Beoordelingen Hotel Calimera Habiba*****

Calimera Habiba*****
84 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Calimera Habiba*****
Marsa Shagra, 00185, Marsa Alam

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calimera Habiba***** in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calimera Habiba***** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Calimera Habiba scoort een 7,7 uit 10, op basis van 84 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Calimera Habiba***** in Marsa Alam, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Calimera Habiba*****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Calimera Habiba***** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 65 vakantiefoto's van Hotel Calimera Habiba***** vinden. Je kunt 2 video's van Hotel Calimera Habiba***** bekijken. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Egypte. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Egypte. Vergelijk Hotel Calimera Habiba***** met andere accommodaties in Marsa Alam.
Even geduld a.u.b.

7,8
7,2
8,4
8,4
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Mei 2012
"Heerlijk relax ressort"vertalen
P.P. Boer
9,0

06-05-2012 Dit jaar voor de tweede keer een heerlijke relaxweek gehouden, personeel is vriendelijk en behulpzaam en is niet overdreven aanwezig. Familiekamer direct aan het strand is super evenals de dagelijkse schoonmaak. Eten is goed, wel gericht op de Italiaanse keuken. Park is druk bezocht door overwegend Italianen, deze hebben ook een eigen animatieafdeling. De overige gasten maken deel uit van het Club Calimera animatieteam wat prima is verzorgd. De touroperator host heeft haar zaken ook prima voor elkaar.

met partner, Sept. 2010
"Super mooi gelegen resort"vertalen
stefanie & dirk
8,0

23-09-2010 Beetje huiverig vanwege alle commentaren, maar die zijn al van lang geleden... wij hebben een fantastische vakantie gehad in dit zeer mooi aangelegde resort. Vooral het strand was heerlijk. Kamers waren prima en voldoende keuze bij de bufetten. Legionella verhaal schijnt volgens de eigenaar zwaar uit z'n verband gerukt en iets wat een paar jaar geleden is voorgevallen, maar al lang een done case is. Wat ook erg leuk is dat ze je naar een in de buurt gelegen strand bregen Abu Dabab geloof ik... en daar kun je echt prachtig snorkelen! Kortom voor ons echt een topper om even lekker op adem te komen en op te laden.

met partner, Jan. 2010
"Boven verwachting"vertalen
jhs
9,0

08-02-2010 voortreffelijk eten, goed verzorgde tuinen met volop in bloei staande bomen en planten. ruime kamers, mooi weer. s'morgens -12 gr C. op het vliegveld van Munster s'middags ca. 25 gr C. aan het zwembad in het hotel.

met partner
"Valt mee prijs/kwaliteit"vertalen
Frank en Annemie
9,0

05-09-2009 Net terug(21tot31aug2OO9)van onze 7de maal Egypte... enkele min punten; vloer aktiv zwembad(in&rond) slechte staat, in de tuinen nog werk, winkeltjes te duur en snorkelen aan hotel bijna onmogelijk. Pluspunten; heel de dag eten(veel en lekker)en drinken(fris), grote nette kamers, vriendelijk animatie team, mogelijkheid tot mini golf,trainen,biljart. Abu Dabab(ook van hotel,niet ver met gratis bus) PRACHTIG om te snorkelen. We hebben een mooiezaligeprachtigeontspannende reis achter de rug.

met jonge kinderen
"Een paradijs op 5 uurtjes vliegen!"vertalen
de quadrijders 2009
10,0

03-08-2009 Voor de 2e keer in dit paradijs!!! We zijn vorig jaar in mei 2 weken geweest en toen vonden we dit resort ook al helemaal geweldig (zie de Quadrijders). Dit jaar hadden we eigenlijk een ander hotel geboekt, wilden we ook wel eens proberen maar eenmaal ter plaatse, hebben we ons direct om laten boeken naar Calimera Habiba, geweldig aangelegde tuinen, supermooie zee (je waant je in de Caribbean), typisch Egyptische koepelvormige huisjes, snorkelen direct vanaf de pier, iedere avond ander thema qua eten, en wat een geweldig animatie team, zowel voor de kinderen als de avondshows, petje af voor Geri, Ivan, Momo, Ramsi etc. Wij hebben er weer een supertijd (3 weken) gehad en eigenlijk willen we nu al weer stiekem terug! Bedankt ook Mahmoud voor het quadrijden. Tot volgend jaar!

met partner, Mrt. 2009
"Prima verzorgd resort"vertalen
Albert en Ronald
9,0

21-05-2009 Een mooi aangelegd park in Marokkaanse stijl, zeker 's avonds sprookjesachtig. Ruime kamer, zeer goed schoon gehouden door vriendelijk personeel. Ook de service bij de zwembaden, het strand en de restaurants was prima verzorgd.
Het ontbijtbuffet was uitgebreid en goed. Dat gold ook voor de lunch, de snacks en het diner.

Als we dan toch een kritische noot moeten plaatsen, dan is het de overvloed aan Italianen, wat vooral te merken was door het animatieteam op het strand. Maar dat kun je het resort natuurlijk niet aanrekenen.

Al met al, een superaccomodatie om een weekje te vertoeven en om van de zon te genieten.

met oudere kinderen, Feb. 2009
"Nooit meer"vertalen
Soepboer
4,0
4,0
2,0
3,0

08-03-2009 Absoluut geen vijf sterren hotel. Helaas kwamen wij pas laat in de middag aan, maar hebben ons direct terug laten plaatsen naar Sentido de volgende ochtend. Het eten was koud, service slecht. De douche zat vol met mieren, de zwembaden waren steenkoud, een verwarmd zembadje overvol met kinderen en troebel water. Overal losse stukken beton en vrij slecht onderhouden.

met partner, Jan. 2009
"Geen experience"vertalen
Gunther

06-01-2009 dit hotel is geen experience hotel meer, al dan niet door de legionella-besmetting is dit verandert, wij hebben het nog net op tijd gemerkt via de Thomascook- en experience-site voor we boekten (we gaan in mei). Het hotel in Marsa Alam wat vanaf nu experience is, is 'Club Sentido Sunrise Oriental Dream Resort'.

met partner
"20/10 tem 25/10 "vertalen
christine & stefaan
9,0

01-11-2008 5* hotel .Wij werden verwelkomt met een drankje en werden door de boys in het pikdonker naar de kamer gebracht.
Wij genoten van de propere kamer,de jetty bij Karamana,de mooie tuinen,kunnen buiten eten met zicht op zee,het Experience en Calimerateam,Abu Dabab met de hotelbus waar we tussen de kleurrijke vissen en de schildpadden zwommen.Maar voor een 5* hotel vonden we het restaurant een beetje langs de slordige kant. Geen gestreken tafelnappen,wijnglazen enkel bij de galaavond en het eten wel lekker maar heel gewoon.Koen krijgt een pluim van ons ivm "het probleem" in het hotel.De positivo's

Familie
"Prima hotel!"vertalen
Alice
5,0
10,0

27-10-2008 Net terug uit dit verzorgde hotel! Wij hebben ons prima vermaakt, niet overdreven druk. Het park is goed verzorgd, een schitterende tuin met gezellige huisjes. Alles goed schoon. Het eten was prima, beetje eentonig maar zeker goed te doen. Het X-perience team (Pieter, Karlien en Natalie) krijgt een dikke 10! Zij doen hun uiterste best om het je naar de zin te maken en stonden altijd voor ons klaar. Host Koen krijgt een dikke 0 omdat hij zeker niet voor je klaar staat en alleen het hoognodige doet. Komt erg ongeinteresseerd over.
Nog één tip: de familiekamer is zeker niet geschikt voor 5 personen, veel te klein!

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?