7,6

110 reviews over Hotel Kahramana Park in het Nederlands

Heerlijk relaxed

Marieke, 5-11-2015

Van tevoren twijfelden wij of we de goede keuze hadden gemaakt vanwege de slechte recensies over het eten. Daar aangekomen bleek dat we ons voor niks zorgen hadden gemaakt. Er zaten altijd wel lekkere dingen bij het buffet en zowel de koks als de obers waren erg behulpzaam.

De hele sfeer vonden wij erg relaxed. De glijbanen zijn geweldig met als voordeel dat aardige badmeesters alles goed in de gaten houden. Onze favoriete plek was bij het zwembad en de Blue Bar, waar de aardige barman, behulpzame badmeester en enthousiaste animatieteam ervoor zorgden dat we ons thuis voelden.

Er zijn twee zusterhotels waar je lopend of met de TafTaf naar toe kunt. Bij het ene hotel kun je heel goed snorkelen en bij het andere hotel is een gezellig zwembad en kun je 's middags lekkere eten halen bij de "snackbar".

Gereisd familie in oktober 2015

Een riante bungalow met mooie glijbanen

patrick, 31-10-2015

De waterbungalow is zeer groot het waterpark is leuk.

Het eten is goed, altijd was er wel iets lekkers.

Het is 10 minuten lopen naar het strand.Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd familie in augustus 2015

Gewoon goed !

Marcel., 24-10-2015

Mooi gelegen "appartementen" hotel, kamers rondom de receptie en zgn waterbungalows.

Groot aquapark aanwezig met sensationele glijbanen.

Eten in het restaurant is voor Egyptische begrippen prima in orde.

De kamers rondom de receptie worden dit jaar nog gerenoveerd (geen overbodige luxe), de waterbungalows zijn echt super.

Personeel is aardig, attent en zeer behulpzaam. (greetings to Tyson).

Je mag gebruik maken van de zusterhotels op loopafstand met een paradijselijk strand en een prachtig huisrif te bereiken vanaf een houten pier.

Prijs / kwaliteit prima in orde !

Gereisd familie in oktober 2015

Aanrader!

Àngelique Gerrits, 27-9-2015

Wij zijn hier vorige week geweest en hebben intens genoten. Het enige minpunt was de badkamer die verouderd was, verder alles top! Super mooi Water park en glijbanen , het personeel echt super lief, er werd zelfs apart gekookt voor m'n vriend omdat hij ziek was door de kok. Echt fantastisch! Ik wil terug!
Gereisd met partner in september 2015

Nooit meer

juliennedols, 26-8-2015

wat een slecht hotel vies oud koud eten kamers niet schoon vanuitbplafond lekte zonde benzine op mijn bed personeel luistert niet na klachten acuut laten omwoeien iedereen hoorde je er klagen
Gereisd met vrienden in juli 2015

Veel twijfelgevallen echter toch wel potentie.

Fam. van der Welle, 15-8-2015

Kamers: De luxe bungalows zijn nog niet zo oud, maar vertonen al sporen van achterstallig onderhoud. Schoonmakers doen hun best, maar ze hebben gewoon geen tijd genoeg.

Zwembad: (lees: waterpark) geweldig. Het piratenschip ziet er uit of deze zo uit Disney komt.

Eten: Diverse mensen klaagden hierover en dat waren niet alleen de Nederlanders.. Snackbar valt veel meer van te maken. Service en kwaliteit daar was af en toe om te lachen (lees: huilen)

Omgeving: Via de TAFTAF naar de ander hotels is voor de afwisseling leuk. Ook daar kan in sommige barretjes van de all inclusive formule gebruik gemaakt worden. Dat er ook tentjes zijn waar betaald moet worden is ons een raadsel. Er zit daarom ook niemand ondanks dat het toch potentie heeft.

Kindvriendelijk: Mede door het leuke zwemparadijs is het voor kinderen bijna perfect. Animatieteam is klein, maar krijgen het toch voor elkaar om leuke dingen te organiseren.

Eten , hygiëne en onderhoud moeten beter. Rest is prima.

Gereisd familie in augustus 2015

Dear Our Guests,

Your comments are very valuable to us and we are taking each observation very seriously.

Hope to welcome you again in our Resort.

Fantastisch😍

Isa, 12-8-2015

Het is er echt geweldig!!!

De beste vakantie ooit!!

Met dolfijnen, schildpadden, roggen en zeekoeien gezwommen.

De kamers waren echt prachtig!

Het zwembad was echt geweldig vooral de glijbanen.

Wat onze vakantie echt af maakte was de animatie van het park, kidsclub, disco, waterpolo, yoga, volleybal, voetbal, bbqen, beachtparty, schuimparty en nog veel meer.

Ze zorgden ervoor dat we altijd iets te doen hadden.

Volgend jaar gaan we weer!!!

Echt een aanrader!!!

Gereisd met vrienden in januari 2015

Dear Our Guests,

Thank you for your kind review. It’s lovely to hear that you really enjoyed your time with us and we really appreciate your lovely comments. allow me to transfer to you all best wishes from our staff especially our animation team.

It has been wonderful hosting you and we look forward to the opportunity of welcoming you back again

Nooit meer Sentido Kahramana Park

Melissa, 12-8-2015

Voor het eerst samen met mijn vriend op vakantie en tot ons grote spijt is onze eerste vakantie heel teleurstellend verlopen. Eten was belachelijk slecht, nauwelijks was er eten op temperatuur. Weinig keus en als er niks bij lag wat je wel lekker vond had je dus gewoon mooi pech. Begrip voor jou klachten hebben ze niet. Animatie is wel heel aardig . Kamer is klein, douche onder de schimmel en diverse mankementen in de kamer. Het resort ziet er op bepaalde stukken mooi uit, is niet schoon. Vloeren bij de zwembaden zijn vies, liggen bedden langs het zwembad waren kapot, het zwembad zit vol met rotzooi. Er zijn bepaalde verlaten gebieden in het resort wat niet gebruikt wordt. Hartstikke zonde. All inclusive is beperkt.
Gereisd met partner in juli 2015

Sunny greetings from SENTIDO Kahramana Park, Marsa Alam

We are sorry that we couldn’t fulfill your expectations, your comments are very valuable to us and we are taking each observation very seriously

We would be glad to welcome you again in our hotel to show you all our improvements

Best regards,

Resort Management

Super resort en animatie voor de kids!

Joyce en Gerry, 2-8-2015

Wij hebben het erg naar ons zin gehad, een mooie en gezellige familie resort, met vele glijbanen voor de kids, ook pa en ma hebben er veel gebruik van gemaakt ;-). Schone kamers elke dag met een leuke verrassing op bed, de schoonmakers zijn vriendelijk en doen hun uiterste best om het naar je zin te maken. Mooie restaurant, en er is volop te eten. En vooral niet te vergeten; de animatie, helemaal super! De kids hoeven zich niet te vervelen! Met dank aan Tyson en Alina!!
Gereisd familie in juli 2015

Dear Our Guests,

Thank you very much for your stay at the SENTIDO Kahramana Park and your “Nice” comment on Zoover

We are delighted that you enjoyed your stay and have gladly shared your nice feedback with our team. Such comments are very motivating and encouraging

prima relax vakantie

robbert molenaar, 26-7-2015

Mooi en ruim opgezet hotel met super zwembaden voor kinderen van groot tot klein. Nergens wachten bij de glijbanen, paar banden meer om te glijden is handig. Animatie moet je van houden, maar er werden wel ( eenvoudige ) dingen georganiseerd van aquagym tot minidisco. In naburige hotels redelijke stranden ( waterschoenen meenemen !) met ook leuke / mooie plekjes om te snorkelen. Personeel was vriendelijk en behulpzaam en probeert het de gasten naar de zin te maken. Kamers waren prima, bed redelijk, leuk zitje buiten dat uitkeek op de binnenplaats. Prima douche. Kamers waren redelijk schoon. In eten te weinig variatie, niet op temperatuur. Na een tijdje ben je de maaltijden goed zat. Diverse ( teveel ) mensen gehoord die aan de race waren. Prijs-kwaliteit wat mij betreft o.k., maar als je erg kritisch bent en van wat kleine minpunten een groot probleem wilt maken, dan beter meer geld betalen voor duurdere bestemming en niet aan beginnen.
Gereisd familie in juli 2015

Dear Our Guests,

Thank you for staying in SENTIDO Kahramana Park Marsa Alam on your recent vacation, and having taken the time to share your experience on this forum. Your comments are very valuable to us, special thanks from our staff and animation for your review

Hotel Management

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Kahramana Park in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Kahramana Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Kahramana Park scoort een 7.59 uit 10 op basis van 115 reviews.