8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa***** bij :

45 tips over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa

Sandra___, 30-4-2015

Een kamer op de begane grond scheelt een hoop traplopen.

De excursies Giftunisland, dophinhouse en de quadsafari door de woestijn zijn zeker de moeite waard! Boek de qudsafari bij de mannen op het strand. Zij verzorgen een twee uur durende quadtour door de woestijn voor een leuke prijs!

kelders90, 27-1-2015
Ga heerlijk eten bij de Chinees of de Italiaan
Marit, 16-11-2014
Wat later in het jaar gaan. Wij hadden nog steeds prachtig weer, maar het was totaal niet druk, dus hadden altijd zitplek bij de shows 's avonds, aan de poolbar en ook de a la carte restaurants waren nooit overvol.

rinske, 1-11-2014
Pas goed op met het water en eten. Mijn zoon en Engelsen die wij er hebben ontmoet hebben allemaal een parasiet opgelopen genaamd Giardia.
maxvw, 31-10-2014

Ga een dagje weg met de duikschool op het resort;

Ga een keer uiteten bij een à la carte restaurant (3x gratis);

helmie, 24-9-2014

Wifi: 5 euro per uur.alleen wifi bij receptie/ terras.

EEN GOUDE TIP!

Bij souv.winkeltjes beach-resort.nr.12 vraag naar een wifi kaart. Egypt. kaart waar je overal wifi hebt.Ze installeren het , werkt perfect 20,-

Vliegveld: visum . links blauw bank hokje.=goedkoper

Als ze er naar fooi vragen..dat je moet betalen..wordt je opgelicht!

rookruimte beneden gratis

Wij hebben een geweldige vakantie gehad..super fijne, gezellige mensen in egypte (op dit resort)

..en we gaan volgend jaar weer terug

bob hartemink, 6-4-2014
kamers met uitzicht op zee zijn geweldig maar ook andere kamers zeer goed en dagelijkse schoonmaak uitstekend
Leoth, 18-3-2014
Maak zeker gebruik van de a la carte restaurants.
Mila, 30-12-2013
Maak gebruik van de Spa, heel voordelig en je voelt je herboren daarna!
raymond , 23-7-2013
alleen de italiaan was lekker alleen op tijd in de rij gaan staan altijd heel erg druk.