Beoordelingen Hotel Royal Brayka****

Royal Brayka****
21 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Royal Brayka****
Marsa Alam Road, Marsa Alam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Brayka**** in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Brayka**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Royal Brayka scoort een 7,7 uit 10, op basis van 21 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Brayka**** in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Brayka****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Royal Brayka**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 22 vakantiefoto's van Hotel Royal Brayka**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Royal Brayka**** met andere accommodaties in Marsa Alam.
Even geduld a.u.b.

6,7
7,3
4,3
5,4
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Juni 2014
"Dit nooit meer"vertalen
O.Holkers
4,0

07-07-2014 Wij zijn juist terug van twee weken in Royal Braka Beach. Het is een ervaring die ik niemand aanraad. Het begon al bij aankomst bij het hotel.Wij zijn gedropt bij de balie, en kwamen er achter dat we aan de verkeerde receptie waren afgezet. Het hotel bestaat uit twee delen. Geen hulp, dus zelf alle spullen naar het andere hotel gedragen. Na inchecken naar de kamer gebracht die nog niet opgeruimd was na het vertrek van de vorige familie. Twee etages hoger andere kamer. Na tien dagen lekkage, het plafond van de badkamer lag op de grond in de douche, weer verhuizen. De kwaliteit van eten was in twee woorden: heel slecht!!!
Het enige product dat constante kwaliteit had was de spagetti. Dat zal wel komen door 80 procent bezetting door Italianen. Wij komen al jaren in Egypte, maar dit was ver onder de maat. Ik raad dit hotel ten zeerste af.
Er kan een slechte dag zijn op misschien twee, maar dit kan niet.
Een aanfluiting. Na zeven jaar goede ervaringen een grote domper.

met oudere kinderen, Dec. 2013
"Gemixte gevoelens!"vertalen
lien
7,0

13-01-2014 Het is NIET het luxe zusje van Brayka.
Te weinig prullenbakken en schoonmaak acties op het terrein.
Wc's vaak geen papier en vies.
Aan een top baai en strand!
Geen animatie.
Je hebt niet het gevoel dat je kamer nieuw is.
handdoeken ruiken naar rook.
Lief personeel.
Bedden zijn heel hard,maar leg er een zwembad ligstoel kussen op en het is ok.
De hostess Maud was niet bereikbaar,kwam niet langs en kwam haar afspraken niet na.
Vanuit elk appartement mooi uitzicht.
Bijna helemaal rolstoel vriendelijk.
Het eten was lekker en goed,maar weinig keuze van warm eten.
Met kerst en oud en nieuw heeeeeel rustig.
Veel russen.
Top duikschool!
Elke dag schone strand handdoeken.
Echt geen luxe en niet heel schoon!
16 dagen verbleven.
Sorry,voor ons was het net niet compleet,dit hadden we wel bij Tulip!

met partner, Feb. 2013
"Fantastische plek om te snorkelen"vertalen
J.M. Groot
10,0
10,0
9,0

15-02-2013 Mooi nieuw hotel. Weinig animatie. Echt om tot rust te komen. Personeel erg vriendelijk. Kamers schoon en bedden prima. Eten is gevarieerd en goed.
Zeer mooi snorkelgebied direct vanaf het strand.

met vrienden, Feb. 2013
"Perfect hotel"vertalen
Hans Deurwater
5,0

15-02-2013 IN een paar woorden,
Mooi hotel.
Zeer vriendelijk personeel.
Het eten was zeer goed, een ieder die schrijft dat het slecht is,is thuis niets gewend!!!!!!
Een ieder die graag gaat snorkelen, perfecte plaats daarvoor

met partner, Dec. 2012
"Zeker z'n geld waard"vertalen
phigr
8,0

28-12-2012 Even een weekje er tussen uit. Prima hotel met schone en nette kamers. Personeel vriendelijk en service gericht. Strand wordt goed bijgehouden en is schoon. Het rif is schitterend en verdient zeker een aanbeveling. Zeker voor een tussendoor vakantie heel goed te doen. In onze periode net iets te rustig.

met partner, Sept. 2012
"Waar staat royal ook al weer voor ?"vertalen
krijgsman
2,0
1,0

26-09-2012 Dit is iets wat het hotel niet kent. Het zwembad is niet schoon de wanden zien zeer vies. Het is een 5 sterren hotel, hoe kan dit als het nog niet af is.Er is maar 1 zwembad wat ook echt open is en het grootste zwembad is wel vol met water toch er is niets rond om heen.Met andere woorden alle kamers er om heen zijn niet AF en dat is ook zo met de bars er om heen.
Er zijn geen 3 restaurants toch slechts 1, en deze is voor 5 sterren slecht.
O ja men kan in het hotel er naast eten maar te druk en je word weggestuurt, en geloof ons dat is niet leuk.
Het rif is zeer mooi en de zon is er ook en deze zijn echt ROYAL.
O ja het hotel is nog geen jaar oudt zegt men. Maar meubels zien er oud uit. Of er is in een tijdbestek van een paar maanden erg veel verandert wat de andere gasten die er eerder waren niet hebben gezien.Maar dat is erg onwaarschijnlijk.

met vrienden, Feb. 2012
"Prachtig baai om te snorkelen"vertalen
Arend en Ria
7,0

26-02-2012 Eten is voor Egyptische begrippen goed ,het was erg stil op het park 60 gasten en er is dan geen sfeer,maar we mochten alles bij de buren doen ,het park is prachtig en zeer vriendelijk personeel (top) en als alles bezet is komt het zeker goed.Om te snorkelen is het geweldig nog nooit zo mooi gezien ,om 7uur smorgens in het water dan is het op zijn mooist.Zelfs een vos gezien smorgens vroeg.

met partner, Jan. 2012
"Prima hotel"vertalen
Karin
8,0

23-01-2012 Prachtig nieuw hotel. Mooi huisrif en prachtige tuin. Facaliteiten zijn allemaal al in gebruik, maar omdat het nog zo rustig is kan men gebruik maken van de facaliteiten van Brayka Bay Reef Resort waar het wat drukker is. Temperatuur is in januari prima te doen. Overdag wel achter een windschermpje zitten, maar deze zijn op het strand volop verkrijgbaar. Voor 's avonds is een dik vest nodig. Personeel is erg vriendelijk. Eten is lekker vers en goed gevarieerd. Kortom: top hotel. Wij komen volgend jaar weer terug.

met partner, Dec. 2011
"Een extra windschermpje meenemen in december"vertalen
jan
8,0

12-12-2011 Begin december een week vertoefd.
Hotel was net sinds 01 nov. (weer) geopend.
Het nog geringe aantal gasten (plm 60) in dit grote /royale complex droeg misschien ook bij aan een uitstekende service.
Het eten was voor een all-inclusive formule/ buffet uitstekend te noemen.
Mocht je meer mensen willen zien, of naar het strand aan de noordkant van de baai (waar de wind anders staat ) of naar het duikcenter van Extra Divers) : Steek het bruggetje over naar Brayka; beide resorts vormen één geheel rond de baai.

met partner, Nov. 2011
"Om een royal te worden nog veel werk"vertalen
Roelandt Kurt
7,0

21-11-2011 Het hotel is nog niet af en er is nu al plaats tekort op het strand.Personeel doet zijn best maar er worden vele fouten gemaakt die niet kunnen.Eten is niet genoeg variatie en dikwijls koud.Als het 2 deel opent dan stel ik me veel vragen.Zwembad is mooi maar geen kussens , het hotel ligt aan een mooie baai.In elk geval er moet nog veel gebeuren om hier een topper van te maken.Animatie,shows,wisselen geld,speciale restaurants moet men steeds naar het hotel Brayka ernaast dat overvol zit en zijn gasten naar de Royal stuurt!Als je iets zegt wordt persoonlijk verwend door de chef kok die toegeeft dat alles niet op punt staat,maar wat met de andere gasten.Minpunt is ook de vele oostblokkers die er een sport van maken de buffetten te beroven en dan ook nog eten mee nemen naar de kamer,waar ze het steken ik weet het niet.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?