Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa *****

Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa
Stella Di Mare Beach Resort & Spa
8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Stella Di Mare Beach Resort & Spa bij:

241 reviews over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in het Nederlands

fantastisch hotel met top service en kwaliteit!

Daisy hanna, 17-10-2017

Wij zijn heel vaak naar Sharm geweest, maar Stella in het beste hotel tot nu toe op alle gebieden! Het hotel biedt alle luxe en comfort welke je nodig hebt in Egypte, op de kleinste details wordt zelfs gelet (zoals de extra service zoals het schoonmaken van je zonnebril en het sproeien van water bij het zwembad en het strand). We voelden ons compleet in de watten gelegd door al het vriendelijke en professionele personeel, met name het eten in het restaurant was geweldig wat een topchef! Geen buikpijn gehad wat meestal wel het geval is. Er werd zelfs rekening gehouden met mijn glutenallergie. De veiligheid is tevens een belangrijk aspect zeker nu. Heel veel dank aan de vriendelijke manager George welke onze vakantie compleet heeft verzorgd. 'S avonds valt er genoeg te beleven in het hotel en is er live muziek van een zeer goed niveau. Ook is het overal erg schoon en fris, ook de toiletten in het gehele hotel. Kortom echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in oktober 2017

Geweldig studio van alles voorzien, heel schoon

Gerard en Joyce Laurijsen, 22-9-2017

Alles uitzicht accomodaties kon niet beter! Waar kan je in een voortuin zitten met in de avond het geluid van kabbelende golven die weerkaatsen tegen de aanwezige rotsen op het strand. Een sterrenhemel die ik nog nooit zo aanschouwt heb.
        Gereisd met partner in september 2017

Super Hotel !

Connie Gijsbers, 5-9-2017

Prachtige ligging met eigen huisrif Geweldig mooie blauwe kleuren van de rode zee

Kamers mooi schoon en groot !!

Eten je kunt het niet bedenken maar het is er en lekker !!!

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijk hotel

Marjolein - Kampen, 31-8-2017

Met twee 18 plus zoons naar dit resort in augustus. We hebben enorm genoten,

Personeel was vriendelijk (behalve bij de receptie, bijna onbeschoft). Maar Katja de gastvrouw voor toeristen maakte veel goed. Hotel is mooi, voldoende restaurants, zwembaden en ruimte. Kamers zelfs met drie bedden ruim en schoon,. Badkamers mogen een opknapbeurt maar voldeden goed, Animatie niet echt naar gekeken, Erg leuk de pier naar de zee, op de pier kun je mooie vissen zien, Voetbalveld voor ons balkon. De sisha tent, gezellig en leuk in de avond, Er is genoeg te doen en er waren ook in augustus veel bedjes overal. Veel Chinese en Egyptische gasten maar we hebben van niemand echt last gehad. Rond 1 uur grijpt de beveiliging ook in en moet het stil zijn. We hebben echt enorm genoten. Boek zeezicht dan heb je een geweldig uitzicht. 1 Minpuntje, we werden alle drie ziek door combinatie hitte en eten. Jammer maar niks aan te doen. Neem iets sterks mee om dit probleem op te lossen, PRIMA!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Zalige plek

Siyahia Hafida, 29-8-2017

Het was een Top vakantie, in een top hotel met zeeer vriendelijke personeel, die je bijna op hun handen willen dragen!!Ben al 5x naar egypte geweest, dit was de beste animatieteam ever, top keuken. Heel behulpzaam al die personeel, zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar
        Gereisd met vrienden in augustus 2017

VRESELIJK

Sani, 26-8-2017

Na 5 jaar weer terug gegaan naar dit resort alleen dit keer met eenmaking van 4 jaar! Het is totaal niet wat het vroeger was. VOL met Egyptenaren en Chinezsn. Van Chinezen heb je niet veel last omdat die de hele dag op pad zijn maar de Egyptenaren....VRESELIJK...RUSSEN zijn er niets bij (zonder iemand te discrimineren. DRUK volk, hebben geen manieren, zijn arrogant en onbeleefd en luidruchtig. Eten is prima tot goed! Elke dag een ander thema dus variatie genoeg. Personeel; niet vriendelijk en soms zelfs bot. Pas als je ze een fooitje geeft beginnen ze te lachen en zijn ze vriendelijk. Animatie team: wat een bij elkaar geraapte zooi zeg!!! Ongeïnteresseerde mensen die totaal niet op elkaar zijn ingewerkt. Avond animatie is daaraantegen wel top! Ben al in ruim 30 a 40 verschillende resorts geweest over de hele wereld maar dit was de laatste keer Egypte en helemaal deze hotelketen voor ons. Bespaar je geld en boek een hotel waar ze weten hoe ze gasten weten te bedienen.
        Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

geweldig resort

conny, 10-7-2017

gezellig resort met palmbomen

Het resort bestaat uit een hoofdgebouw(restaurant, receptie , ''cafe'')

en daar omheen kleine gebouwtjes waarin de kamers zijn gelegen

Geen groot hoog hotel maar gezellige laagbouw(max 2 hoog )

Er zijn geen liften

Het eten is ontzettend goed Erg uitgebreid !Bedden heerlijk.Bij het zwembad zijn te weinig parasols, maar wanneer je te laat bent ,kun je bij zee altijd onder een parasol liggen. Lig je ook dicht bij het zwembad.

Wij vonden het jammer dat je niet zo de zee in kunt ,maar dan eerst een heel eind moet lopen ,maar het zwembad is heeeerlijk.

Voor 3 euro kun je de hele avond waterpijp roken .Betaal contant en niet op kamernummer ,want daar zijn wij mee afgezet.Je moet tekenen dat het op rekening wordt gezet, maar bij het uitchecken kregen we een kopie waar mee gerommeld was .Moesten ipv 3 euro 15 euro betalen.

Ook de gezichts-,hand-en voetbehandeling was een flop.

Ze doen niet wat ze beloven.Duurt geen 2 uur ,maar 1,5 uur Geen voetmassage en de controle voor vertrek duurt niet het beloofde uur , maar 20min en dat voor 180 euro (2pers)Veeeeeeeeel te duur

Wanneer je laat vertrekt kun je voor 10 euro tot 15.00u de kamer behouden en voor 20 euro tot 18.00u

Een excursie naar het paradice eiland is geweldig mooi en een dagje duiken is ook een aanrader

Naar luxor is 5 uur in de bus zitten en ontzettend heet in Luxor en dan weer 5 uur in de bus(niet doen dus)

Je kunt ook met een open bus (2 minuten rijden) naar het golfzwembad en glijbanen van Stella Garden

Wanneer je op het vliegveld komt, kun je het beste voor 5 euro een simkaart met 3 GB bij vodafone kopen Dat is een stuk goedkoper ,dan in het resort Personeel is erg vriendelijk!Ze zijn dol op nederlanders

Wij hopen snel weer terug te gaan.

Gereisd met partner in juli 2017

Leuk hotel

Anneke Lansdaal, 3-7-2017

Fijn hotel met heerlijk eten en ontzettend gezellig energiek animatieteam. Heel goed verzorgd en bij kalm weer mooie plek om te snorkelen via een lange pier. Goed verzorgd gezellig park met verschillende mooie zwembaden. Minder vond ik de verkopers op strand en aan zwembad die herhaaldelijk spa, duiktrips en romantic dinner aanboden en wat ik ook echt een min vond was de ouderwetse badkamer met douche met weinig druk op het water. Badkamer slechts 2 sterren.
        Gereisd met partner in november 2016

Goede prijs-kwaliteitverhouding. De 5e ster?

Dinah, 2-7-2017

Eten lekker en gevarieerd. Om naar uit te zien. Fijn animatie team. Stella di Mare heeft geen strand voor kinderen om in te spelen of de zee in te lopen. Tip: wel om de hoek bij de buren. Snorkelen bij een rif en zeezwemmen alleen via een steiger. Diverse zwembaden zijn heerlijk, met kleine watervalletjes en waterbars. Jammer dat je niet buiten kunt ontbijten, wél voortreffelijk en uitgebreid lunchen bij het zeeterras waar je snack vers wordt gemaakt. Kamer is prima met zicht op leuke binnentuintjes of zee Masseuse was volgens mij geen professional, viel me erg tegen - even informeren als je dat van plan bent.
        Gereisd alleenreizend in juni 2017

Heerlijk genoten

Bastiaan Bakker, 17-6-2017

Qua positieve punten is het een mooi resort met lekker eten, vriendelijk personeel (behalve bij de receptie, die zijn bijdehand) mooie ligging waar je mooi kan snorkelen (mooi rif) en ook niks mis met de kamers. Het serverend personeel is erg behulpzaam, bekwaam en gezellig. Er zijn genoeg winkels op het resort en er is ook een discotheek. Internet is alleen gratis bij de receptie.

Qua negatieve punten vonden wij het jammer dat je niet op elk uur wat kon eten, het barretje bij het strand stopt de keuken om 15:00, de pizza's om 17:00 en dan is er niks tot 18:30. Het receptie personeel was erg onvriendelijk en de schoonmaker kwam elke dag bedelen om fooi.

Qua entertainment moet je niet veel verwachten, (wel voor kinderen) de shows waren middelmatig en de zangers kregen de bijnaam "The music rapist". De meeste moesten de teksten nog aflezen van de laptop en staan dan met de rug naar het publiek om vervolgens ook nog eens erg slecht te zingen.

Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa scoort een 8.16 uit 10 op basis van 253 reviews.