8,3

3 reviews over Hotel Al Sayadeen Village in het Nederlands

Te dicht tegen de haven

Lucie, 11-6-2009

Vorig jaar november ben ik er 2 dagen gaan logeren voor mijn doorreis naar Jordanie. Ik was wat uitgeteld na mijn reis in egypte en vond het lastig van de avondfeestjes. Ook het geluid van de haven is enorm storend en de geur van de boten. Je zit er amper op 500 m vanaf.

Het eten was zeer pover en er waren geen andere gasten aanwezig.

Gereisd alleenreizend in november 2008

suzy, 6-5-2007

hey ik ben suzy en ben 2 keer in sayadeen geweest en ben ook familie van een van de eigenaars,het resort is zeer mooi nog steeds in renovatie bedoeling er word nog vanalles bij gebouwd voor het aangenamer te maken nuweiba is vooral een plaats voor rust er is niet veel te doen in de omgeving zelf buiten de excursies die aangeboden worden het is dan weer wel de perfecte plaats voor te duiken het resort zelf is zeer netjes het personeel is zeer vriendelijk en het eten is heerlijk ook hebben mijn man en ik ons trouwfeest in het resort gehouden en neem het van mij aan het was perfect tot in de puntjes verzorgd door het personeel en voor ons de beste tijd die we hebben gehad ons huwelijk daar was beter dan hier in belgie haha niet alleen door de zon en het strand erbij maar echt door het personeel die het zo mooi voor ons hebben gemaakt
Gereisd anders in mei 2007

Inge en Richard, 24-10-2006

Wie niet van grote luxe all-in resorts houd, is hier op zijn plek!.Wij zijn in oktober geweest en was echt perfect. Op dit moment zijn ze bezig met renoveren, maar geen last van gehad.Kamers zijn eenvoudig, maar schoon. Onze tv deed het niet, en we konden gelijk een andere kamer krijgen met goede tv. We werden daar behandeld als goede vrienden en niet als 1 van de velen. Waar maak je nog mee dat je met de eigenaar een boompje mag planten. Eten was ook heerlijk. Het enige minpuntje is dat er in de omgeving niets te doen is. Maar je kunt natuurlijk excursies maken, wat wij ook gedaan hebben. Wij gaan in ieder geval terug!
Gereisd anders in oktober 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Al Sayadeen Village in Nuweiba, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Al Sayadeen Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Al Sayadeen Village scoort een 8.25 uit 10 op basis van 4 reviews.