Beoordelingen Hotel Oriental Bay Marsa Alam****

Oriental Bay Marsa Alam****
10 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Oriental Bay Marsa Alam****
Marsa Alam- Red Sea Marsa Alam- Qusseir, 6871 XS, Marsa Alam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oriental Bay Marsa Alam**** in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oriental Bay Marsa Alam**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Oriental Bay Marsa Alam scoort een 7,0 uit 10, op basis van 10 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Oriental Bay Marsa Alam**** in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Oriental Bay Marsa Alam****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Oriental Bay Marsa Alam**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 18 vakantiefoto's van Hotel Oriental Bay Marsa Alam**** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Oriental Bay Marsa Alam**** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Oriental Bay Marsa Alam**** met andere accommodaties in Marsa Alam.
Even geduld a.u.b.

7,4
5,8
8,5
7,9
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Mei 2013
"Super hotel!!!!!"vertalen
Suzanne
9,0

14-6-2013 We verbleven 15 dagen in Oriental Bay. Het is een super goed hotel. Personeel ontzettend aardig. Eten heel lekker en gevarieerd en alles goed warm.
De kamers was heel ruim en werd goed schoon gehouden
Animatie is heel vriendelijk met name Sarah.
Rif is erg mooi.
We gaan hier zeker weer naar toe.

met partner, Mei 2012
"Oriente bay is een mooi hotel."vertalen
Nel den Houting
1,0
8,0

24-6-2012 Oriëntal Bay Hotel is een mooi hotel met grote kamers. Personeel is uitermate vriendelijk en ze doen van alles om het verblijf zo prettig mogelijk te maken. Mooi privé strand op 300 meter lopen. 3 mooie zwembaden.
Betreft het eten kan ik heel kort zijn: uitermate slecht. We zijn absoluut geen vervelende mensen betreft eten, maar we hebben hier in de 8 dagen dat we er waren niet een keer een warme maaltijd gehad die ook echt warm was.
Het eten was altijd koud of de kou was er net vanaf. Absoluut min punt.

met partner, Nov. 2011
"Speciaal voor snorkelaars en duikers!"vertalen
tattoo girl and boy
9,0

18-12-2011 De baai van dit resort: waanzinnig! Smal, beschut, duikcentrum en twee gigantisch mooie huisriffen. De baai wordt gescheiden van het hotel door een niet drukke weg en er staan twee verkeersregelaars. Vanaf lobby naar strand: amper vijf min. lopen (evt. shuttleservice). Weinig Russen. De Italianen zijn in de meerderheid. Opvallend: geen Nederlanders. De kamers: ruim opgezet. 57 m2 of 104 m2 (fam.kamer). Kamers: modern, redelijk schoon. Er is een klein winkelcentrum incl. supermarktje en apotheek. Internet: 5 euro per 30 min. De hal van het hotel: gezellig! (‘Lobbybar/Pianobar’ voor: drinken, lezen of spelletjes spelen.) Het personeel: vriendelijk en beleefd. Het eten is goed. Wat beperkt in variatie maar de kwaliteit is zeer goed. De zwembaden en andere faciliteiten op het terrein zijn verzorgd. Eventueel nadeel: animatieteam voornamelijk in Italiaans (wij gaven daar niet om!). Kortom, dit is een van de betere resorts aan een uitstekende snorkel, duik, en strand locatie.

met partner, Okt. 2011
"Te zeer italiaans gericht"vertalen
luc en els
4,0
5,0

10-11-2011 90% zijn italianen niks mis mee maar het eten is er naar gericht dus pasta en nog eens pasta
overige eten is toch beperkt en oogt niet vers dit was onze zesde keer Egypte voor deze prijs zijn er wel veel betere te vinden. strand en rif aan de overkant van de weg.kamers zijn in orde en personeel is vriendelijk.animatieteam volledig italiaans.voor kleine kinderen weinig
tot niets te doen.waren trouwens de enige 2 belgen.

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met Koningsdag?

Bent u de eigenaar?