8,2

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa***** bij :

235 reviews over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in het Nederlands

geweldig resort

conny, 10-7-2017

gezellig resort met palmbomen

Het resort bestaat uit een hoofdgebouw(restaurant, receptie , ''cafe'')

en daar omheen kleine gebouwtjes waarin de kamers zijn gelegen

Geen groot hoog hotel maar gezellige laagbouw(max 2 hoog )

Er zijn geen liften

Het eten is ontzettend goed Erg uitgebreid !Bedden heerlijk.Bij het zwembad zijn te weinig parasols, maar wanneer je te laat bent ,kun je bij zee altijd onder een parasol liggen. Lig je ook dicht bij het zwembad.

Wij vonden het jammer dat je niet zo de zee in kunt ,maar dan eerst een heel eind moet lopen ,maar het zwembad is heeeerlijk.

Voor 3 euro kun je de hele avond waterpijp roken .Betaal contant en niet op kamernummer ,want daar zijn wij mee afgezet.Je moet tekenen dat het op rekening wordt gezet, maar bij het uitchecken kregen we een kopie waar mee gerommeld was .Moesten ipv 3 euro 15 euro betalen.

Ook de gezichts-,hand-en voetbehandeling was een flop.

Ze doen niet wat ze beloven.Duurt geen 2 uur ,maar 1,5 uur Geen voetmassage en de controle voor vertrek duurt niet het beloofde uur , maar 20min en dat voor 180 euro (2pers)Veeeeeeeeel te duur

Wanneer je laat vertrekt kun je voor 10 euro tot 15.00u de kamer behouden en voor 20 euro tot 18.00u

Een excursie naar het paradice eiland is geweldig mooi en een dagje duiken is ook een aanrader

Naar luxor is 5 uur in de bus zitten en ontzettend heet in Luxor en dan weer 5 uur in de bus(niet doen dus)

Je kunt ook met een open bus (2 minuten rijden) naar het golfzwembad en glijbanen van Stella Garden

Wanneer je op het vliegveld komt, kun je het beste voor 5 euro een simkaart met 3 GB bij vodafone kopen Dat is een stuk goedkoper ,dan in het resort Personeel is erg vriendelijk!Ze zijn dol op nederlanders

Wij hopen snel weer terug te gaan.

Gereisd met partner in juli 2017

Leuk hotel

Anneke Lansdaal, 3-7-2017

Fijn hotel met heerlijk eten en ontzettend gezellig energiek animatieteam. Heel goed verzorgd en bij kalm weer mooie plek om te snorkelen via een lange pier. Goed verzorgd gezellig park met verschillende mooie zwembaden. Minder vond ik de verkopers op strand en aan zwembad die herhaaldelijk spa, duiktrips en romantic dinner aanboden en wat ik ook echt een min vond was de ouderwetse badkamer met douche met weinig druk op het water. Badkamer slechts 2 sterren.
Gereisd met partner in november 2016

Goede prijs-kwaliteitverhouding. De 5e ster?

Dinah, 2-7-2017

Eten lekker en gevarieerd. Om naar uit te zien. Fijn animatie team. Stella di Mare heeft geen strand voor kinderen om in te spelen of de zee in te lopen. Tip: wel om de hoek bij de buren. Snorkelen bij een rif en zeezwemmen alleen via een steiger. Diverse zwembaden zijn heerlijk, met kleine watervalletjes en waterbars. Jammer dat je niet buiten kunt ontbijten, wél voortreffelijk en uitgebreid lunchen bij het zeeterras waar je snack vers wordt gemaakt. Kamer is prima met zicht op leuke binnentuintjes of zee Masseuse was volgens mij geen professional, viel me erg tegen - even informeren als je dat van plan bent.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Heerlijk genoten

Bastiaan Bakker, 17-6-2017

Qua positieve punten is het een mooi resort met lekker eten, vriendelijk personeel (behalve bij de receptie, die zijn bijdehand) mooie ligging waar je mooi kan snorkelen (mooi rif) en ook niks mis met de kamers. Het serverend personeel is erg behulpzaam, bekwaam en gezellig. Er zijn genoeg winkels op het resort en er is ook een discotheek. Internet is alleen gratis bij de receptie.

Qua negatieve punten vonden wij het jammer dat je niet op elk uur wat kon eten, het barretje bij het strand stopt de keuken om 15:00, de pizza's om 17:00 en dan is er niks tot 18:30. Het receptie personeel was erg onvriendelijk en de schoonmaker kwam elke dag bedelen om fooi.

Qua entertainment moet je niet veel verwachten, (wel voor kinderen) de shows waren middelmatig en de zangers kregen de bijnaam "The music rapist". De meeste moesten de teksten nog aflezen van de laptop en staan dan met de rug naar het publiek om vervolgens ook nog eens erg slecht te zingen.

Gereisd met partner in juni 2017

Prima warme zonvakantie voor de maand februari

Essie, 17-6-2017

Als je van zon houdt en zee, zit (en lig) je hier prima. Het eten is stukken minder uitgebreid dan ik van hotels aan de de Turkse Riviera, waar ik zomers altijd heen ga, gewend ben. Ondank dat is het eten in orde. Heb je in februari veel zon nodig? Kom dan hier naar toe. Ik had een prachtig grote kamer helemaal in mijn eentje. De schoonmakers doen ook hun werk goed. Om de gebouwen staan prachtige groene struiken en bougeanvilla's met mooie bloemen. Buiten het hotelgebied is verder niets te doen dus je komt hier echt voor de zon, de zee en het eten en drinken, Ik heb een heerlijke week gehad en ben lekker bijgetankt en bruin terug gekomen in het koude Nederland. Zwemmen doe je niet vanaf het strand i.v.m. koraal rif, maar via een lange houten pier die de zee in loopt. Aan het eind spring je de heerlijke zee in. Neem je duikbril mee want dan zie je de prachtige vissen. Ik raad iedereen die in februari uitgeput is om hier naar toe te gaan.
Gereisd alleenreizend in februari 2017

echt een super hotel

Ingrid de Wit, 6-6-2017

Nu voor de 2 keer

Alleen jammer van de zee met eb en vloed....

Voor de rest echt een aanrader.....geen klagen.

Is in ieder geval ons vast hotel

Gereisd met partner in mei 2017

Voor de 14 maal geweest. Zegt genoeg, Fantastisch

Bob Hartemink, 12-5-2017

werkelijk in al die keren dat geweest zijn geen minpuntje kunnen ontdekken.

Dus voor ons is het een fantastisch hotel. Personeel altijd vriendelijk. Obers, Housekeeping/ tuinpersoneel allen werken keihard om je het zo goed mogelijk naar de zin te maken. Egypte gevaarlijk? Voel me in Nederland soms meer bedreigd. Heb me in Makady nog nooit onveilig gevoeld. In juni gaan we weer voor 2 weken.

Gereisd met partner in mei 2017

Super goed hotel, goed eten!

Edwin van Leussen, 18-4-2017

Hotel is erg netjes! Vriendelijk personeel, beetje afgelegen en mis een babybadje met dun laagje water.
Gereisd familie in maart 2017

Aan te bevelen hotel

Linda, 25-3-2017

Waren een paar jaar geleden in het naburige hotel Stella Garden. Bij zowel 2 of meerdere keren in één van beide hotels te zijn geweest, krijg je een gouden bandje. Voordelen: gratis wifi, fruitmand op de kamer, late checkout met behoud van all-in, gebruik van de minibar. Ruime kamers, misschien wel een beetje aan renovatie toe. Eten zeer gevarieerd, warm en goed bijgevuld. Elke avond ander thema. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Zee trekt zich heel ver terug bij eb.Waterschoenen aanbevolen. Matrasjes niet te bespeuren, maar als je er achter vraagt, wel beschikbaar (tegen betaling). Omdat Russen niet meer komen, een overspoeling door Chinezen. Stella Garden is momenteel gesloten wegens te weinig gasten. Zou binnen een paar maanden terug operatief zijn.
Gereisd met partner in maart 2017

Het is er fantastisch, weer geboekt, juni weer

Monica Kooijman, 21-3-2017

Je wordt heel goed verzorgd

personeel is zeer vriendelijk

Gereisd met partner in januari 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa in Makadi Bay, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Stella Di Mare Beach Resort & Spa scoort een 8.16 uit 10 op basis van 246 reviews.