongemaakt en het eten is smaakvol! Sherif snapt wat gastvrijheid is staat altijd voor iedereen klaar, net zoals al het andere personeel. Top! Wij komen zeker terug!
Gereisd met partner in augustus 2017

Geweldig snorkelen!

Danielle de Boer, 29-8-2017

Het hotel ligt samen met meerdere hotels aan een baai. Madina ligt niet direct aan strand, het is 5 min lopen. Als je op het strand bent is het nog een paar min. lopen naar de steiger waar je prachtig kan snorkelen. Zelfs met een flink windje was snorkelen goed te doen. Je kan op het strand wat bij Madina hoort niet direct in zee. Dan moet je een stuk naar links lopen, maar daar mag je ook liggen. Alleen heb je daar niet de eet- en drinktentjes die bij El Madina horen. Je kan bij die tentjes lekkere snacks halen en drinken, zelfs cocktails! Aan te raden is de boot excursie van Coraya Divers naar het dolphin house (samadai) €55 pp! Het eten in het hotel was goed. Misschien iets meer variatie, maar het was erg lekker. Vooral het a la carte restaurant 'Oriental'. Daar mag je 1x gratis eten. Maar pas goed op met wat je eet en drinkt! Er is elke avond live muziek tijdens het dineren. Voor kinderen is er ook genoeg te doen (ook gratis aquapark!) Ook de avond shows bij het hotel waren super!
Gereisd met partner in mei 2017
Ashraf El Sayed, Front Office Manager, 5-10-2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Jaz Dar El Madina Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jaz Dar El Madina Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jaz Dar El Madina Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jaz Dar El Madina Resort scoort een 9.34 uit 10 op basis van 265 reviews.