5,8

Matig

6 reviews over Hotel Badawia Resort in het Nederlands

goede prijskwaliteitsverhouding

Anniek, 4-12-2009

Hotel is mooi opgezet, en italiaans gericht. Gelukkig sprak ik wat italiaans en kun je de shows in de avond een beetje volgen, anders zit je er maar bij!!! Wel een puntje waar ze iets mee moeten doen. Animatie is vriendelijk en ook het personeel is aardig en doet hun werk! De all inclusive formule is inderdaad beperkt, maar niet storend. Eten was goed en varierend genoeg. Vis is erg lekker en ook de vers gemaakte pasta´s. De pier is echt prachtig en het rif is erg mooi, heerlijk om te snorkelen! Zwembad is gevuld met erg koud water, maar is wel erg verfrissend op warme dagen!

Kortom we hebben een leuke vakantie gehad en dit hotel kan nog verbeterd worden, wat zo te lezen al gebeurt is sinds de nieuwe manager aanwezig was, die overigens erg aardig is en open staat voor alles!

Tegenvaller !

Esther en Marian, 22-11-2009

Wij zijn 2 weken in dit resort geweest en het viel erg tegen .Eigenlijk was alleen de kamer echt goed. Werd alleen niet echt goed schoongemaakt en de schoonmaker komt constant bij je aankloppen, ook als het bordje niet storen op de deur hangt. Heel vervelend.

Personeel is vervelend als je met 2 vrouwen bent. Eten was echt heel slecht, alles was koud en/of rauw (behalve de kip van de bbq) . Zaterdag voor ons vertrek nieuwe Italiaanse manager aangekomen en toen leek het iets beter te worden. Water moet je kopen (1,50 euro per fles) en dat in een land als Egypte! Verder alles in plastic bekers. Koffie is tot 22.00 uur 's avonds te krijgen, als het restaurant dicht gaat geen koffie en geen wijn meer te krijgen. De laastste week hadden ze 's avonds wel wat juiche bij de bar, anders alleen frisdrank of water (en locale alcoholische mixjes).

Op het strand zijn geen toiletten en geen douche (wel bij het zwembad).

Dit was de 9e keer in Egypte maar dit sloeg alles!

Gereisd familie in november 2009
?

All inclusive beperkt!

Familie Puts, 18-11-2009

Zeer italiaans georienteerd maar dat stoorde ons niet. Niemand van het animatieteam sprak engels. Er was een manager die engels sprak.

Volgens papieren aanwezig:

Koelkast op kamer aanwezig, maar leeg! Kon je zelf vullen door blikjes drank te kopen en dan was het een mini bar! Pizzeria was lege ruimte! Visrestaurant was smerig + betalen om te eten (all inclusive !?). discotheek + nachtclub gesloten (vonden we niet echt erg). Fitness ruimte slechts 2 toestellen (waar zijn de 3 fietstoestellen + 2 loopbanden enz?). Geen bar op het strand (was misschien vroeger wel gezien de hut die er leeg stond).

Koffiezet apparaat voor cappucino + espresso was kapot! Bij poolbar kon je tegen betaling aspresso krijgen evenals ijs tegen betaling.

Al met al een zeer slechte realiteit tov de geboden service op papier!

Maar er is hoop: de laatste 2 dagen was er een italiaanse manager die de boel scherp bekeek en aanpakte waardoor er zichtbaar dingen veranderde. Met name in het restaurant.

All inclusive beperkt!

Familie Puts, 18-11-2009

Wij vragen ons echt af wat er in 3 maanden tijd is gebeurd in dit hotel! -> zie de voorgaande beoordelingen en toegevoegde foto's.

All inclusive was beperkt! Wijn alleen tijdens de lunch en het diner te krijgen in het restaurant in plastic bekers; zoals alles in plastic bekers was (ook tijdens het ontbijt). Overdag alleen rum en wodka als zijnde alcoholische drank. Het eten was ronduit slecht zonder enige vorm van variatie of smaak! Zeer beperkte keuze; alle avonden kip (zonder vlees of vis zonder smaak).Absoluut niet hygienisch.

Van 17.00 uur tot 19.30 uur geen eten te krijgen op de "snacks" na -> droge cake. Water (in dit land echt geen overbodige luxe) was te koop (!) of uit kannen te krijgen met een bijsmaak (uit de kraan?).

Elke avond verzamelde zich en menigte voor het restaurant om een tafeltje te bemachtigen en dan hele rijen voor het eten.....

Wel elke dag schone handdoeken + beddegoed als je tenminste € neerlegt.

Zeer italiaans georienteerd maar dat stoorde ons niet.

Zo enorm genoten!

Mirjam, 12-7-2009

Het hotel was voor ons (2 volwassenen) heerlijk. Het was heerlijk rustig en de lodges aan het strand waren prachtig. We hebben fantastisch kunnen duiken en snorkelen op diverse plaatsen en de duikschool was prima. Zalige vakantie dus en we gaan zeker een keer terug! Het eten was op zich wel prima maar weinig variatie.
        Gereisd met partner in juni 2009

aanrader !

Danen, 10-7-2009

Prima 'wellness'resort ! Eten voortreffelijk; service kon beter in verband met gebrekkig engels, overigens was men zeer behulpzaam; prachtig, schoon zwembad met voldoende ligstoelen en parasols, kinderbad; direct aan zee en duikrif; kamers met buitenzit/balkon, goed ingericht en schoon, wisseling handdoeken en beddegoed prima; alleen 't Italiaans animatieteam stelde niet veel voor (fitness om 12u midden in de zon ?!)
        Gereisd familie in juli 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Badawia Resort in Port Ghalib, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Badawia Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Badawia Resort scoort een 5.75 uit 10 op basis van 9 reviews.