Hotel Royal Brayka Resort ****

Hotel Royal Brayka Resort
Royal Brayka Resort

27 reviews over Hotel Royal Brayka Resort in het Nederlands

We hebben een suuuper vakantie gehad

Corrie Noteboom, 29-7-2017

De mensen zijn er ontzettend vriendelijk en behulpzaam .

Voelde er ons echt thuis ,

Gereisd met partner in juni 2017

Uitstekende vakantie!

Maria van der Bolt, 5-3-2017

We hebben het prima naar onze zin gehad! We kwamen hier voornamelijk om te duiken en daarvoor is dit resort een fantastisch paradijs! Een fijne duikschool, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel en een prachtig huisrif om te duiken!

Ook het overige personeel van het hele resort is zeer vriendelijk en behulpzaam. Een speciale vermelding verdient Barry, die er speciaal is om de gasten te helpen met alle vragen en problemen en het hen naar de zin te maken.

Het eten is geen culinair hoogstandje en niet heel gevarieerd, maar er is voldoende keuze om een lekkere maaltijd voor jezelf samen te stellen.

De prijs-/kwaliteitsverhouding is uitstekend.

De kamers zijn eenvoudig, maar zowel het onderhoud als de inrichting zijn goed. Het personeel doet z'n best om er elke dag een leuke creatie achter te laten.

Al met al een aanrader en we willen hier zeker nog eens terugkomen!

Gereisd met partner in februari 2017

verwarrend maar mooi

FH, 1-2-2017

Een voor ons doen ontstellend luxe resort. ( gewend aan kampeervakanties). Met ontzettend vriendelijk personeel dat oprecht vriendelijk is, zeker als je zelf ook met ze in gesprek gaat. Interesse in het land wordt zeer gewaardeerd en levert bijzondere gesprekken op. Mooi parkachtig gebied, al is het verwarrend omdat het zo 'n kunstmatig gecreëerde oase is. Ga vooral excursies doen! Mooi reef, al kan ik t niet vergelijken met elders. Kortom: geweldige ervaring als je wat verder kijkt dan zon en strand.
Gereisd met oudere kinderen in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Brayka Resort bij:

Heerlijk, mooi weer en fijne mensen

Len van Norden, 30-10-2016

bij het zwembad moet je uit kijken dat je niet uit glijd
Gereisd met partner in september 2016

fantastische sport-en relax vakantie,mooie locatie

Judith, 20-9-2016

Ik vond alles goed. Mooi resort, mooie tuinen, zwembaden. Lekker aan de zee.

Sport- en welness accommodatie. Goed eten. Fijne kamer. Vriendelijke mensen.

Goede service. Duikschool aanwezig.

Van te voren is het goed om te weten dat er geen steden dichtbij zijn. Marsa Alam op 20 km het dichtstbijzijnde, daar is weinig te beleven. Veel woestijngebied.

Het is een fantastische plek wanneer je echt voor die plek kiest om te verblijven, of lang wil reizen om bv andere steden te zien.

Gereisd met vrienden in september 2016

Geweldig huisreef

Dion en Karin, 17-1-2016

Dit hotel heeft problemen met de crisis. Half leeg en dat doet de sfeer niet ten goede komen. Personeel probeert het goed te doen. Vriendelijk maar het management mag hier zich anders opstellen. Een prachtig resort, mooi aangekleed. Prima strand (gewoon de al neergelegde handdoeken verwijderen) en een geweldig makkelijk bereikbaar reef. Niet altijd helder maar als men 's-morgens vroeg al een keer gaat dan ziet men echt veel. De dolfijnen bezoeken de baai ook regelmatig. Het eten is niet erg gevarieerd maar er is altijd wel iets wat men lust. Niets te kort gekomen. We hadden een andere kamer gevraagd en gekregen. Deze was op de begane grond en lag veelal uit de zon. Dat was zeer welkom want het was erg heet. Fijne tijd gehad.
Gereisd met partner in oktober 2015

absolute aanrader

Iris, 6-12-2015

ik had een Fit en Slank reis geboekt bij Puur en Kuur en had geen idee hoe dit eruit zou zien.

Ik ben echt op en top verzorgd vanaf het moment van aankomst tot en met het moment van vertrek. Mijn trainers Remon en Maria hebben mij fantastisch bijgestaan en gemotiveerd.

Hierbij werd ik verwend met mijn gezonde maaltijden en vooral erg gezellige momenten met Maria en Remon. Mijn kamer was erg ruim met een prachtig uitzicht. Het personeel is erg vriendelijk. Het strand is heerlijk met lekkere bedjes en voldoende parasols en windschermen voor als de wind te heftig is. Voor duik- of snorkelliefhebbers is dit paradijs ! Prachtige vissen en koraal laten zich bewonderen. Kortom een absolute aanrader !

Gereisd alleenreizend in november 2015

Fantastisch Resort

Y.W., 13-11-2015

Wil je tot rust komen dit is het plekje er voor.
Gereisd met partner in oktober 2015

Super plek met super huisrif

Guido buisman, 8-5-2015

Hotel Royal brayka geboekt via touroperator vanaf aankomst super opgevangen door gastheer Barry heeft zeker bijgedragen aan de pret.

Super excursies met hoogte punt boot trip naar Sataya gesnorkeld met grote groep Dolfijnen.

Onze dank voor de service en de lol.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2015

Fantastische snorkelen

R. Blok, 25-12-2014

Verbleven in middelste hotel van 3 hotels rondom de baai, Zee Brayka bay,

Wifi betaald beschikbaar op iedere kamer. Kun je kopen voor diverse tijden/dagen. Nederlandse BVN tv op de kamer. Winkel aanwezig voor al je vergeten spullen. Elke dag kun je je eigen keuze maken in het restaurant en ze hebben een wisselmenu. Thuis heb ik zelf niet zoveel keuze!

Italiaanse kok bereid voor jouw naar wens je Italiaanse samenstelling.

Heerlijk snorkelen langs het Noord- of Zuidrif in de baai. Gemarkeerd met boeien waar je wel niet mag zwemmen/lopen. Je kunt zonder zwemschoenen via het zandstrand de riffen bereiken. Bij harde wind kun je nog prima snorkelen in de baai en meestal niet bij ander hotels aan de Rode Zee. Extradivers duikschool aanwezig, excursies (ook snorkelen) en minimaal 6 mooie duiklocaties aanwezig.

Gereisd met partner in december 2014

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Royal Brayka Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Royal Brayka Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Royal Brayka Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Royal Brayka Resort scoort een 8.02 uit 10 op basis van 34 reviews.