Lodge Camp Eden

Camp Eden

1 review over Lodge Camp Eden in het Nederlands

waanzinnig mooie plek

jerry, 23-11-2010

De kracht en rust van deze plek is fantastisch; op het strand wakker worden met de opgaande zon en het geluid van de zee. De totale gelatenheid van het gebied en de bedoeinen zorgen voor een thuisgevoel. Het is even wennen als je uit de ratrace die beschaving heet plots in een hutje op het zand woont.

Ga hier niet heen voor luxe; de hutjes zijn eenvoudig, de matrassen voldoen, en muskietennetten zijn aanwezig.

De keuken is wonderbaarlijk lekker, met weinig beschikbare voeding wordt elke dag vers en met een hoge plezierfactor gekookt.

Vegetarisch is absoluut geen probleem.

we boekten een retourtje naar Taba waar Goma (de Eigenaar) een taxi voor je kan regelen voor rond 25 e

We betaalden 15 euro per dag voor eten drinken en slapen

Het is moeilijk een waardering te geven die voor iedere persoon geldt

We hebben de nodige 1eklas hotels bezocht die nooit de sfeer van deze plek kunnen benaderen

Ik kan alleen maar zeggen dat we graag gister terug willen

Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Camp Eden in Nuweiba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Camp Eden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Camp Eden scoort een 10 uit 10 op basis van 1 reviews.