Hotel Tia Heights Makadi Bay *****

Tia Heights Makadi Bay
6,9

38 tips over Tia Heights Makadi Bay

Lambrecht, 22-4-2015
Reserveren in de à la carte restaurants; normaal mocht het 1 keer per week (all inclusive), maar aangezien het rustig was hebben we dit elke avond mogen doen.
M P, 2-11-2014
Ga zeker naar het aquapark, fitness, binnenzwembad en de leuke animatieschows☺
kees1232010, 8-8-2014

Nooit weer" "Verschrikkelijk VIES en SLECHT."

niet boeken

kees1232010, 2-8-2014

kijk ook op Sunweb

""Nooit weer" "Verschrikkelijk VIES en SLECHT."

CSchilder1, 17-7-2014
Tip: wissel geen euro's in ponden op Schiphol, koers ligt hier duidelijk veel en veel lager dan in Egypte!
Busch. , 27-5-2014

Snorkelen is prachtig vanaf het strand bij het hotel. Ga langs de netten of vlak erbuiten, geweldig. Vóór de rechter steiger ligt ongeveer 50 meter uit de steiger een pracht rif. Er komt haast niemand en je moet wel een beetje uitkijken met er naar toe zwemmen maar het is de moeite meer dan waard.

Vraag naar Mr. Samir. Dat is de General Manager is een alleraardigste man. Geef af en toe fooi.

Rona, 2-5-2014

Cobra show, je moet er wat voor betalen, maar maak je in Nl niet mee.

Snorkel trip mag je niet overslaan. De zee en natuur is zo mooi, daar kan gee aquarium tegenop.

Andre, 19-4-2014
We hebben een excursie geboekt op het stand. Een snorkeltocht naar Orange Island. Heel leuk een echte aanrader.
iris, 30-3-2014

bij top marien kan je een goede snorkel trip boeken was echt super leuk de mensen van top marien lopen op het strand van het hotel. zij zijn niet vervelen zoals de meeste andere verkopers wel. ook beloven ze geen diengen die ze niet waar kunnen maken zoals bv garantie op dolfijnen. het zijn namelijk wilde dieren die ze niet voor je kunnen opbellen of ze even komen. overgens hebben wij ze wel gezien we hadden geluk.

ook aqua park erg leuk en goed eten daar.

Conny, 15-3-2014
Ga lekker lunchen in het aquapark heerlijk eten daar en even wat anders.