Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort ****

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort
Hilton Marsa Alam Nubian Resort
8,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hilton Marsa Alam Nubian Resort bij:

210 reviews over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort in het Nederlands

Perfect

Geert, 15-10-2017

Sfeer en accomodatie was prima. Eten kan met name in de middag anders, b.v. boter en kaas ontbraken.

Personeel is erg vriendelijk, maar de bezetting achter de bar en op het terras is minimaal, waardoor je vaak moet wachten. Het eten in het italiaanse restaurant is echter perfect en ook hier is het persooneel vriendelijk en zeer behulpzaam. De snorkelmogelijkheden zijn prima en de handoekenman verzorgt alles perfect. Annimatieteam doet erg zijn best, maar het schreeuwen over het strand en op de terrassen hoeft van mij niet zo. Wel erg leuke activiteiten. Al met al hebben wij een leuke vacantie gehad en kan ik dit resort bij iedereen aanprijzen.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Nooit meer!!

Fab, 15-10-2017

Wij reizen gemiddeld 5 a 6 keer per jaar naar Egypte en dit was het toppunt!! Zeer triestig hotel gebeuren! Eten trekt op niet veel, weinig variatie, cola zonder bruis. Je drinkt bijna water siroop. S’avonds ben je verplicht om aan de receptie je drankje te nemen daar er geen gelegenheid is buiten iets te consumeren! Zwembad is ok maar allesbehalve verwarmd. Je verwacht iets van een Hilton en dit hotel is zeker de naam Hilton niet waard en zeker geen vijf sterren. Ik heb al wel van wanten gegeten qua Egypte maar dit is zijn prijs kiet waard!! Elders ga je goedkoper en beter. WiFi werkt langs geen kanten dat je verplicht bent aan te kopen voor een week! Nog my cup of tea!
Gereisd met partner in oktober 2017

Heerlijke vakantie!

Denise, 2-10-2017

Eten was prima, niet te vergelijke met de gigantische buffetten die we eerder gezien hebben bij andere resorts. Maar het er was iedere dag divers, warm, voldoende én lekker eten!

Kamer: Mooi, ruim én schoon! Je hebt zeker geen upgrade nodig. Dit bieden ze je wel aan tegen een vergoeding.

Het resort is ruim opgezet met meerdere gebouwen waar de kamers zich in bevinden. Allen in de buurt van een zwembad. Hierdoor oogt het niet massaal en heb je altijd voldoende ligbedjes.

De service in het hotel is zeer goed. Wanneer je een handdoek gaat halen dekken ze zelfs je bedje op bij het zwembad.

Wel is er nog veel wat buiten het all-in concept valt en dit proberen ze je dan ook dagelijks meerdere malen 'aan te smeren'. Wanneer je aan het zwembad ligt wordt je minimaal 4 of 5x aangesproken over verse sappen, beachparties, beauty zaken of excursies allen natuurlijk voor een meerprijs. Dit gaf ons veel onrust.

S'avonds heb je helaas geen terras waar je buiten kunt zitten om wat te drinken. Iedereen zit daar binnen waar het dus vechten was voor een plekje. Het entertainment s'avonds was van het niveau schoolverlaters groep 8, erg aandoenlijk maar niet iets wat je verwacht bij zo'n hotel. Ze doen erg hun best maar het was het gewoon niet!

Snorkelen bij het huisrif is fantastisch!

Gereisd met partner in september 2017

Mooi complex, maar niet aan zee!

Harry, 13-9-2017

Mooi complex, maar eerlijk gezegd zijn er in de regio Marsa Alam mooiere locaties zoals bijvoorbeeld het Brayka Bay Resort een paar km verderop. Hilton maakt hier zijn gerenommeerde naam niet waar: bijvoorbeeld kapotte rafelige doeken voor op de ligbedjes, er is geen goede cappuccino te krijgen. Het sanitair is niet netjes afgewerkt en in de kamer waren drie dingen defect. Dat hoort niet bij Hilton!

Noemenswaardig is verder dat het resort niet aan het strand ligt. Dat ligt pas op 800 meter. En dan moet je niet denken dat je dan de zee in kan lopen. Daarvoor moet je dan nog 400 meter om het afgestorven koraal lopen. De zwembaden zijn voortreffelijk. De kwaliteit en de smaak van het eten, alsmede de aankleding van de tuinen, kan ook beter.

Gereisd met partner in september 2017

Wil je heerlijk relaxen: Hilton Marsa Alam Nubian

Olga Moszowski, 5-9-2017

Uitstekende verzorging; alle personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig. Zeer vriendelijke sfeer. Marsa Alam ligt vrij geisoleerd, dus verwacht geen boulevards, winkeltjes e.d. Vlakbij ligt wel Port Ghalib, voor degenen die even willen winkelen.
Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijke vakantie gehad

Naomi, 28-8-2017

Eten is geweldig, er is genoeg variatie en altijd iets wat je lust. Er is genoeg aanwezig zodat je niet lang hoeft te wachten op je eten. Het drinken tijdens de eetmomenten laat regelmatig op zich wachten, het is niet de bedoeling dat je zelf je drinken haalt ze willen je bedienen. Het zwembad was heerlijk, iedere ochtend hadden we genoeg ligbedden voor onze grote groep. Bar in het zwembad, erg lekker! Personeel is allemaal vriendelijk. Animatie was er dit jaar voor het eerst in de volle bezetting super team! Er zijn wel wat verbeteringen, maar met dit groeiende team komt het goed.

Het strand is wat verder weg, maar de hele dag door rijd er een pendel bus van en naar het strand. Een mooi huisrif, we hebben roggen en schildpadden gezien. van tijd tot tijd is er ook een zeekoe te zien, helaas hebben wij deze gemist. De schildpadden hebben tijdens onze vakantie overal eieren gelegd en hier letten ze erg goed op.

Hotelkamers zijn van alle gemakken voorzien. maar service naar de hotel kamer toe laat soms te wensen over. Lang wachten als je een probleem had op de hotelkamer.

Al met al service verdient wat aandacht om de naam Hilton te kunnen dragen.

Reisleiding van touroperator Islam Ahmed is in één woord geweldig. Als je hem iets vraagt regelt hij het voor je! Service van Islam kan niet beter. Luistert naar je informeert naar je. Wanneer je een probleem hebt zoekt hij samen met je naar een oplossing.

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Tweede keer tegenvaller

Carolina, 21-8-2017

19 aug teruggekomen van een tweede keer in dit hotel. Kamers mag niet over worden geklaagd, zijn mooi.wat ons tegenviel was dat er weinig te doen is savonds. Het eten is savonds ook niet dat wat je verwacht.wel een heel groot compliment voor het personeel. Super vriendelijk en doen alles voor je. Zeer zeker een groot compliment voor de ober Mohamed Ali, Nour , en Ahmed. Maar waarschijnlijk onze laatste keer geweest daar. Wij vonden het in een jaar tijd achteruit gegaan, helaas
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Geweldig

Paulus, 12-8-2017

Een heel fijn hotel met veel aandacht voor service. Onze bedjes stonden klaar als we bij het zwembad kwamen, handdoeken erop enz. Vriendelijke mensen die alles deden om het je naar de zin te maken. Het eten was prima met veel variatie.

Min puntje was dat na het diner geen wijntje meer kon worden gedronken, alle andere drankjes waren er wel.

Gereisd met partner in januari 2017

Schitterende accomodatie met schitterend personeel

Raf1, 20-7-2017

Dat dit een hotel is voor genieters 0.A. duikmogelijkheden,snorkelen,relaxen aan de vier zwembaden.Op het strand is er werkelijk een zee van ruimte,geen handdoeken leggen in de vroege ochtend.Een keuken die gerant staat voor variabele maaltijden.Er zijn ook nog drie restaurant waar je vrij in het all inclusive

systeem kunt heerlijk genieten.Wij zijn reeds vele jaren Egypte vakantiegangers.Dit Hilton is één van de betere.

Gereisd met partner in maart 2017

geweldige service en vriendelijk personeel

hans, 23-5-2017

goed verzorgde en ruime kamers. grote verscheidenheid van eten en top personeel.
Gereisd met partner in december 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hilton Marsa Alam Nubian Resort scoort een 8.47 uit 10 op basis van 230 reviews.